Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko uusi miesystävä mustasukkainen vai kuuluuko asiaan?

Vierailija
27.04.2025 |

Olen tapaillut/seurustellut (ei muita, on sovittu) valle kuukauden 50+ miestä, jonka olen tuntenut harrastuksen kautta jo vuosia. Mies on aina ollut minusta kiinnostunut. 

Nyt ihmetyttää miehen some-käytös. Hän on kyllä hirveän aktiivinen some-käyttäjä. Koen, että hän stalkkaa minua. Jos minulla on uusi miespuolinen ystävä, hän liittyy heti sen miehenkin kaveriksi. Joskus on kiusallista, kun mitään yhteistä nimittäjää heillä ei ole. Toisaalta, voin olla väärässä. Ehkä mies on vain utelias laajentamaan reviiriä ja kiinnostunut kaikesta. 

Useita vastaavia esimerkkejä. Hän on lisäksi liittynyt esimieheni kaveriksi, jokin väljä yhteys ehkä voi löytyä, silti vähän outoa.

Olen puhunut asioista, hänen mielestään minä höpötän omituisia. Osaako joku auttaa? Kuvittelenko vaan vai kuulostaako joltain kontrollilta.  Minulla aiemmasta ei ole kokemusta mustasukkaisesta miehistä, siksi en ymmärrä, mistä on kyse. Vai onko hän vain niin sosiaalinen että haluaa olla kaikkien kaveri? Kun hän ei edes ole sosiaalinen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mustasukkainen ja narsisti. Tuollainen kyttääminen on vaarallista, mies aluksi esittää hyvää miestä.

Vierailija
2/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä kuulostaa ihan psykopaatilta. Jätä se asap ja blokkaa somesta ja puhelimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista käyttäytymistä tuo kyllä on, ole varuillasi.

Vierailija
4/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pelottavan kuuloista. Sinuna eroisin.

Vierailija
5/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Paniikki hiipii itselle. Tässä hämää se, että hän on ollut jossain järjestöissä ja bisneksissä mukana niin tuntee sitä kautta ihmisiä.,

mut silti joku vaisto vaimeasti sanoo, että taas jonkun jutun huomasin.

Ap

6/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen varovaisuuteen. Sulla pitää olla ulos maailmaan auki ovia ja ikkunoita, joista katsomalla uuden kumppanin naama ei näy. Nyt se yrittää ympäröidä sinua joka suunnasta. 

M59+

Vierailija
7/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tässä ihmetyttää kun kyseessä hieman yli 50 v mies! Ollut aiemmin naimisissa 20 vuotta! 

Luulin, että pelailu kuuluu nuoremmilleehkä nuoret onkin fiksumpia nykyisin. 

Hänellä aikuiset lapset, itsellä ei lapsia mutta olen ollut pitkässä hyvässä  suhteessa aiemmin. 

Vierailija
8/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen siis oli 

ap

Vierailija
9/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran joutunut vastaavaan tilanteeseen ja lopulta kyttäsi lähellä olevan talon pihalla parkissa mitä teen, milloin lähden ja tulen. Oli pakko vahvistaa oven murtosuojausta hänen käytöksensä vuoksi. Sanomattakin selvää että se tarina päättyi lyhyeen vaikka vieläkin vuosien jälkeen laittaa satunnaisesti viestiä. Kannattaa sanoa suoraan nuo asiat mitä mainitsit viestissäsi, eli kysy mistä tuntee esimiehesi. Todennäköisesti kertoo jotain ympäripyöreää, sanot vaan, että täytyykin kysyä pomolta mistä tunnette (vaikka et oikeasti kysykään). Ja ikävä kyllä, luiskaan nopeasti tuollainen tyyppi, voin kuvitella, että et tule pääsemään helpolla eroon.

Vierailija
10/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei nyt AP hengittelet sisään ja ulos ihan rauhallisesti. Kaikki järjestyy. Suosittelen miettimään onko tuollaisen miehen kanssa parisuhteessa jatkaminen hyvä ajatus. Sulla olisi hyvä olla omia juttuja mihin mies ei liity ollenkaan. 

Itseäni tuollainen mies ahdistaisi. 

Vierailija
11/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei nyt AP hengittelet sisään ja ulos ihan rauhallisesti. Kaikki järjestyy. Suosittelen miettimään onko tuollaisen miehen kanssa parisuhteessa jatkaminen hyvä ajatus. Sulla olisi hyvä olla omia juttuja mihin mies ei liity ollenkaan. 

Itseäni tuollainen mies ahdistaisi. 

Kuuntele omaa vaistoasi. Keho on hemmetin viisas. 

Vierailija
12/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jotkut yli 50-vuotiaat vielä somessa? Olen vähän yli 40v. enkä ole ollut missään somessa vuosikausiin.

Vierailija
13/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun oon tietenkin ihastunut hirveästi. Tunnen pitkältä ajalta mutta hän on ollut ihan asiapohjalta vanhanaikaisen kohtelias ollessaan naimisissa itse pitkään. Itsekin olin varattu mutta kemiaa oli vuosia. Hän silti kohteli minua kunnioittavasti. Ei yrittänyt mitään. 

Mä koko ajan luulen, että tulkitsen kaiken väärin. Mies on yrittäjäpiireissä ja yhdistyksissä tunnettu hahmo. Hänellä on varmaan 5000 some- kaveria. Silti outoa, että hän on kiinnostunut haalimaan niitä lisää ja varsinkin, kun tämä yksikin nyt on minun uusi kaveri yhden harrastuksen kautta. Tämä minun uusi kaveri on syrjään vetäytyvä, jolla ei mitään yhteistä miesystävän kanssa eivätkä ihmisinä varmaan mitenkään ole samalla aaltopituudella. Arvomaailma täysin eri. Mutta mulle läheinen ja minua 25 vuotta nuorempi perheenisähuh 

Pomoon joku moi-tason yhteys ollut 20 vuotta mutta nyt onkin ruvennut kaveraamaan ja tykkäämään somessa kaikista sen jutuista. Yhtäkkiä kiinnostaa.

Vierailija
14/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen toimintansa ei ole tervettä

Vierailija
15/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan esimerkin. Miesystävä golfaa ja ajaa hienolla autolla ja on Gantin neulepaidassa. 

Niim tää mun uusi harrasteystävä on hippityyppi, jolla Palestiina-huivi ja lävistyksiä. On kyllä kiva ja miksei vaikka komeakin mies mutta aivan eri maailmasta, jolla oma elämä ja kuviot. 

Ap

Vierailija
16/16 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulle on käynyt niin, että itselleni täysin vieras mies lähetti ystäväpyynnön facessa. Sen verran tiesin, että hän on facebook-kaverinaiseni poikaystävä.

Ei tullut mieleenikään hyväksyä pyyntöä, mutta sen sijaan mieleen tuli erittäin vahvat mustasukkailijavibat. Ihmisen pitää olla täysin mustasukkaisuutensa marinoima, jos hän ei edes ymmärrä miten karmivaa tuollainen käytös on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän