Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen teinipoika tekee mulle paljon tiskiä tiskattavaksi.

Vierailija
27.04.2025 |

Meillä ei astianpesukonetta ole.  Poika syö ruuan ja jättää lika-astiat tiskipöydälle, mutta tulee pian ottamaan lisää ruokaa ja uuden lautasen. 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on joko hyvin tyhmä tai sitten pelkkä trolli.

Vierailija
42/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta tiskikone.

Ei se auta, koska hemmoteltu teinipoika ei osaisi/viitsisi/haluaisi/jaksaisi täyttää eikä tyhjentää konetta. Tiskikone teettää oikeastaan enemmän töitä kuin käsin tiskaaminen. Ainakaan meillä eivät astiat menneet itse koneeseen, kone ei käynnistynyt omin voimin eikä myöksään tyhjentynty.

Ei nyt ihan oikeasti ! Täytäminen vie pari minuuttia, samoin tyhjennys. Tulee puhtaampia astioita kuin käsin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein aikanani niin, että annoin jokaiselle teinille yhdet laitase ja yhdet ottimet. Heidän piti pestä ne itse, jos eivät halunneet syödä likaiselta lautaselta. 

Oliko teillä lukittavat keittiön kaapit vai vain vähän astioita? 

ei kumpaakaan. Lapsi ymmärsi puhetta.

Vierailija
44/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikonetta ei ole koska?

Vierailija
45/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaa pojulle ja käyttämään samoja astioita

46/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa ajassa tiskaa käsin astiat kuin lataa astiat koneeseen, odottaa että tiskiohjelma loppuu. Konettahan ei saa jättää yksin.

Mulla menee enemmän aikaa käsin tiskatessa. En jätä konetta yksin tiskailemaan, mutta senverran jätän yksin, että en sen vieressä seiso kummina.

Vierailija
47/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes uskalla ajatella mitä muuta teidän uusperheessä tapahtuu ja jää opettamatta. Onko taas kasvamassa yksin sellainen avuton ja loivamasennuksinen poju, joka omin voimin saa koettaa löytää tiensä mieheksi asti? Minkä ihmeen takia teillä ei puhuta ja tehdä yhdessä niin kauan kuin hän siinä mallioppimassa on?

Vierailija
48/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että perheiden asunnoissa ei pitäisi olla väliovia ollenkaan, kun arvattavasti tämäkin poika vapaamatkustelee jokaisesta kotihommasta suljetun ovensa taakse möyröttämään. Olen ihan pöyristynyt muutenkin siitä kuinka huonoa kommunikaatiota monissa perheissä on. Syödään mitä sattuu, oleillaan yksin ja laitteet päällä jatkuvasti. Ei sillä tavalla tule lasta eikä paskaa ei aikuisista eikä lapsista. Ihmissuhteet ovat tärkeintä elämässä. Toiseksi tärkeintä on oppia tavoittelemaan onnistumisia ihan arjessa.

Vierailija
49/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu pojan huoneen oveen:

äitisi ei ole täällä töissä, siivoa itse jälkesi ja tiskaa tiskisi

Vierailija
50/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskikonetta ei ole koska?

Onko jotenkin omituista, jos ei ole tiskikonetta? Mulla (N58) ei ole koskaan ollut tiskikonetta, enkä ole pitänyt tätä mitenkään kummallisena, enkä ko. konetta kaivannut.

Vierailija
51/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, et poika tykkää kokkailla, mutta ei siivoa jälkiään.

Meillä vanhimman pojan kanssa vähän tämäntyyppistä. Kokkailee paljon tyttöystävänsä kanssa meillä ja lisäksi käyttävät aasialaistyyppisiä tai muita aineksia, joita itse en osaa hyödyntää. Kaapit täynnä minulle eksoottisia pulloja ja purnukoita, joista on käytetty vain puolet.

Vierailija
52/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin,ettekö te noudata säännöllisiä ruoka-aikoja ja ruokaile yhdessä samassa pöydässä?

Vierailija
53/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt keittiöremontti ja tiskikone pois käytöstä. Kertakäyttö astioilla mennään, ettei tartte käsin niin paljoa tiskata kodinhoitohuoneessa.

Vierailija
54/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies tiskaa tai poika? Ei ole pakko tiskata,kun annat olla ja makoilet sohvalla palstaillen.

Vierailija
55/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvata, olet aikuinen niin siirrä vastuu pojalle! Aikuisen tulee laittaa rajat. Tulee paapottu ja vaikea kersa, jos ei opi tavoille. Tuleva manbaby.

Vierailija
56/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat nykyään surkeampia kuin milloinkaan Suomen historiassa. Todellisia reppanoita.

Totta, mutta niin on kyllä nuoret naisetkin. Vätysten sukupolvi.

Vierailija
57/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että #saat pillua jos tiskaat", veikkaan että tiskaa puhtaatkin sen jälkeen ;)

Vierailija
58/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että ostaa sulle tiskikoneen. Voisitte keskustella että jokainen tiskaa ruuan jälkeen omat astiat. Mun vanhempi poika kun kyläilee tiskaa aina lautasen syötyään, tykkää siitä lautasesta. Nuorempi ei mutta mulla on tiskikone.

Vierailija
59/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites mies, siis pojan isukki,  tuohon reagoi? Oletko kaikkien kotipiika?

Mun mies pisti lapsensa kuriin ja nyt menee hyvin.  Teinit korjaa sotkunsa, ei minun tarvitse puuttua ollenkaan. 

Vierailija
60/64 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta ja se tulee isänsä liukkaille.