Juotko vappuna alkoholia
Kommentit (38)
Lapsi varmaan juoksee omissa vappuriennoissaan ja saattaapa piipahtaa täälläkin. Oon vappuaattona juhlissa ja varmaan limun voimin, mutta ihan hyvin vois ottaa jääkaappiin keskiolusen tai sitten ykkösen, kiva juoda illalla kalia telkkaria katsellen. sanoisinko että en sano ei oluelle mutta vappu ei mene pilalle jos sellaista ei löydy. Aamulla en välttis mene mäelle, ehkä iltapäivällä fillaroidaan rouvan kanssa tsadiin jätskille ja sitten leppäillään.
En juo alkoholia, on lapsia.
Harrastan juoksemista, ei oikein sovi krapulat siihen.
En välttämättä joisi mutta kun seuralainen juo niin se on sitten siinä. Ei pysty olemaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Niin suomalainen vastaus. Ei kai parista viinilasillisesta nyt mitään krapulaa tule? Miksi monille juominen on sellainen on-off juttu? Voihan alkoholia käyttää maltillisesti, että nautiskelee hyvää viiniä lasin, pari, tai käy terassilla nauttimassa lasillisen kuohuvaa?
Vappukin monella töiden kiire huippu kun on viikolla ja silloin kyllä juoda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti.Kun on lapsia ei pitäisi juoda milloinkaan heidän läsnäollessa.
Ja mistähän syystä ei saisi juoda yhtä lasillista viiniä tai yhtä saunaolutta? Yleensä en juo lapsen seurassa ollessani, mutta jos pari kertaa vuodessa juon, niin se on yksi annos ja en näe asiassa mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suomalainen vastaus. Ei kai parista viinilasillisesta nyt mitään krapulaa tule? Miksi monille juominen on sellainen on-off juttu? Voihan alkoholia käyttää maltillisesti, että nautiskelee hyvää viiniä lasin, pari, tai käy terassilla nauttimassa lasillisen kuohuvaa?
Yksikin lasillinen huonontaa unta. En pysty urheilemaan huonosti nukutun yön jälkeen. Voin juoda vaikka 5 lasillista ilman humalaa tai krapulaa, mutta treeni ei kulje ja väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikin lasillinen huonontaa unta. En pysty urheilemaan huonosti nukutun yön jälkeen. Voin juoda vaikka 5 lasillista ilman humalaa tai krapulaa, mutta treeni ei kulje ja väsyttää.
No miksi sitten puhuit krapulasta?
Fresitaa ostin ja mansikoilla koristen lasit. Lapselle simaa. Mies on myös simalinjalla.
Takuulla juon. Ja jotain vahvempaa kuin keskikalja. Ja vielä hyvällä omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
En halua tapailla naisia, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten viiniä lasillisen. 🍷 En käytä itse ollenkaan.
On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.
Sitten iskee jano.
En juo. Olen vaan kotona enkä tee kai mitään muuta kuin olen netissä. Ei vappu ole syy juoda alkoholia.
Lapset ovat aikuisia, itse ajattelin juoda piccolopullon skumppaa sen kunniaksi, että maanantaina aloitan työt pitkän tauon jälkeen.
Saattaa siideri sihahtaa auki saunan jälkeen.
En.
Jos otan lasillisen tai tölkillisen, en pidä sitä juomisena. Enkä koskaan juo humaltumiseen asti. Ei ole tarvetta. Ei anna mulle mitään.
Ei jaksa keskellä viikkoa, viikonloppuna sitten. Ei lapsia.