Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka muu on kanssani samaa mieltä virikehoitoon lykätyistä lapsista?

Vierailija
17.03.2007 |

Mielestäni he ovat " hylättyjä" lapsia. Kuka normaali äiti laittaa tieten tahtoen lapsen hoitoon, vaikka on itse kotona? Ok. Sosiaalisilla perusteilla lapsi on LAITETTAVAKIN hoitoon (esim. päihteidenkäyttäjien lapset). Muuten he olisivat heitteillä kotona. Ja jos esikoinen on vakavasti sairas tai vammainen. Muussa tapauksessa lapsen paikka on kotona, jos äiti tai isä on kotona. Näin säästetään hoitopaikat niille lapsille, jotka niitä todella tarvitsevat. Loogista eikö totta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitoin 6-vuotiaani puolipäiväryhmään, vaikka olin vauvan kanssa kotona. Täälläpäin ei ole kerhoja eikä puistoja.

Vierailija
2/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mielestäni he ovat " hylättyjä" lapsia. Kuka normaali äiti laittaa tieten tahtoen lapsen hoitoon, vaikka on itse kotona? Ok. Sosiaalisilla perusteilla lapsi on LAITETTAVAKIN hoitoon (esim. päihteidenkäyttäjien lapset). Muuten he olisivat heitteillä kotona. Ja jos esikoinen on vakavasti sairas tai vammainen. Muussa tapauksessa lapsen paikka on kotona, jos äiti tai isä on kotona. Näin säästetään hoitopaikat niille lapsille, jotka niitä todella tarvitsevat. Loogista eikö totta?

Entäpä mielipitsse lapsista, jotka jatkavat hoitoa vauvan synnyttyä?

Katsos, kun monilla on ihan oikea työpaikka jossa käyvät töissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitättekö todellakin, että 6-vuotiaan lapsen on parempi olla KAIKKI päivät vain äitinsä kanssa, kuin että olisi tosiaan jotain ikäistään seuraa ja oppisi olemaan vähän muidenkin ihmisten kanssa. 2

Vierailija
4/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestä 10 tuntia päivässä, ne on puolipäiväisiä.

Vierailija
5/5 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kaipaa tekemistä ja kavereita, koen että hänelle on hyväksi opetella toimimaan ryhmässä tuossa iässä. Kerhoja tai muita realistisia vaihtoehtoja pk:lle ei ole. Kyllä mua vähän naurattaa jos joku oikeasti ajattelee että hylkään iloisen ja sosiaalisen poikani.