Miehen teinipoika tekee mulle paljon tiskiä tiskattavaksi.
Meillä ei astianpesukonetta ole. Poika syö ruuan ja jättää lika-astiat tiskipöydälle, mutta tulee pian ottamaan lisää ruokaa ja uuden lautasen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Samassa ajassa tiskaa käsin astiat kuin lataa astiat koneeseen, odottaa että tiskiohjelma loppuu. Konettahan ei saa jättää yksin.
Voi kone raukka, kun yksin jää 😂
Ja sinä tiskaat, koska ... ? Niin, miksi?
Hankkisin itselleni oman lautasen, jonka itse tiskaisin ja kaikki muut tiskit saisivat olla. Mutta en minä olekaan onnistunut saamaan niin ihanaa miestä kuin sinulla, enkä ensinkään valmista teinipoikaa. Jostakin syystä en ole kovin kateellinen onnestasi.
Oudointa tässä ei ole lapsi vaan se, ettei ap valtuuta miestä tiskaamaan pojan jälkiä. Minä elän uusperheessä ja heti alussa tein selväksi, että jos mies haluaa lapsiaan nähdä, niin hänen pitää heidät hoitaa ja kasvattaa. Minä teen lasten eteen vain ruoat. Kaikki muu on miehen vastuulla.
On minusta ihan normaalia, että jos joku on tiskaamassa, niin on hyvä, jos vie lautasensa siihen altaaseen. Pojan voi tietysti laitaa tiskaamaan kaikkien astiat vuorollaan. Joku voisi jättää sen lautasen pöydälle noudettavaksi.