Au pairit Thaimaassa
Katso lähetysajat : Au pairit Thaimaassa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1167)
Siinä mielessä ymmärrän Ranjan ensimmäistä aupair-äitiä, että hiukan saattaa olla rasittavaa ottaa omaa arkea helpottamaan aupair, mutta silti joutuu vääntämään kahdet ruuat ja toiset vielä sellaisena ettei ole aikaisemmin sellaista ruokaa joutunut tekemään. Vaikka Ranjan sanoi, että voi syödä samaa ruokaa kuin muut, mutta jättää vain lihan pois niin tämähän ei kuitenkaan toiminut. Olisi kuitenkin vaatinut proteiinia ja tietynlaista ruokaa. Muuten makaa parin päivän sisällä silmät mustina omassa huoneessaan. Vähemmästäkin alkaa miettiä olisiko pieni elämäntapatsekkaus paikallaan.
Eikö tähän olisi ollut ratkaisuna että olisi tehnyt ruuat itse tai sitten syönyt sitä noutoruokaa, mikä nyt ei sitten ollut vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Tanja on väsynyt koska ei saa proteiinia? Ja vegaani miten ja millä ruualla vegaani on noin lihava?
Perheen äiti minusta vaikutti olevan oikeasti huolissaan ylipainon määrästä ja jo se että lapsi pelkää häntä kun on niin ylipainoinen...
Hyvö että lähti, Ranja vaikuttaa herkkä hipiäiseltä..
Toivottavasti löytyy uusi perhe hänelle että kokemus ei ole tyhjän kanssa
Taisi olla sellainen sipsi-ranskis-alkoholi-vegaani.
Skitsofreenikkojen elinajanodote on kuitenkin alempi kuin väestön keskimäärin, että jos se lohduttaa sinua edes hieman. Ai se olikin sinusta naurun asia.
No komsii komsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atleettinen" tarkoittaa "urheilullista". Se voi viitata joko fyysisesti vahvalla ja lihaksikkaalla keholla tai yleisesti urheilulliseen ja kuntoihintokenttäiseen käytökseen.
Olen itse käynyt 10 vuotta kuntosalilla ja kuullut aina että läskifobiaa sanoa että lihava ei voi olla urhelullinen. Missä nämä lihavat harrastavat sitä urheilua? Jossain salaseurassa johon laihat eivät pääse? Koska en ole koskaan nähnyt kuntosalilla, tenniskentillä yms. lihavia ihmisiä. Uskon tuohon väitteeseen että myös lihava voi olla atleettinen kunnes omin silmin näen. Vaikea uskoa että tuollaisella vartalolla voitetaan urheilukisoja.
Ootko koskaan katsonut moukarinheittoa?
Pärjäisikö ne juoksussa? Harvemmin. Tuossa lajissa massa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sheri ja Aino ei enää ole yhdessä, ei se homma toiminut Suomessa 😕
LOL, luuliko joku että ne ovat pari...ihan oikeastiko luuli???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atleettinen" tarkoittaa "urheilullista". Se voi viitata joko fyysisesti vahvalla ja lihaksikkaalla keholla tai yleisesti urheilulliseen ja kuntoihintokenttäiseen käytökseen.
Olen itse käynyt 10 vuotta kuntosalilla ja kuullut aina että läskifobiaa sanoa että lihava ei voi olla urhelullinen. Missä nämä lihavat harrastavat sitä urheilua? Jossain salaseurassa johon laihat eivät pääse? Koska en ole koskaan nähnyt kuntosalilla, tenniskentillä yms. lihavia ihmisiä. Uskon tuohon väitteeseen että myös lihava voi olla atleettinen kunnes omin silmin näen. Vaikea uskoa että tuollaisella vartalolla voitetaan urheilukisoja.
Tai sumopainia. Vaatii meinaan työtä olla läskivuoren alla lihaksikas ja hyväkuntoinen. Siksi se varmasti erittäin harvinaista onkin, ja ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta sinä sanoit etteivät pärjäisi urheilukisoissa.
"Atleettinen" tarkoittaa "urheilullista". Se voi viitata joko fyysisesti vahvalla ja lihaksikkaalla keholla tai yleisesti urheilulliseen ja kuntoihintokenttäiseen käytökseen.
Olen itse käynyt 10 vuotta kuntosalilla ja kuullut aina että läskifobiaa sanoa että lihava ei voi olla urhelullinen."""
Koko ajan kun venytetään jonkun käsitteen rajoja niin pian Ranjakin on atleetti. Mieskin voi kuulemma synnyttää jne...oudoksi on meno mennyt. Naisten vessaan voi marssia parrakas olento ja vartijakaan ei voi puuttua tilanteeseen jos hlö sanoo olevansa nainen. Hyvä eurooppa ja kiitos vi..ervasu..rit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa perheissä lapset vaikuttivat kypsemmiltä ja viisaammilta kuin nämä suomalaiset tytöt, jotka kirkuivat, hyppelivät, pelkäsivät kaikkia luonnon hyönteisiä, valittivat ruuasta. Biletys aina mielessä. Näiden sitten pitäisi olla vastuussa. Perheen lapset sitten hoitivat Nean haavatkin kun tuli pipi.
Ei ole mikään sattuma että idän suunnasta tulee uusi maailmanherruus, enkä nyt tarkoita Venäjää pelkästään. Siellä on vielä yhteiskunta jossa on järjestys ja kuri. Katsokaa eurooppaa...koululaitos on rappiolla, oppilailla on vain oikeuksia eikä velvollisuuksia,opettajat hermoraunioita kun aika menee kurinpitoon ja peruskouluista saa päättötodistuksia oppilaat jotka hädin tuskin osaavat kirjoittaa vähääkään vaativamman lauseen tai laskea yksnkertaisia kertolaskuja päässään. Ajattelevat kansalaiset tietävät syy
Nyt puhuttiin Aasiasta. Monessa Aasian maassa on korkeampi äo kuin Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin eri. En huomannut että puhuttiin kisoista. Mutta laji tosiaan ratkaisee huimasti, näillä ei ole kestävyyskuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisikö ne juoksussa? Harve
Ja juoksijat on paskoja moukarinheitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sumopainia. Vaatii meinaan työtä olla läskivuoren alla lihaksikas ja hyväkuntoinen. Siksi se varmasti erittäin harvinaista onkin
Heidän elinikä on tyypillisesti varsin lyhyt. Moni kuolee infarktiin.
Aika marginaalisia ne lihavat (BMI yli 30) joilla on hyvä fyysinen kunto. Ehkä turha viitata joihinkin harvinaisiin poikkeusyksilöihin.
Kyllä minun mielestäni läheiset ihmiset saavat huomauttaa lihomisesta. Itse en edes huomannut omaa lihomistani teini-ikäisenä, vaikka paino nousi 10 kg muutaman kuukauden aikana (13-vuotiaana 45 kilosta 55:een). Äitini siitä huomautti, mutta tietenkin suutuin. Eikä äitini edes sanonut asiasta rumasti vaan otti ihan asiallisesti lihomiseni puheeksi. Parempihan se on, että asiasta sanoo läheinen ihminen kuin että vieraat ihmiset alkavat ilkkua.
No nii on, Ranja on niin äitinsä aivopesemä, kuin kopio äidistään, joka on erittäin raskas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mielestäni läheiset ihmiset saavat huomauttaa lihomisesta. Itse en edes huomannut omaa lihomistani teini-ikäisenä, vaikka paino nousi 10 kg muutaman kuukauden aikana (13-vuotiaana 45 kilosta 55:een). Äitini siitä huomautti, mutta tietenkin suutuin. Eikä äitini edes sanonut asiasta rumasti vaan otti ihan asiallisesti lihomiseni puheeksi. Parempihan se on, että asiasta sanoo läheinen ihminen kuin että vieraat ihmiset alkavat ilkkua.
Onko työnantaja läheinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL, luuliko joku että ne ovat pari...ihan oikeastiko luuli???
No ei mitenkään vakiintunut pari tietenkään, koko ajanhan ne puhui että on vähän epämääräistä, mutta Suomessa siis kaikki romantiikka loppui kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
No täytyy olla tyhmä, jos ei itse tajua lihonneen ja ei siihen tarvita ketään sanomaan samaa asiaa. Kinka pitkä olet? Tuo 55 kg ei kuulosta pahalta laisinkaan ellet ole kitukasvuinen.
Minun mielestäni tuo thaimaalainen nainen sanoi ihan asiallisesti Ranjan kiloista. Ei ollut mitenkään törkeästi sanottu. Tottahan tuo kaikki oli. Ranja on nuori ihminen ja jos jaksaminen jo tuossa iässä on koetuksella niin ongelmia tulee taatusti muutaman vuosikymmenen kuluttua.