Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni noloin hetki oli kertoa käyneensä Mundossa kahvilla

Vierailija
28.04.2025 |

Oltiin parikymmentä vuotta sitten Tukholmassa jollain messuilla käymässä koulun puolesta, ravintolakoulussa olimme ja matkasimme Silja Symphtonylla. Opettaja kysyi paluumatkalla, oletko syönyt ja sanoin käyneeni Mundosa kahvilla. Sanoin sen jotenkin hämmentyneenä ja takellellen. Mundo tarkoittaa mielestämi miehen sukupuolielintä ja outoa, että tuonniminen ravointola sai olla olemassa. Elämäni noloin hetki. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ihan täysin tärähtänyt vai vain puoliksi tärähtänyt?

Vierailija
2/8 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hyvin vastaava kokemus. Tästä on jo hieman aikaa kun olin tulossa Onnibussilla Kouvolasta vanhaa tätiäni tapaamasta ja vasta Mäntsälän kohdalla tajusin, että kumi jäi päälle. Siinä täydessä linjuriautossa sitten koetin vaivihkaa työnnellä räpylääni Jameksiin ja lopulta sainkin kuin sainkin kumin ongittua ihmisten ilmoille, mutta edessä oli uusi ongelma, tuoreehkolle vauvatahnalle ja ei niin tuoreelle hapansilakalle dunkkaava preservatiivi. Onneksi vieressäni istui mukavan oloinen varttuneempi herrasmies, jonka ajattoman tyylikkään ulsterin sivutaskuun kumin kuin varkain sujautin. Herra jäi lopulta Hämeentiellä bussista lainkaan aavistamatta saamaansa lahjaa eli ylläriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hyvin vastaava kokemus. Tästä on jo hieman aikaa kun olin tulossa Onnibussilla Kouvolasta vanhaa tätiäni tapaamasta ja vasta Mäntsälän kohdalla tajusin, että kumi jäi päälle. Siinä täydessä linjuriautossa sitten koetin vaivihkaa työnnellä räpylääni Jameksiin ja lopulta sainkin kuin sainkin kumin ongittua ihmisten ilmoille, mutta edessä oli uusi ongelma, tuoreehkolle vauvatahnalle ja ei niin tuoreelle hapansilakalle dunkkaava preservatiivi. Onneksi vieressäni istui mukavan oloinen varttuneempi herrasmies, jonka ajattoman tyylikkään ulsterin sivutaskuun kumin kuin varkain sujautin. Herra jäi lopulta Hämeentiellä bussista lainkaan aavistamatta saamaansa lahjaa eli ylläriä.

100% tärähtänyt 🤯

Vierailija
4/8 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä menossa joku sekoilun selostuksen ennätyskilpailu? Aika vahvaa matskua.

Vierailija
5/8 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mundo tarkoita kul...ia

Vierailija
6/8 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka tarkoita?

Vierailija
7/8 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettu tilanne. Ei opettaja kysynyt missä olit käynyt. Olisit vaan vastannut että kiitos kävin lounaalla ja pitänyt Mundosi omana tietonasi.

Vierailija
8/8 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka tarkoita?

Koskaan kuullut tarkoittavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi