Onko outoa jos 6 vuotta yhdessä enkä ole nähnyt ketään miehen sukulaista?
Kommentit (25)
On outoa. Häpeääkö sinua vai sukuaan?
No aika erikoista jos esimerkiksi saatte lapsia. Toinen suku puuttuu kokonaan?
No kuinka kaukana ne sukulaiset asuvat? Minä esittelin omille sukulaisille vasta neljän vuoden jäleen.
Seurustelin kerran miehen kanssa joka ainoastaan vahingossa esitteli minut siskolleen. Vanhemmat asui pohjoisessa ja kävi harvoin tapaamassa. Olivat kuulemma noloja.
On outoa. Ei kehtaa esitellä sinua suvulle tai sitten pelkää, että suku kertoo sinulle asioita, joita ei halua sinun tietävän.
Oletko lihava?
Eräs tyyppi ei kehdannut esitellä lihavaa tyttöystävää. Hän odotti että se laihtuisi. Ei laihtunut.
On outoa jos asiasta ei ole puhuttu eli et tiedä tähän syytä. Jos ei ole tekemisissä sukunsa kanssa niin se selittää tietenkin asian, mutta jos vaikka jatkuvasti näkee heitä ja ei ole koskaan järjestänyt sinua mukaan tapaamiseen niin on todella outoa.
On outoa, jos miehen suku ei asu tyyliin toisella puolen maapalloa. Tosin 6 vuodessa olisi varmaan silti jo tullut vierailtuakin jompaan kumpaan suuntaan ainakin miehen vanhempien luona/toimesta. Tarkoittaako ap, ettei tapaa muita sukulaisia, vaan ettei edes puolison vanhempia ja mahdollisia sisaruksia? Luulisi, että asia ja tapaamattomuuden syy olisi tullut puheeksi 6 v aikana, eikö?
Vierailija kirjoitti:
On outoa. Ei kehtaa esitellä sinua suvulle tai sitten pelkää, että suku kertoo sinulle asioita, joita ei halua sinun tietävän.
Tämäkin voi olla. Jotain hämärää menneisyydessä? Rikos?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran miehen kanssa joka ainoastaan vahingossa esitteli minut siskolleen. Vanhemmat asui pohjoisessa ja kävi harvoin tapaamassa. Olivat kuulemma noloja.
Aika nolo taisi olla "mies", jos noin sanoi vanhemmistaan.
-Aikuinen
Kuusi vuotta on kyllä pitkä aika olla tapaamatta toisen sukulaisia jos seurustelukumppani itse niitä tapaa.
Me tavattiin mieheni kanssa maassa josta kumpikaan ei ollut kotoisin, silti tavattiin toistemme vanhemmat ja sisarukset ensimmäisen vuoden aikana, mies tuli mun mukaan Suomeen ystäväni häihin noin 8kk seurustelun jälkeen ja samaan syssyyn tapasi sitten suuren osan kaveripiiristäkin. Miehen vahemmat tulivat visiitille asuinkaupunkiimme hieman vajaa vuosi ensitapaamisestamme ja silloin mut esiteltiin heille, miehen sisko asui jo valmiiksi meidän kanssa samassa kaupungissa joten hänet tapasin tosi pian seurustelun alettua.. Muuta sukua tapasin sitten parin vuoden seurustelun jälkeen ensi visiitilläni miehen kotimaahan.
Nyt ollaan oltu naimisissa jo yli 15 vuotta.
No onko mies itse tekemissä suvun kanssa ja onko edes sukua ? Jos on ainut lapsi ja vanhemmat kuolleet. Ei kaikki ole tekemissä sukunsa kanssa, siihen on monia syitä. Minulle tuli uusi sukulainen isäni hautajaisissa oli isäni eno, en ollut koskaan edes ajatellut että mummolla olisi sisaruksia.
Miehellä on kaksoiselämä tai liikaa luurankoja. Tai sitten hän on yksisarvinen pyhimys.
Mulla ei ole elossa kuin äitini ja pari sisarusta, ketään heistä en näe kovinkaan usein.
Muiden sukulaisten kanssa en ole koskaan ollut missään tekemisissä.
Siinä mielessä en ihmettele sukulaisten näkemättömyyttä, enemmän ihmettelen sitä ettet itse kysy asiasta mieheltäsi.
Ei tuo ole minusta lainkaan outoa. Harva mies haluaa kuunnella naisensa valitusta siitä, miten mies on kiinni äidissään ja mitä se sun sisko tarkoitti, kun sanoi noin jne. Kun seurustelukumppani tai puoliso ei ole missään tekemisissä miehen suvun kanssa, ei voi syntyä ainuttakaan riitaa siitä, miten suku naista kohtelee.
Ei, lottovoitto