Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen teinipoika tekee mulle paljon tiskiä tiskattavaksi.

Vierailija
27.04.2025 |

Meillä ei astianpesukonetta ole.  Poika syö ruuan ja jättää lika-astiat tiskipöydälle, mutta tulee pian ottamaan lisää ruokaa ja uuden lautasen. 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minusta ihan normaalia, että jos joku on tiskaamassa, niin on hyvä, jos vie lautasensa  siihen altaaseen. Pojan voi tietysti laitaa tiskaamaan kaikkien astiat vuorollaan. Joku voisi jättää sen lautasen pöydälle noudettavaksi.

Vierailija
62/64 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa ajassa tiskaa käsin astiat kuin lataa astiat koneeseen, odottaa että tiskiohjelma loppuu. Konettahan ei saa jättää yksin.

Voi kone raukka, kun yksin jää 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä tiskaat, koska ... ? Niin, miksi?

Hankkisin itselleni oman lautasen, jonka itse tiskaisin ja kaikki muut tiskit saisivat olla. Mutta en minä olekaan onnistunut saamaan niin ihanaa miestä kuin sinulla, enkä ensinkään valmista teinipoikaa. Jostakin syystä en ole kovin kateellinen onnestasi.

Vierailija
64/64 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa tässä ei ole lapsi vaan se, ettei ap valtuuta miestä tiskaamaan pojan jälkiä. Minä elän uusperheessä ja heti alussa tein selväksi, että jos mies haluaa lapsiaan nähdä, niin hänen pitää heidät hoitaa ja kasvattaa. Minä teen lasten eteen vain ruoat. Kaikki muu on miehen vastuulla.