Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au pairit Thaimaassa

Vierailija
29.04.2025 |

Meinaatteko katsoa?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Au pairit Thaimaassa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1167)

Vierailija
521/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi Pippa Laukan formaattiin niin nähdään mitä vegaani lennättää itselleen syötäväksi maailmalta. Minua ainakin kiinnostaisi tietää mitä ja minkä verran /vko tämä epäterveelisesti lihava syö. 

Monet piilottelevat syömisiään ja valehtelevat mitä ja milloin syövät. Toimivat kuin alkoholistit. Ongelma on korvien välissä. 

Alkoholismi ja tunnesyöminen ovat molemmat riippuvuussairauksia. Alkoholismi kulkee geeneissä ja usein alkoholistin lapsi kärsii ylipainosta jollei sitten alkoholismista.Itse oivalsin jo aikapäiviä sitten että jollen olisi ollut ylipainoinen tunnesyöjä olisin ilmeisesti juonut tunteeni. Onneksi opin inhoamaan alkon makua ja vaikutuksia.Mieluimmin kuitenkin ylipainoinen kuin doku.Vihaan viinaa,sen olemassaolo kun pilasi lapsuuteni🤮🤬

Tämä oli kuin su

Niin? Väitätkö, että ihmiset, jotka syö itsensä sellaiseen kuntoon, joita tässä mainitsemassasi sarjassa on ovat henkisesti terveitä? Ja nimenomaan traumat saattavat laukaista tällaista käytöstä, joka johtaa siihen, että painaa yli 200 kg.

Vierailija
522/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eräs jo keski-iän ylittänyt ystävä (naispuolinen), joka painaa sata kiloa, mutta siitä huolimatta arvostelee tv-ohjelmissa esiintyvien naisten (ei koskaan miesten) ulkonäköä, erityisesti heidän kilojaan. Hänen mielestä moni julkkis on läski, vaikka taatusti painavat vähemmän kuin hän itse. Eli ei tosiaan tarvitse olla täydellinen, hoikka ihminen pystyäkseen haukkumaan muiden ulkonäköä.

Itse olen ylipainoinen, ja arvostelen julkkiksia. Lihavia ja laihoja. Sanon kyllä aina, että minulla ei ole varaa arvostella kun olen itse läski, mutta en toisaalta ole hakeutunut julkisuuteen. Julkisuudessa olevia arvostellaan ja haukutaan aina. Olivat he miten kauniita tai laihoja tahansa.Mutta julkisesti en ketään julkkista hauku missään. Ihan vain kaveri- ja kotipiireissä. Ja olen varma, että suurin osa ihmisistä tekee niin kotio

No just teen nyt itse sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä muista, että olisin jotain julkkista haukkunut. Jos katsomme puolisoni kanssa televisiota, on lähes kaikki kommentointimme positiivista. Varmaan joskus voi todeta, että hän ei ole ehkä tässä ihan niin edukseen tms. mutta kyllä me puhumme yleensä kaikista arvostavaan sävyyn, ellei kyseessä ole joku sarjamurhaaja. Toki vaikka leffa tai sarja voi olla huonokin, mutta joku ihmisten ulkonäkö ei ihan aidosti kiinnostele. Ellei sitten ole erityisen viehättävä ihminen, kuten esim. meidän kummankin lemppari Kiti Kokkonen. 

Vierailija
524/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse asiassa ei tee. Juoruilijat ja haukkujat aina luulevat, että kaikkihan nyt samoin muista selän takana puhuvat. Mutta se ei ole totta."

No sinä olet sitten harvinaisen hyvä ihminen. Suorastaan ihan pyhimys. Harmi kun en tunne ketään sinun kaltaistasi.

Vierailija
525/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Atleettinen" tarkoittaa "urheilullista". Se voi viitata joko fyysisesti vahvalla ja lihaksikkaalla keholla tai yleisesti urheilulliseen ja kuntoihintokenttäiseen käytökseen. 

Olen itse käynyt 10 vuotta kuntosalilla ja kuullut aina että läskifobiaa sanoa että lihava ei voi olla urhelullinen. Missä nämä lihavat harrastavat sitä urheilua? Jossain salaseurassa johon laihat eivät pääse? Koska en ole koskaan nähnyt kuntosalilla, tenniskentillä yms. lihavia ihmisiä. Uskon tuohon väitteeseen että myös lihava voi olla atleettinen kunnes omin silmin näen. Vaikea uskoa että tuollaisella vartalolla voitetaan urheilukisoja.

Vai niin. No katsopas vaikka jennasus_ instagramista, kun kerran olet laput silmillä kulkenut. Lihava personal trainer. Ja kulta pieni, ihmisiä on olemassa ja kuntoilemassa muuallakin kuin missä SINÄ satut käymään. Tanssitunneilla

Kuula, kiekko ja moukari ovat lajit joissa massaa saa olla. Minun yksi isokokoinen luokkakaveri siirtyi koululiikunnasta SM tasolle 8 työnnöllä kun tekniikka löytyi ihan vain höntsäämällä liikuntatunnilla 

Vierailija
526/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin? Väitätkö, että ihmiset, jotka syö itsensä sellaiseen kuntoon, joita tässä mainitsemassasi sarjassa on ovat henkisesti terveitä? Ja nimenomaan traumat saattavat laukaista tällaista käytöstä, joka johtaa siihen, että painaa yli 200 kg."

No itse ainakin elin hyvän lapsuuden ja olin normaalipainoinen vielä nuorena aikuisena. Sitten vaan aloin nauttia liikaa herkuista, eikä liikunta kiinnostanut. Sitten minusta tuli ylipainoinen aikuinen. Olen vaan liian laiska ja perso herkuille.😅

Vierailija
527/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itse asiassa ei tee. Juoruilijat ja haukkujat aina luulevat, että kaikkihan nyt samoin muista selän takana puhuvat. Mutta se ei ole totta."

No sinä olet sitten harvinaisen hyvä ihminen. Suorastaan ihan pyhimys. Harmi kun en tunne ketään sinun kaltaistasi.

Oletko kokeillut itse olla haukkumatta muita selän takana? Alkavatko muut ihmiset silti aina järjestään haukkua sinulle muita, ja jatkavat vaikka itse toteat takaisin jotakin positiivista? Minulle tuollainen arvostelu on aika vieras konsepti, enkä välttämättä halua kokeillakaan. Kai se on sitten ihan tuurista tai elinpiiristä kiinni.

Vierailija
528/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nyt hävisi tämän ketjun aihe, eli au pairit Thaimaassa? Itse pidin tästä kaudesta.

Vierailija
529/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantoa tässä pitää syyttää - aivan kaikesta!

Hämmentäviä perheitä valitaan, taustoja ei selvitetä jne. Noh tästähän syntyy viihdettä. Näiden nuorten rohkeiden henkilöiden kustannuksella.

Onneksi tänä vuonna nelikko yllätti monessa mielessä.

Draamaa pitää saada, eikä tuonne Taina Tavallisia tai Noora Normaaleja valita, vaan pikkuisen erilaisia.

Hämmentävää oli kuitenkin se, että porukan selkeästi kypsin ja älykkäin ei ymmärtänyt, minne oli menossa. Vaati vegeruokaa, ei tehnyt sitä itse jne. Kuuma paikka, lapsien hoitoa. Kovia paikkoja jo ihan normaalipainoisellekin Saati sitten, jos on 50kg elopainossa ylimääräistä. Kuuma tulee, eikä pentujen perässä ehdi juosta.

Vierailija
530/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä muista, että olisin jotain julkkista haukkunut. Jos katsomme puolisoni kanssa televisiota, on lähes kaikki kommentointimme positiivista. Varmaan joskus voi todeta, että hän ei ole ehkä tässä ihan niin edukseen tms. mutta kyllä me puhumme yleensä kaikista arvostavaan sävyyn, ellei kyseessä ole joku sarjamurhaaja. Toki vaikka leffa tai sarja voi olla huonokin, mutta joku ihmisten ulkonäkö ei ihan aidosti kiinnostele. Ellei sitten ole erityisen viehättävä ihminen, kuten esim. meidän kummankin lemppari Kiti Kokkonen. 

No mutta te olettekin näitä kehopositiivisia näköjään!😅👌

Vierailija
531/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Aino vienyt tuliaiseksi alkoholia? 

Vierailija
532/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei menkää oikeasti jonnekin muualle, tehkää vaikka oma ketju! Tämän ketjun aihe on au pairit Thaimaassa!

Vierailija
533/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Sherin ja Ainon ensimmäinen kohtaaminen oli hauska ja hyvin hämmentävä. Siis tapaat uuden ihmisen ja näytät sille ekana videon jossa käärme tulee wc-pöntöstä ja puree miestä. Ja silti ilmeisesti kiinnostus syntyi. Pitäisi varmaan itsekin olla avoimempi tai hullumpi uusia ihmisiä kohtaan. 

No ilmeisesti heidän juttu ei jatkunut Suomessa mutta varmasti mukava muisto 

Vierailija
534/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että piti ottaa Ainon host vanhemmat ryyppäämään vaikka Aino valittanut koko ajan isän juopottelusta. 

Vierailija
535/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtue signaling on kauden tunnus.

Näkeväthän kaikki nyt varmasti, että minä olen parempi kuin muut.

Vierailija
536/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo Ranja on hieman tekopyhä.

Vierailija
537/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Aino todella ärsyttävä.

Vierailija
538/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma tuntuu olevan saako ruokaa.

Vierailija
539/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajan elämässä ruoka näyttelee isoo osaa, ketä kiinnostaa niin paljon hänen vegaanisuus. Kasvisruokia on joka maassa. Hyvä ku teki makaronilaatikkoa. 

Vierailija
540/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma tuntuu olevan saako ruokaa.

Sitähän ei päältäpäin uskoisi.