Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisko naisilla tarvetta miehelle joka tarjoaa oraaliseksipalveluja

Vierailija
27.04.2025 |

Mitä sitä turhaa selittämäänm otsikko kertoo kaiken

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarvetta naisilla olisi miehelle, joka imee lihatikkaria rahasta? Ehkä jonkun naisen aviomies voisi tykätä, joten vois syntymäpäivälahjaksi ostaa imutuksen.

Vierailija
2/4 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarvetta naisilla olisi miehelle, joka imee lihatikkaria rahasta? Ehkä jonkun naisen aviomies voisi tykätä, joten vois syntymäpäivälahjaksi ostaa imutuksen.

Ihan hyvä idea. Mutta mun pitäis ensin laittaa miehelle silmälaput ja varmaan korvatulpatkin. Ja sille mieheni "lihatikkarin" imuttelijalle sellainen peruukki joka vastais mun hiuksia. Sitten vois rauhassa napata suuseksin antajan päästä ja survaista nieluun asti kun laukeaa. Mieheni kyllä tykkäis jos tilanne ei paljastuis. Eli olis kyllä tarvetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä idea. Mutta mun pitäis ensin laittaa miehelle silmälaput ja varmaan korvatulpatkin. Ja sille mieheni "lihatikkarin" imuttelijalle sellainen peruukki joka vastais mun hiuksia. Sitten vois rauhassa napata suuseksin antajan päästä ja survaista nieluun asti kun laukeaa. Mieheni kyllä tykkäis jos tilanne ei paljastuis. Eli olis kyllä tarvetta!

No minne tulen imuttamaan???

Vierailija
4/4 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minne tulen imuttamaan???

Vappupäivänä Ullanlinnanmäelle vaikka tasan klo 12. Siinä missä on ne Bajamajat. Mitä muuten sun oraalipalvelut maksaa? Saat tietysti extraa jos nielet, ja annan lasin kuoharia millä saat huuhdeltua lastin kurkusta alas, jos se on vappujuhlinnan meiningeissä muuttunut vähän paksummaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi