Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabis passivoi ihmistä

Vierailija
28.04.2025 |

.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmy Kilmister sanoi, että on ok joskus polttaa sätkä, mutta jatkuva käyttö saa ihmisen vain passiivisena  jauhamaan paskaa kosmoksesta.

Minä poltin sen verran hyvät paukut illalla että ei tee mieli edes polttaa toista jointtia. Hyvä ja halutunlainen laatu myös saa käytön vähennettyä ja saa enemmän nautintoa, harmi kuin ihmiset ei ole aina rehellisiä

Ai tekeeks se rehellisex?

Vierailija
22/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmy Kilmister sanoi, että on ok joskus polttaa sätkä, mutta jatkuva käyttö saa ihmisen vain passiivisena  jauhamaan paskaa kosmoksesta.

Minä poltin sen verran hyvät paukut illalla että ei tee mieli edes polttaa toista jointtia. Hyvä ja halutunlainen laatu myös saa käytön vähennettyä ja saa enemmän nautintoa, harmi kuin ihmiset ei ole aina rehellisiä

Ai tekeeks se rehellisex?

En ymmärrä, enkä ehkä haluakkaan ymmärtää kysymystäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksesta löytyy piristäviä ja väsyttäviä lajikkeita. Itse en koe kannabista passivoivaksi ja käyttökokemusta on yli 30 vuoden ajalta.

Mutt nys sää et tie, mikö olisikkaa ellet koskaa ois vetänyt

Ainakin osaan kirjoittaa ymmärrettävästi vaikka jonkin verran olen vuosikymmenten aikana poltellut. 

Vierailija
24/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maailman ahkerimmista ihmisistä pössyttelee säännöllisesti.

Vierailija
25/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kannabis on sallittua tai laillista siitä ei aiheudu sellaisia ongelmia kuin esim. suomessa missä käyttökin on rikos. 

Vierailija
26/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Californiassa moni IT-miljonääri ja miljardööri joogaa, bodaa, lenkkeilee ja pyöräilee pössytellessä. Treenin jälkeen ottaa kannabissmoothien ja syö terveellisen aterian.

Vierailija
27/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kannabis on sallittua tai laillista siitä ei aiheudu sellaisia ongelmia kuin esim. suomessa missä käyttökin on rikos. 

Jotain parempaa kiitos!

Vierailija
28/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Californiassa moni IT-miljonääri ja miljardööri joogaa, bodaa, lenkkeilee ja pyöräilee pössytellessä. Treenin jälkeen ottaa kannabissmoothien ja syö terveellisen aterian.

Kanadassa kannabis on ollut laillista joitakin vuosia eikä sielläkään ole taivas pudonnut niskaan sen takia.

Vierailija
29/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, minut se teki lähinnä väsyneeksi. Ei ollut mun juttu.

Vierailija
30/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksesta löytyy piristäviä ja väsyttäviä lajikkeita. Itse en koe kannabista passivoivaksi ja käyttökokemusta on yli 30 vuoden ajalta.

Ainakin osaan kirjoittaa ymmärrettävästi vaikka jonkin verran olen vuosikymmenten aikana poltellut. 

Kirjoitin tasollasi että ymmärrät paremmin

Vierailija
31/44 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen pössyttely ei tee kikkelistä oikean kokoista eikä se tee kikkelille hyvää.

Vierailija
32/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tasollasi että ymmärrät paremmin

Sun pitäisi pajauttaa joitakin kertoja että pääsisit tasolleni. Sitten on vaikeampi asia sun pitäisi oppia ajattelemaan mutta riittääkö sulla kapasiteettia siihen?

Vierailija
33/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalissa meni sähköt poikki kun kamnabis on laillista periaatteessa. Ei voi hyväksyä 

Vierailija
34/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Portugalissa meni sähköt poikki kun kamnabis on laillista periaatteessa. Ei voi hyväksyä 

Ei ole laillista vaan käytöstä ei rangaista. Jos jokin on laillista niin sitä voi ostaa ja myydä laillisesti. No hollannissa se on sallittua ja sitä saa myös myydä laillisesti. Molemmissa maissa on pienempi huumeongelma kuin suomessa. Suomi on ykkönen huumekuolemissa ja toisena suonensisäisten huumeiden käytössä. 

Vierailija
35/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis saa ihmiset nauttimaan elämästä.

Ja juuri siksi se on niin vaarallinen teolliselle yhteiskunnalle, sen rattaiden pyörimiselle ja demonisoitu.

Vierailija
36/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis saa ihmiset nauttimaan elämästä.

Ja juuri siksi se on niin vaarallinen teolliselle yhteiskunnalle, sen rattaiden pyörimiselle ja demonisoitu.

Demonisointia tehtiin siksi kun kiellolle ei ollut porttiteoriaa parempaa syytä. Siksi kannabiksen on väitetty aiheuttavan kaikkia mahdollisia ja mahdottomia haittoja. Kannabiksen haitallisuuspisteet laittomana ovat 8 ja alkoholin pisteet laillisena 23 pistettä. Kun laittomuus väkisin nostaa haittoja niin laillisena kannabikselle jäisi hyvin vähän haitallisuuspisteitä.

Vierailija
37/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis pitää kieltää lailla. Vähintään myyminen pitää tapahtua valvotusti

Vierailija
38/44 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis pitää kieltää lailla. Vähintään myyminen pitää tapahtua valvotusti

Sehän on jo lailla kiellettyä. Se vaatii laillistamisen että voi myydä valvotusti. Sehän olisi järkevää että kannabis laillistettaisi mutta poliitikkojen enemmistö haluaa pitää kannabiksen laittomana. 

Vierailija
39/44 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi se vasta passivoikin.

Vierailija
40/44 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa nyt taas. Tuolla periaatteella sitten pirin veto olisi hyvä juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä