Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au pairit Thaimaassa

Vierailija
29.04.2025 |

Meinaatteko katsoa?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Au pairit Thaimaassa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1167)

Vierailija
501/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi lopettaa Ranjan arvostelu. Hän on selkeästi sinut kilojensa kanssa. Jos ei olisi, niin olisi toki laihduttanut. Ohjelman tarkoitus ei liene se, että arvostellaan kiloja ja ulkonäköä vaan au-pairin elämä ulkomailla.

Vierailija
502/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tosi epänormaali ihminen täällä vauvapalstalla, jossa yleensä haukutaan kaikkia. Minä pidin kaikista tämän kauden au paireista. Oikein symppis tyyppejä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranja on helteestä huonovointinen. En yhtään ihmettele. Ja se hikoilu varmaan hirveää. Hänellä kyllä tosi kauniit kasvot, erityisesti silmät. Joo, kyllä Thaimaassa tofua löytyy, varmaan sellaisia ruokia on tarjolla, joissa tofua!!!! 

Vierailija
504/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan tosi epänormaali ihminen täällä vauvapalstalla, jossa yleensä haukutaan kaikkia. Minä pidin kaikista tämän kauden au paireista. Oikein symppis tyyppejä kaikki.

Minäkin pidin! En tosin ole vielä katsonut kaikkia jaksoja. Säästelen, kun tää on niin kiva kausi.

Se harmittaa että tämä keskustelu on ollut lähinnä yhden painosta ja selvästi myös joillekin kanava tuputtaa omaa agendaansa. Liian moni kommentti käsittelee aivan muuta kuin sarjaa. Aiemmilla kausilla yksi iso ilo on ollut jakaa täällä ajatuksia tapahtumista, kohtauksista jne. Nyt ei viitsi kun joka toiseen kommenttiin tungetaan laihdutusohjeita ja joka toinen haukkuu vihervasemmistoa. Tuntuu että keskusteluun on tullut aivan eri ihmiset kuin edellisillä kausilla. 

Vierailija
505/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi Pippa Laukan formaattiin niin nähdään mitä vegaani lennättää itselleen syötäväksi maailmalta. Minua ainakin kiinnostaisi tietää mitä ja minkä verran /vko tämä epäterveelisesti lihava syö. 

Monet piilottelevat syömisiään ja valehtelevat mitä ja milloin syövät. Toimivat kuin alkoholistit. Ongelma on korvien välissä. 

Alkoholismi ja tunnesyöminen ovat molemmat riippuvuussairauksia. Alkoholismi kulkee geeneissä ja usein alkoholistin lapsi kärsii ylipainosta jollei sitten alkoholismista.Itse oivalsin jo aikapäiviä sitten että jollen olisi ollut ylipainoinen tunnesyöjä olisin ilmeisesti juonut tunteeni. Onneksi opin inhoamaan alkon makua ja vaikutuksia.Mieluimmin kuitenkin ylipainoinen kuin doku.Vihaan viinaa,sen olemassaolo kun pilasi lapsuuteni🤮🤬

Vierailija
506/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaisi lopettaa Ranjan arvostelu. Hän on selkeästi sinut kilojensa kanssa. Jos ei olisi, niin olisi toki laihduttanut. Ohjelman tarkoitus ei liene se, että arvostellaan kiloja ja ulkonäköä vaan au-pairin elämä ulkomailla.

Kyse ei ole vain kiloista ja ulkonäöstä, vaan tekopyhästä asenteesta.

Vierailija
507/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ranja ei olisi tuonut niin esille vegaanisuuttaan  ja tehnyt niin suurta numeroa syömisistään ei tätä niin paljon ihmeteltäs. 

Ihan saletisti ihmeteltäis, vaikka olisi puhunut siitä vain kahdesti, kerran kummallekin host-äidille. Hän kun todellisuudessa ei puhunut siitä edes läheskään joka jaksossa, vaikka nekin ovat kaikkineen vain minimaalinen murto-osa koko reissusta. 

Vierailija
508/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun aivokääpiöt eivät näe muutakaan kuin lihavan ihmisen. Herranjestas. Kertakaikkiaan. Pitäähän sitä päivitellä. "Eikä siis pahalla, kun ollaan vain huolissaan."

Vierailija
509/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidin! En tosin ole vielä katsonut kaikkia jaksoja. Säästelen, kun tää on niin kiva kausi.

Se harmittaa että tämä keskustelu on ollut lähinnä yhden painosta ja selvästi myös joillekin kanava tuputtaa omaa agendaansa. Liian moni kommentti käsittelee aivan muuta kuin sarjaa. Aiemmilla kausilla yksi iso ilo on ollut jakaa täällä ajatuksia tapahtumista, kohtauksista jne. Nyt ei viitsi kun joka toiseen kommenttiin tungetaan laihdutusohjeita ja joka toinen haukkuu vihervasemmistoa. Tuntuu että keskusteluun on tullut aivan eri ihmiset kuin edellisillä kausilla. 

On ennenkin ollut ulkonäön haukkujia, ja heitä jotka ovat löytäneet kaikkien käytöksestä jotakin vikaa. Mutta on tämä tänä vuonna kieltämättä ihan omaa luokkaansa.

Oikeasti itse kausi oli paras ja kaikki nuoret todella ihania, ilman minkäänlaista ylimielisyyttä. 

Vierailija
510/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva, kun täältä vaikka ip-osoitteiden perusteella kaivettaisiin arvostelijat omaan bb-tyyppiseen ohjelmaan. Nähtäisiin kuinka kauniita, täydellisiä ja joka tilanteessa yhtäaikaa hauskoja ja korrekteja osaisivatkaan olla. Talossa voisi vaikka olla chat-ruutu, mihin saisi lähettää heille suoraan anonyymejä kommentteja. 

Vierailija
511/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs jo keski-iän ylittänyt ystävä (naispuolinen), joka painaa sata kiloa, mutta siitä huolimatta arvostelee tv-ohjelmissa esiintyvien naisten (ei koskaan miesten) ulkonäköä, erityisesti heidän kilojaan. Hänen mielestä moni julkkis on läski, vaikka taatusti painavat vähemmän kuin hän itse. Eli ei tosiaan tarvitse olla täydellinen, hoikka ihminen pystyäkseen haukkumaan muiden ulkonäköä.

Vierailija
512/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eräs jo keski-iän ylittänyt ystävä (naispuolinen), joka painaa sata kiloa, mutta siitä huolimatta arvostelee tv-ohjelmissa esiintyvien naisten (ei koskaan miesten) ulkonäköä, erityisesti heidän kilojaan. Hänen mielestä moni julkkis on läski, vaikka taatusti painavat vähemmän kuin hän itse. Eli ei tosiaan tarvitse olla täydellinen, hoikka ihminen pystyäkseen haukkumaan muiden ulkonäköä.

Oppikirjaesimerkki projisoinnista. Minunkin tutuistani kaikkein julmimmin toisten ulkonäköä ovat haukkuneet he, jotka eivät ole olleet sinuja oman ulkonäkönsä kanssa ja ovat kritisoineet itseäänkin aivan mitättömän pienistä asioista. Osa on tullut kiusatuksikin ulkonäkönsä takia ja joillekin on seurustelukumppanin löytyminen ollut hankalaa sen vuoksi. Valitettavasti kaikki eivät pysty käsittelemään menneitä kokemuksia ja rakentamaan tervettä minäsuhdetta vaan laittavat mieluummin pahan olon kiertämään.

Vierailija
513/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä kausi, tylsä maa.  Au pairiutta vain ohjelman nimessä. Tylsä on tämä ketjukin, pelkkää Ranjan painon puimista. Joutaisi lopettaa koko sarja jo.

Vierailija
514/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi Pippa Laukan formaattiin niin nähdään mitä vegaani lennättää itselleen syötäväksi maailmalta. Minua ainakin kiinnostaisi tietää mitä ja minkä verran /vko tämä epäterveelisesti lihava syö. 

Monet piilottelevat syömisiään ja valehtelevat mitä ja milloin syövät. Toimivat kuin alkoholistit. Ongelma on korvien välissä. 

Alkoholismi ja tunnesyöminen ovat molemmat riippuvuussairauksia. Alkoholismi kulkee geeneissä ja usein alkoholistin lapsi kärsii ylipainosta jollei sitten alkoholismista.Itse oivalsin jo aikapäiviä sitten että jollen olisi ollut ylipainoinen tunnesyöjä olisin ilmeisesti juonut tunteeni. Onneksi opin inhoamaan alkon makua ja vaikutuksia.Mieluimmin kuitenkin ylipainoinen kuin doku.Vihaan viinaa,sen olemassaolo kun pilasi lapsuuteni🤮🤬

Tämä oli kuin suoraan hengenvaarallisesti lihava sarjasta! Ylipainon syy oli aina jossain lapsuuden traumassa ym. Koskaan tämä lihava ei itse ollut syypää siihen, että oli syönyt itsensä siihen kuntoon.😅

Vierailija
515/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kuin suoraan hengenvaarallisesti lihava sarjasta! Ylipainon syy oli aina jossain lapsuuden traumassa ym. Koskaan tämä lihava ei itse ollut syypää siihen, että oli syönyt itsensä siihen kuntoon.😅

Jep. Kyllä se on ihan peiliin katsomisen paikka, jos on lihava, alkoholisti, anorektikko, kiukkuinen, yksinäinen, työtön tai kiusattu. Asiaan voi aina itse vaikuttaa, jos vain haluaa.

Vierailija
516/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ylipainoinen, ja arvostelen julkkiksia. Lihavia ja laihoja. Sanon kyllä aina, että minulla ei ole varaa arvostella kun olen itse läski, mutta en toisaalta ole hakeutunut julkisuuteen. Julkisuudessa olevia arvostellaan ja haukutaan aina. Olivat he miten kauniita tai laihoja tahansa.Mutta julkisesti en ketään julkkista hauku missään. Ihan vain kaveri- ja kotipiireissä. Ja olen varma, että suurin osa ihmisistä tekee niin kotioloissa.

Vierailija
517/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranjalla on kuitenkin vilkas seuraelämä ja laaja, alati kasvava ystäväpiiri. Hän on siis ilmeisen mukava ja pidetty ihminen.

Vierailija
518/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ylipainoinen, ja arvostelen julkkiksia. Lihavia ja laihoja. Sanon kyllä aina, että minulla ei ole varaa arvostella kun olen itse läski, mutta en toisaalta ole hakeutunut julkisuuteen. Julkisuudessa olevia arvostellaan ja haukutaan aina. Olivat he miten kauniita tai laihoja tahansa.Mutta julkisesti en ketään julkkista hauku missään. Ihan vain kaveri- ja kotipiireissä. Ja olen varma, että suurin osa ihmisistä tekee niin kotioloissa.

No varmasti. Myönnän, että toimin samoin. Vähän hävettää...

Vierailija
519/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranjalla on kuitenkin vilkas seuraelämä ja laaja, alati kasvava ystäväpiiri. Hän on siis ilmeisen mukava ja pidetty ihminen.

On "pakko" olla.

Vierailija
520/1167 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei tee. Juoruilijat ja haukkujat aina luulevat, että kaikkihan nyt samoin muista selän takana puhuvat. Mutta se ei ole totta.