Millaiset tyypit olivat mielestänne ärsyttävimpiä peruskoulussa?
Itseäni ärsytti eniten ns. piilokiusaajat. Hyvästä perheestä olevat lapset, jotka olivat olevinaan hyviä ja sivistyneitä tyyppejä, mutta haukkuivat toisia epäsuorasti. Suhtautuivat syrjittyihin alentuvasti, mukamas empaattisesti.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu huomannut, että ala- ja yläasteella se kaikkein ilkein tyttö oli aina lihava?
Ei todellakaan ollut. Omalla luokalla ne pullukat oli aina liiankin kilttejä.
Vierailija kirjoitti:
Termi "kermaperse" kertookin kaiken keskustelijan tasosta. Ihan tulvi muistoja mieleen kouluajoilta.
Kermaperse on kateellisen vinkujan termi.
Onpa sulla katkera asenne. Tuohon kateellisuuteen sä vetosit jo kouluaikoina kun jouduit ylimielisen asenteesi takia epäsuosioon. Oikeasti kukaan ei ole kateellinen ihmiselle joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella vain siksi että isi on johtajasetä.
Kiusaajat ja ne muka pikkuvanhat paremmuuden tuntijat
Vierailija kirjoitti:
Enpä jaksa enää tälleen 33-veenä kauheasti miettiä, että mitä joku lapsi on joskus lapsuudessaan tehnyt väärin.
Mitä sitten teet tässä ketjussa?
Opettajan lempparit, ne suositut tytöt jotka on kyllä opettajan edessä hirveän kivoja ja ystävällisiä kaikille, mutta kun opettaja ei ole paikalla niin voivat olla todella ilkeitä tai vähintäänkin puhuvat muille todella alentavasti, kuin muut olisivat jotenkin vajaaälyisiä. Olin ala-asteella kateellinen näille tytöille, heillä oli hienoja vaatteita, hienot reput, hiukset laitettu kivasti, sekä paljon Stabilo-kyniä (nää oli ala-asteella tärkeitä:D). Itse olin se pullukka silmälasipäinen resupekka joka harrasti hevosia ja sillehän nämä suositut tytöt sitten yökkivät kun hevoset haisee.
Yläasteella luokalla oli sitten muutama ns. kovis joille maistui tupakka ja alkoholi eikä koulunkäynti liioin kiinnostanut, mutta he olivat ihan aidosti mukavia ja reiluja minua kohtaan. Eihän me toki samoissa piireissä hengattu mutta joskus oltiin tekemisissä eivätkä ollenkaan ainakaan näyttäneet sitä että olisin heidän mielestään jotenkin nolo.
tytöt jotka esitti kaveria,
olivat kateellisia,
joten mustamaalasivat muita
Kovaääniset mölisijät, jotka luulivat olevansa jotenkin cool ja jees ja kaikkien mielestä jotenkin kadehdittavan mahtavia.