Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehestä tulee pikkuhiljaa tiputellen esiin kaikkea ikävää - missä kohtaa huolestua?

Vierailija
29.04.2025 |

Aluksi tosi mukava ja sellainen "kypsyvä kolkyt-jotain", joka on selvästi pohtinut elämää ja mitä siltä haluaa jne. Syvällinen ihminen jonka kanssa on antavaa keskustella. Kuitenkin tässä keskustelujen lomassa on pilkahdellut esiin sellaisia juttuja jotka alkaa muodostaa aika epäimartelevaa kokonaisuutta kun ne kaikki laittaa listaan. Mm tällaisia:

-suhteiden määrä on huomattavasti isompi kuin ne muutama ex joista aluksi puhui. Numeroa en tiedä sanoa mutta aina puheisiin tulee joku eri nainen jota tapailtu, oltu sängyssä tai treffattu

-nuorisorikollisuus (autovarkaudet, huumeet)

-ne huumeet (menneisyydessä)

-ei voisi tapailla naista jolla on lapsi(a) (preferenssit OK mutta sanoo tämän jotenkin inhottavasti)

-arvostelee vähän jokaista tuntemaansa ihmistä mutta ympäröi nämä arvostelut kehuihin

-sanoo ettei ole kiire mutta ihan selvästi on kiire naimisiin ja vauvojentekoon

-ei ole läheinen sisarustensa kanssa

Meillä on muuten niin mukavaa yhdessä että ei noihin sillä tavalla ole kiinnittänyt liikaa huomiota, paitsi ehkä tuohon naisista puhumiseen. Aloin pohtia tätä vasta kun lueskelin jotain ketjua varoitusmerkeistä ja tajusin että miehessä on niitä aika monta. Itselläni on kokemusta vain yhdestä pitkästä parisuhteesta joten saatan olla ikäisekseni naiivi näissä. Kuulostaako lista pahalta?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vattu. 

Ei luotettava, vaan valehtelee pikkuasioissa. Älä ainakaan lapsia tuon kanssa tee. Ja se, että haukkuu kehuilla, manipulaattori ja pleijeri. 

Vierailija
22/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin täytän listalta suurimman osan kohdista mutta niin vain ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä yli 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun kellot on kling klong kili kili, niin niitä kannattaa uskoa. Itse aikanaan uskoin, ja voi pojat, väistin luodin. 

Nimittäin hetikohta "tämä juttu oli tässä"-ilmoitukseni jälkeen alkoi semmoinen vainoaminen ja kiristäminen suhteen päättämisen jälkeen, että jouduin vaihtamaan työpaikkani toimipistettäkin, puhelinnumeroa ja osoitetta. Onneksi ei ollut somea siihen aikaan. 

Jo alakoulussa pitäisi opettaa, että tunteet eivät ole totta. Ne ovat kropan hälytysjärjestelmä.

Vierailija
24/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun kellot on kling klong kili kili, niin niitä kannattaa uskoa. Itse aikanaan uskoin, ja voi pojat, väistin luodin. 

Nimittäin hetikohta "tämä juttu oli tässä"-ilmoitukseni jälkeen alkoi semmoinen vainoaminen ja kiristäminen suhteen päättämisen jälkeen, että jouduin vaihtamaan työpaikkani toimipistettäkin, puhelinnumeroa ja osoitetta. Onneksi ei ollut somea siihen aikaan. 

Jo alakoulussa pitäisi opettaa, että tunteet eivät ole totta. Ne ovat kropan hälytysjärjestelmä.

Täysin ilman tunteita elävä ihminen on 100% autisti ja kukaan ihminen ei ole 100% autisti. Jopa autisteilla on tunteet.

Vierailija
25/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omena ei kauas puusta putoa, että oletko valmis siihen että saatte poikalapsia, joista tulee nuorisorikollisia?

Siinä että takana on elettyä elämää ei itsessään ole ongelmaa, mutta mies vaikuttaa vähän turhan suurisuiselta. Eksistä puhuminen, vertailu ja arvostelu ovat hedelmätöntä ja pitkällä tähtäimellä vahingollista vuorovaikutusta. Et välttämättä halua ensiäitinä olla jatkuvasti vertailtavana eksiin, kavereiden vaimoihin, anoppiin, jne.

Noista muista en osaa sanoa. Jotkut menevät naimisiin nopeasti ja pysyvät naimisissa pitkään, eroavat tai eivä. Jos on ateisti ja promiskuiteettinen, niin ero on hyvin todennäköinen. 

Ehkä se että halveksuu lasten tehneitä naisia on ongelmallista myös siksi, että sinustakin tulee lapsen tehnyt nainen jos synnytät hänelle. Mitä jos asiat eivät menekään niin kuin on suunniteltu ja tulee ero? Hän halveksuu sinua sen jälkeen.

Enpä tiedä.

Jos haluat itse kasvattaa lapsesi muuten kuin katuojaan potkaisemalla, en lähtisi leikkiin tällaisen miehen kanssa.

Jos taas lisääntyminen on sinulle sellaista kuin miehille yleensä, että "kaikki järjestyy ja rakkaus voittaa" niin siitä vaan...

Vierailija
26/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, ei jokaisen tapaaman miehen kanssa ole mikään pakko alkaa vääntämään jotain suhdetta.

Jokaisen tapaaman?

Ei hän varmaankaan ole kaikkia maailman ihmisiä tavannut. 

Ehdotan, että tutustut suomen kielen possessiivisuffiksiin. Aika kuluu hyödyllisemmin kuin tämän trollialoituksen parissa. 

heko heko ku olet hauska

Lisäksi olen oikeassa. Opettele suomea, oli se äidinkielesi tai ei. 

Vierailija
27/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa te naiset kattelette tuollaidia miehiä?! 🤦🏻

Olen nainen ja ihmettelen samaa kun katselee oman kaveripiirin touhuja. Posket lehahtaa punaiseksi tuollaisista miehistä mutta tavalliset samassa elämäntilanteessa olevat miehet nähdään vain kaverimatskuna.

Monta kymmentä kertaa saa satuttaa itsensä ennen kuin tulee järkeä päähän. Ja pelkkää seksiähän nämä jutut ovat. Eivät oikeita parisuhteita.

Et ole nainen, eikä sinulla ole kavereita. 

Vierailija
28/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ukkosi ansainnut ja ihan itse valinnut ja valitset myös kuulla manipuloinnin jonka ansiosta jäät kakkkasuhteeseen eli älä valita, vaan nauti!

t. Arvonsa tunteva kaunis upea sinkku 48 v jolla aikuiset lapset ja rakastava kissa, sekä leppoisa koira.

Vierailija
29/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perussettiä. Akateemisetkin pyörivät näiden "ex. autovarkaiden" ja salikundien pantavana ja sitten valitellaan kun 'situationshipeistä' ei tule mitään.

Iltaisin sitten muistetaan haukkua tavismiehiä netissä.

Mitäs vikaa salilla käymisessä on? Tiesitkö että pakaralihasten treenaaminen voi lisätä käytettävissä olevaa älykkyyttä koska se parantaa aivojen verenkiertoa? Tiesitkö että ihmiskeho on tarkoitettu liikkumaan ja että joillekin lihaskuntoharjoittelu on parhaiten sopivan liikkumismuoto. Tai että lihasmassa (tiettyyn pisteeseen, jota ani harva ylittää) lisää elinikää, vähentää riskiä sairastua mm. diabetekseen ja syöpään, parantaa luiden tiheyttä ja turvaa itsenäistä vanhuutta? 

Vierailija
30/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä tuossa minulle olisi red flag on rikollisuus ja huumeet ja siihen päättyisi yhteydenpito saman tien.

Ja kannattaa ottaa kaikki merkit heti tosissaan,  ne asiat on yleensä ne mihin kaikki kaatuu vuosia myöhemmin. 

Joskus nuorena tehdyt hölmöilyt kaataisi suhteen yli kolmekymppisenä? Ei kaikilla ole onnellista lapsuutta, isi, äiti ja prinsessavuode.

Vierailija
31/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa te naiset kattelette tuollaidia miehiä?! 🤦🏻

Olen nainen ja ihmettelen samaa kun katselee oman kaveripiirin touhuja. Posket lehahtaa punaiseksi tuollaisista miehistä mutta tavalliset samassa elämäntilanteessa olevat miehet nähdään vain kaverimatskuna.

Monta kymmentä kertaa saa satuttaa itsensä ennen kuin tulee järkeä päähän. Ja pelkkää seksiähän nämä jutut ovat. Eivät oikeita parisuhteita.

Ei deittailussa asiat toimi järjellä vaan eläimellisellä vaistolla. Vaikea kehoa on pakottaa tykkäämään jostain kuivasta olmista vaikka olisi viiden alan tohtori, jos ei vaan kiinnosta eikä keho ole yhtään mukana.

Päinvastoin, ihmiset ovat erilaisia. Mulle on deittailuvaiheessa nimenomaan helpointa pitää pää kylmänä, ennen kun kiinnyn tai totun liian hyvään seksiin. Tiesin tämän jo nuorena ja valitsin kumppanin sillä perusteella. 

Vierailija
32/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin ilman tunteita elävä ihminen on 100% autisti ja kukaan ihminen ei ole 100% autisti. Jopa autisteilla on tunteet.

Autisteilla tunteita vasta onkin. Ilmaisutapa on vain erilainen. 

Vierailija
33/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävis mulle toi epärehellisyys. Varkaudet, huumeet ja koko ajan paljastuu lisää naisia menneisyydestä. Haluisin luotettavan kumppanin ja tollanen mies ei sitä ole.

Vierailija
34/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuulostaa aivan liikaa minulta ja yhdeltä tinder tuttavuudelta, paitsi että en ole koskaan käyttänyt huumeita. Muuten rikollisuutta on. Pitkä parisuhde ja sitä ennen lyhyempiä. Paljon naisia joista olen toki kertoillut. Ikää en ole tarkasti kertonut. Alkuun olin 34v nyt jonkun vuoden jälkeen jo vähän vanhempi sen laskun mukaan, mutta oikeasti vielä vähän vanhempi... Tavattiin taas pitkästä aikaa ja ehkä taas lisää... Minulla on kuitenkin ihan ok vaimo täällä jonka kanssa taas illalla naidaan ja paljon muutakin kivaa 

Vierailija
35/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kävis mulle toi epärehellisyys. Varkaudet, huumeet ja koko ajan paljastuu lisää naisia menneisyydestä. Haluisin luotettavan kumppanin ja tollanen mies ei sitä ole.

Kertonee myös siitä ettei ole sinut menneisyytensä kanssa. Se ei koskaan enteile hyvää, vaan jopa altistaa uusille rikkeille. Käsittelemätön häpeä on myrkkyä. 

Vierailija
36/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä tuossa minulle olisi red flag on rikollisuus ja huumeet ja siihen päättyisi yhteydenpito saman tien.

Ja kannattaa ottaa kaikki merkit heti tosissaan,  ne asiat on yleensä ne mihin kaikki kaatuu vuosia myöhemmin. 

Joskus nuorena tehdyt hölmöilyt kaataisi suhteen yli kolmekymppisenä? Ei kaikilla ole onnellista lapsuutta, isi, äiti ja prinsessavuode.

Jos ihminen kovin aktiivisesti puhuu niistä niin hänellä on käsittlemättömiä psykologisia traumoja niiden suhteen.

Menneessä eläminen on kaikin puolin erittäin huono piirre ihmisessä. Tuo eksiin vertailu, omien "virheiden" muistelu, jne. 

Kun puhutaan suhteesta tai ihan mistä tahansa tekemisestä ja elämisestä, pitäisi pystyä antamaan 100% huomio ja kontribuutio siihen itse asiaan, eikä koko ajan ohjata huomiota jonnekin omaan traumataustaansa.

Sitä varten käydään terapiassa. Terapeutin aikaa käytetään omien huumesekoilujen muistelemiseen, tai sitten eksäjuttujen. Siitä maksetaan toisille, että kuuntelevat likapyykkipaskaasi. Jos sinulla ei ole muuta tuotavaa suhteeseen, niin ei jatkoon.

Vierailija
37/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies sulla on housuissasi ja se on ongelma.

Vierailija
38/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuulostaa aivan liikaa minulta ja yhdeltä tinder tuttavuudelta, paitsi että en ole koskaan käyttänyt huumeita. Muuten rikollisuutta on. Pitkä parisuhde ja sitä ennen lyhyempiä. Paljon naisia joista olen toki kertoillut. Ikää en ole tarkasti kertonut. Alkuun olin 34v nyt jonkun vuoden jälkeen jo vähän vanhempi sen laskun mukaan, mutta oikeasti vielä vähän vanhempi... Tavattiin taas pitkästä aikaa ja ehkä taas lisää... Minulla on kuitenkin ihan ok vaimo täällä jonka kanssa taas illalla naidaan ja paljon muutakin kivaa 

Hyi helvetti mitä saastaa.

Vierailija
39/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän pitkän listan sinusta olis saanut?

Vierailija
40/67 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetkohan mun veljeä? Välit poikki kaikkiin, kun ei jaksettu olla hyväksikäytettävänä enää. Mulle velkaa tuhansia, kun aina jaksoin uskoa siihen, että tällä kertaa aikoo oikeasti parantaa tapansa. Varastanut kaikilta, käyttänyt huumeita, hakkasi raskaana olevaa vaimoaan. Lapsi on, mutta ei mitään oikeuksia enää.

Kuulema nykyään käy töissä ja elämä kunnossa. Meitä ei enää jaksa kiinnostaa, niin ollaan varmaan paskoja kaikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan