Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kertovat lehdissä intiimeistä asioista, jotka eivät kiinnosta ketään?

Vierailija
29.04.2025 |

Esimerkiksi "Maija antaa piut paut miehille. 'Olen seksilakossa!'" tai "Jenna imettää ilman paitaa myös bussissa:"'Minulla on oikeus!'" tai "Petronella harrastaa ryhmäseksiä Tinderissä tapaamiensa tyyppien kanssa. 'En pelkää tauteja!'"

Tätähän se journalismi nykyisin on, jopa Hesarissa. Milloin tämä muutos on tapahtunut ja miksi?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksilakko :D eikö tuo muija edes tajua, miten huvittava tuollainen julistus on?

Otsikkoni olivat keksittyjä, mutta olen oikeasti nähnyt jutun, jossa nainen julistaa seksilakkoa. Ap

Eikö tuo ole ihan arkipäiväinen ilmiö ilman turhia julistuksia.

Seksi ei kiinnosta silloin kun on tyytymätön puolison käyttäytymiseen tai ihan mihin asiaan vaan puolisossa.

Vierailija
42/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Sama koskee näitä realityohjelmia. Itse en enää osta tai lue lehtiä enkä katso telkkarista muuta kuin jotain hyviä leffoja, sarjoja ja ajankohtaisuutisia. Otsikot netissä tai kaupan kassalla riittävät, en Klikkaile. Ilmeisesti monia kiinnostaa nämä idioottiohjelmat ym. 

Pahinta on Seiska journalismi.  

Persujen lehti. Julkkikset ämpärikännissä, tuttu teema myös lukijoilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä seksi ja parisuhde -teemassa niin kipeästi kaikuu  teissä, että haluaisitte kieltää sen? Ja mahtaisko valikoivalla havainnoinnilla eli vahvistusharhalla olla jotain yhteyttä teidän kitinänbe kanssa?

Mitä tarjoatte tilalle, Suviseurat-raporttia vai Suomen uusnatsien ampumaleirikertomuksia? Paavo pani Pattayalla -matkakertomuksia.

Vierailija
44/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kiinnostavat, koska niitä näkyy jatkuvasti lehtien luetuimmat-listassa.

Luulen, että moni avaa jutun ajatuksella  voiko tämä olla totta, että joku avautuu tuollaisesta.

Ahaa, siitäkö nuo saamani alapeukut johtuvat?

Minä olen lukenut lehtiä jo niin kauan, että en klikkaile noita roskaotsikoita. Sadattuhannet ihmiset kuitenkin menevät lankaan jatkuvasti, lieneekö sitten huono muisti tai sitkeä epäusko.

Vierailija
45/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksilakko :D eikö tuo muija edes tajua, miten huvittava tuollainen julistus on?

Ketä hänen lakkonsa kiinnostaa?

Vierailija
46/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoni olivat keksittyjä, mutta olen oikeasti nähnyt jutun, jossa nainen julistaa seksilakkoa. Ap

Seksi ei kiinnosta silloin kun on tyytymätön puolison käyttäytymiseen tai ihan mihin asiaan vaan puolisossa.

Nuo jutut on henkilökuvia tai kertoo ilmiöistä. Ap ei tykkää ajatuksesta, että nainen päättää itse seksuaalisuudestaan. Syyn tiedämme.

Vierailija
47/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap käynyt mummonsa kanssa kampaajalla ja lukenut v. 2020 Seurat, Menaiset ja Annat läpi.

Katkeruus leijuu runkkarin yllä kun naiset ei halua miehiä perkele.

Missä ja miten usein sinä näet näitä runkkareita? Ap

Vierailija
48/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä, päätellen ylimitoitetusta tunnereaktiosta. 

Ap on kuin vanhus, joka ahmii kaikki seksijutut ja sitten paheksuu niitä syvästi yleisönosastossa 😂

Vierailija
49/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo jutut on henkilökuvia tai kertoo ilmiöistä. Ap ei tykkää ajatuksesta, että nainen päättää itse seksuaalisuudestaan. Syyn tiedämme.

Erittäin mielenkiintoista. Kerropa lisää. Ap

Vierailija
50/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa jonkin mitättömän tv-juontajan Italiassa eläminen?

Vierailija
51/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä ap:n kuvitteelliset otsikot kiinnostaa, ei ketään kun ei hänestä toimittajaksi ole. Mutta oikeat ihmiskuvat ja haastattelut luen, koska periaatteessa kaikesta voi oppia.

Ap:kin voisi oppia sen, että ei pidä pahoittaa mieltään julkkisten jutuista, kun itse ei mitenkään liity niihin.

Ja sen, että kenenkään ei ole pakko haluta seksiä hänen kanssaan koskaan. 

Vierailija
52/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Sama koskee näitä realityohjelmia. Itse en enää osta tai lue lehtiä enkä katso telkkarista muuta kuin jotain hyviä leffoja, sarjoja ja ajankohtaisuutisia. Otsikot netissä tai kaupan kassalla riittävät, en Klikkaile. Ilmeisesti monia kiinnostaa nämä idioottiohjelmat ym. 

Pahinta on Seiska journalismi.  

Persujen lehti. Julkkikset ämpärikännissä, tuttu teema myös lukijoilleen. 

Mauri Peltokangas paini kännissä ravintolan edessä!

Vierailija
53/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa jonkin mitättömän tv-juontajan Italiassa eläminen?

Minua. Erittäin hieno sarja erittäin ihanista ihmisistä. Suloinen, taitava ja sitkeä pariskunta, jolle viimein suotiin pieni poika. Ja Reino <3

Se, ettei sinua jokin (mikään) kiinnosta, viittaa depressioon. Kipaise kouluterveydenhoitajalle. 

Vierailija
54/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mikään ei kiinnosta ja olo on jatkuvasti hapan ja kärttyisä, mene lääkäriin. 

Depressiota ja ahdistuneisuushäiriötä voidaan hoitaa.

Ap ei tajua omaa tilaansa. 

Vierailija
55/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa mikä herättää reaktion on uutinen. Sinäkin olet reagoinut noihin uutisiin joten niitä kannattaa tehdä. Eikä uutiset pyöri sinun napasi ympärillä

Vierailija
56/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitteletko ap kouluampumista? Nettivinkkasin sinut.

Vierailija
57/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä kahta inceliä

Vierailija
58/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sekopää ketjussa taas riehuu 😑 ilmeisesti joku tällainen oman persseensä ympärille maailmansa kyhännyt.

Ap, ihmettelen samaa. Jos näen vaikka Ylen sivuilla tällaisen kusilehtien klikkiseksiotsikin, annan palautetta, pysyköön edes joku media puhtaana niin ettei oikeat uutiset huku kaikkeen sontaan.

Vierailija
59/59 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En klikkaa sellaisia juttuja mutta muita ilmeisesti kiinnostaa kun niitä niin paljon on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi