Miten ihmeessä huomautan tästä kohteliaasti. Kaveri sylkee päälle, kun puhuu.
Hän siis todella roiskii puhuessa. Varsinkin jos innostuu.
Roiskeita lentää ja koitan väistellä niitä onnistumatta. Kuinka tällaisen ottaa puheeksi loukkaamatta?
Kommentit (21)
Sano sille että "kiitos suihkusta, saisko shampoota".
Ota suomen malli käyttöön askel taakse ,älä jenkimalli jossa puhutaan nokat vastakkain kovalla äänellä.
Sanoisin suoraan: "Tiedätkö, että sulta roiskuu sylkeä mun päälle, kun sä innostut puhumaan." Tai jotain vastaavaa. Omien kavereideni kanssa pystytään puhumaan melkein mistä tahansa asiasta.
No etkö voi käyttää sadetakkia tai jtn?
Mun exällä roiskui myös. Oli pian entinen
Älä ole enää tekemisissä. Puhelimessa voit puhua.
Pakkoko se on tunkea naamalle. Pysy vähän etäämpänä.
Pyyhkäise naamaasi ja sano Oho, jopas roiskautit! Oisko pyyhettä?
Ala-asteella sanottiin "sama kuivana, kiitos".
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi jos vastapuolen mukavuusetäisyys on pieni, joten se tulee perässä jos itse siirtyy kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi jos vastapuolen mukavuusetäisyys on pieni, joten se tulee perässä jos itse siirtyy kauemmas.
Silloin voi sanoa että anteeksi, mutta tarvitsen vähän enemmän tilaa.
Sano, että pidät mieluusti hiukan turvaväliä ihmisiin, kun on ollut kaikenlaista tautia liikkeellä ja vastustuskyky heikko.
Vierailija kirjoitti:
Mun exällä roiskui myös. Oli pian entinen
Yöökk! No mutta se oli sentään varmaan vahingossa, minun exäni olisi ihan tahallaan halunnut sylkeä suuhuni sängyssä 🤢
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteella sanottiin "sama kuivana, kiitos".
Ala-asteella ihminen oppii käytännössä kaiken elämässään oikeasti tarvitsemansa ollaakseen ihminen.
Täällä on kyllä ihmisillä kummallisia kavereita, kun ihan sama vaikka nyrkkiä antais, niin koskaan ei voi mitään palautetta suoraan antaa, vaan siihen pitää liittää mukaan jos jonkinlaista hellittelyä ja rakkauslauluja.
Ihmisillä sylkeä erittyy kullakin oma määränsä, eipä siihen kukaan voi itse vaikuttaa. Tietty voi lopettaa juomisen kokonaan. Tai puhumisen. Runsas syljen määrä suojaa purukalustoa.
Laita koronapleksi päähäsi?
Sanot tietysti, että saako sateenvarjon samaan hintaan.
Up