Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ollu 7 kk työtön enkä ole päässyt edes yhteenkään työhaastatteluun!

Vierailija
28.04.2025 |

Mitä ajatuksia tämä herättää?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää terapeutilla . Sehän sanoo heti että tarvii sun rahat ja Kelan. Eikun että työsi on nyt tämä terapia . Niin. 

Vierailija
22/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeijan leipää castrenin kadulta mutta uskontoon ei saa mennä eikä hurstinkaan. Se tie vie kadotukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama edessä. Työt loppuvat loppuvuodesta ja jään ensimmäistä kertaa elämässäni työttömäksi. Olen sairaalloisen ujo ja mulla on sos tilanteiden pelko eli en tule töitä saamaan.

Vierailija
24/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuuden kannalta työnhakukursseista tai muistakaan vastaavista ei ole mitään hyötyä. Niillä ainoastaan muutetaan työnhakijoiden keskinäistä järjestystä. En sitä kiellä etteivät olisi yksilölle itselleen hyödyllisiä. Tästä seuraa että jokaisen pitäisi itse maksaa mahdolliset kurssinsa eikä niitä tulisi yhteiskunnan rahoittaa.

Vierailija
25/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaargh, ahdistaa jo niin paljon kun tietää että työsuhde loppuu 5 kk päästä! Viimeksi kesti 1 1/2 v saada töitä, vaikka hain ihan hulluna. Se oli hirveää aikaa ja masensi todella pahasti. Nyt on ilmeisesti entistä vaikeapi saada töitä, ja osa-aikaisuus tehty kannattamattomaksi.

Vierailija
26/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisiin paikkoihin mihin olen hakenut, on ollut 400-600 hakijaa. Olen ollut mielestäni pätevä, mutta edes haastatteluun en ole päässyt. T. Korkeakoulutettu

Vierailija
27/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haastatteluun pääsee vain fiksut. Et oe sitten tarpeeksi fiksu eikä sinulla ole koulutusta mitä työnantaja tarvii hyötyääkseen sinusta.

Vierailija
28/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haastatteluun pääsee vain fiksut. Et oe sitten tarpeeksi fiksu eikä sinulla ole koulutusta mitä työnantaja tarvii hyötyääkseen sinusta.

Niinkö. Jokin on kyllä pielessä, jos töihin pääsee vain fiksut, kun korkea äo on aika marginaalista. Ei ihminen oikein voi fiksummaksikaan muuttua. Mitä luontaisesti tyhmempiem pitäisi tehdä, lakata olemasta? Ainiin, mitä minä sinulta kyselen, sinähän kuulostat idiootilta.

Vierailija
29/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotonta on

Vierailija
30/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastatteluun pääsee tyrkyt, narsistit, kyynärpääpsykopaatit, perseennuolijat ja itsestään melua pitävät tyhjäpäät. Valitettavasti. Hyötymisestä puhuminen paljastaa mikä noista olet.

Vierailija
31/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin päässyt oman alan töihin ja paikkoja on vaikka kuinka paljon, mutta en yksinkertaisesti jaksa ko. alan töitä enää tehdä. Ilmoittauduin sitten työttömäksi ja hain lääkäriltä todistuksen, että en pysty oman alan töitä tekemään. Pääsin sitten opiskelemaan uutta alaa työvoimakoulutukseen 

Mitä alaa menit opiskelemaan työvoimakoulutukseen? En itsekään usko pystyväni enää aiemmalle alalle, ja pitäisi keksiä järkeviä vaihtoehtoja.

Vierailija
32/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että ole tarjolla työhakemuksen laatimispalvelua, varmaan siitäkin joku olisi valmis maksamaan jos saisi haastattelutakuun tai rahat takaisin. Hakemusta tulee pitää mainoksena eikä siinä totuus ole tärkeintä vaan oikeiden asioiden markkinointi. Voisi esittää tarvittavan fiksua jos ei sellainen luontaisesti ole.

Vierailija
33/33 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi korkea aika MENNÄ TÖIHIN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi