Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni kelpuuttaa kumppaniksi kenet tahansa?

Vierailija
27.04.2025 |

Miksi ette pidä kiinni omista toiveistanne kumppanin suhteen? 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kelpuuta.

Vierailija
2/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kelpuuttaa? Ei ainakaan omissa sukulaisissa, ystävissä eikä edes työkavereissa ole ketään tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaisuus, yksilö on kykenemätön olemaan yksin.

Vierailija
4/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ainakin hylännyt monta "kosijaa" ennenkuin löysin hänet keneen todella rakastuin.

Tämä on pitkän liiton salaisuus. Täytyy löytää sielunkumppani ja silloin myös selviää väkisinkin pitkässä liitossa tulevista vaikeammista ajoista ns. ruuhkavuosista.

Vierailija
5/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen päätyneet kelpuuttaa, ikisinkut ei. 

Vierailija
6/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sinä näin päättelet ja kuinka laajaan otantaan väittämäsi perustuu? Jos väite perustuu omaan mielipiteeseesi siitä, onko joku pariskunta mielestäsi match, ei kerro mitään siitä, miten hyvin pariskunta todellisuudessa sopii toisilleen. Harva meistä tietää mitään kovin henkilökohtaista toisten parisuhteista, ellei siinä nyt ole ihan todellisia ulospäinkin näkyvä ongelmia tmv.

Vierailija
7/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi ollut ikinä mitään mahdollisuutta saada sitä ihmistä, jonka oikeasti halusin. Sen takia tyydyin ottamaan hänet, joka minut halusi. 

Tiedän että tein oikein. Jos olisin jäänyt epärealistisesti haikailemaan ihastukseni perään, minulla ei olisi monia niitä asioita, mitä nyt elämältä sain (mm. oman perheen). 

Vierailija
8/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki mun ympäriltäni ovat kelpuuttaneet aivan väärät kumppanit, koska ryhmäpaine. Itse en ole, mutta lähellä se mullakin on ollut ihan väsymyksen takia. Jatkuva jankutus ympärillä saa kenet tahansa väsyneeksi. Mulle on siis jankuttaneet ihan kaikki. Äiti, mummo, tädit, kaverit, jopa terveystiedon opettaja vihjasi, että ei ole tervettä olla seurustelematta. Siis ihan koko mun ikäni lapsesta asti täysin typeriä asioita. Esimerkkinä miksei sulla ole ketään, me voidaan järkätä sulle treffit, ei sitä nyt yksin voi elämäänsä elää, olet ihan kaunis nyt rohkeutta vaan miesasioihin, älä ole noin estynyt, oot sä lesbo jos oot nii se on täysin okei, et sä vieläkään ole tullut kaapista, et sä sit ookaan lesbo no miks et mee treffeille, mitennii haluat rakastua ei kukaan oikeasti rakastu, sulla on liian kovat strandardit, on se nyt kumma kun kukaan ei kelpaa, kohta oot jo vanha, etkö muka halua perhettä miten niin et halua jne jne... Helposti siinä painekattilassa lannistuu kovempikin tyyppi jos ei oikeasti ole päättänyt, että tekee mikä itselle parasta. 

Vierailija
9/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden, jolle nuorempana kelpasi mies kuin mies, kunhan miehellä oli pulssi. Miehet vaihtuivat tiuhaan, alentui jopa varattujen patjaksi, kun mies "oli jättämässä" vaimonsa. Itsetunto oli pakkasella, pahinta mitä hänelle saattoi tapahtua, oli jäädä yksin. Nykyään on onneksi löytänyt sopivan puolison.

Vierailija
10/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täydellistä ihmistä ei ole.

Vierailija
11/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt olen listannut mitä pitää olla / mitä ei saa olla. 

Tarkistin, moniko ex / menneisyyden miestuttu on täyttänyt nuo kriteerit ja toiveet. 

Vain yksi !!!!!!!! Mutta oli yllättävää, että olen jo joskus menneisyydessä tuntenut unelmieni miehen.  

Vierailija
12/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kelpuuta ketään.

Vierailija
13/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yksin vai odotatko olematonta?

Vierailija
14/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki mun ympäriltäni ovat kelpuuttaneet aivan väärät kumppanit, koska ryhmäpaine. Itse en ole, mutta lähellä se mullakin on ollut ihan väsymyksen takia. Jatkuva jankutus ympärillä saa kenet tahansa väsyneeksi. Mulle on siis jankuttaneet ihan kaikki. Äiti, mummo, tädit, kaverit, jopa terveystiedon opettaja vihjasi, että ei ole tervettä olla seurustelematta. Siis ihan koko mun ikäni lapsesta asti täysin typeriä asioita. Esimerkkinä miksei sulla ole ketään, me voidaan järkätä sulle treffit, ei sitä nyt yksin voi elämäänsä elää, olet ihan kaunis nyt rohkeutta vaan miesasioihin, älä ole noin estynyt, oot sä lesbo jos oot nii se on täysin okei, et sä vieläkään ole tullut kaapista, et sä sit ookaan lesbo no miks et mee treffeille, mitennii haluat rakastua ei kukaan oikeasti rakastu, sulla on liian kovat strandardit, on se nyt kumma kun kukaan ei kelpaa, kohta oot jo vanha, etkö muka halua perhettä miten niin et halua jne jne... Helposti

Minun äiti kyllä tykkäsi minun poikaystävistä enemmän kuin minä itse. 

Vierailija
15/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yksin vai odotatko olematonta?

Tämä. Moniko ikisinkku on vain liian vaativa. En halua tuota ja tuota koska ei ole juuri oikeanlainen.

Vierailija
16/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä näin päättelet ja kuinka laajaan otantaan väittämäsi perustuu? Jos väite perustuu omaan mielipiteeseesi siitä, onko joku pariskunta mielestäsi match, ei kerro mitään siitä, miten hyvin pariskunta todellisuudessa sopii toisilleen. Harva meistä tietää mitään kovin henkilökohtaista toisten parisuhteista, ellei siinä nyt ole ihan todellisia ulospäinkin näkyvä ongelmia tmv.

En ole AP, mutta kun tätä palstaakin lukee ja ihmiset tiuhaan tahtiin valittavat kumppaneistaan, jotka eivät esimerkiksi osallistu kotitöihin, muista merkkipäiviä, halua tehdä mitään kivaa yhdessä tai jotka haukkuvat ja ovat muuten epäkunnioittavia, kuinka tällaisten ihmisten kanssa päädytään yhteen? Tai ehkä tärkempi kysymys on, miksi ihmeessä tällaisiin suhteisiin jäädään?

Vierailija
17/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki mun ympäriltäni ovat kelpuuttaneet aivan väärät kumppanit, koska ryhmäpaine. Itse en ole, mutta lähellä se mullakin on ollut ihan väsymyksen takia. Jatkuva jankutus ympärillä saa kenet tahansa väsyneeksi. Mulle on siis jankuttaneet ihan kaikki. Äiti, mummo, tädit, kaverit, jopa terveystiedon opettaja vihjasi, että ei ole tervettä olla seurustelematta. Siis ihan koko mun ikäni lapsesta asti täysin typeriä asioita. Esimerkkinä miksei sulla ole ketään, me voidaan järkätä sulle treffit, ei sitä nyt yksin voi elämäänsä elää, olet ihan kaunis nyt rohkeutta vaan miesasioihin, älä ole noin estynyt, oot sä lesbo jos oot nii se on täysin okei, et sä vieläkään ole tullut kaapista, et sä sit ookaan lesbo no miks et mee treffeille, mitennii haluat rakastua ei kukaan oikeasti rakastu, sulla on liian kovat strandardit, on se nyt kumma kun kukaan ei kelpaa, kohta oot jo vanha, etkö muka halua perhettä miten niin et halua jne jne... Helposti

Ok, olen ollut ikisinkku melkein koko ikäni, eikä kukaan ole koskaan minulle kertaakaan tyrkyttänyt ketään. Ei edes äiti. Olen ilmeisesti niin ruma ihminen, että kaikki jo tietää ettei tuo tule ikinä saamaan ketään miestä. Oikeassa he taitaa ollakin.

Vierailija
18/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eis sitä silti lähes ketä tahansa kannata ottaa. Parempi yksin kuin täysin väärän henkilön kanssa.

Vierailija
19/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eis sitä silti lähes ketä tahansa kannata ottaa. Parempi yksin kuin täysin väärän henkilön kanssa.

Entä jos henkilö ei ole täysin väärä? Ei ole vain juuri sitä mitä haluaa? Halu olisi saada iloinen, hyvännnäköinen, sosiaalinen, älykäs jne. Entä jos joku noista ehdoista ei toteudu mutta muuta vikaa ei ole? Esimerkiksi ei olisi iloinen vaan enemmän vakava. Jätätkö ottamatta vai odotatko sitä täydellistä?

Vierailija
20/57 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin vähän vapaita naisia miesten määrään nähden, ettei miehillä ole varaa nirsoilla. On otettava se nainen, joka näyttää vihreää valoa. 

Itse tajusin sen vasta yli kolmekymppisenä. Parisuhdemarkkinat ovat miesten kannalta epäreilut. 

Parikymppisenä ihmettelin, kun ikäiseni kaverit alkoivat seurustelemaan huomattavasti vanhempien tyttöjen kanssa eivätkä muutenkaan nirsoilleet. Nyt ovat perheellisiä miehiä. 

Mä nirsoilen ja elän vuodesta toiseen yksin. Menee tämä elämä näinkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä