Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purra lähti työajalla Tallinaan kaljalle.

Vierailija
27.04.2025 |

Marin ei saanut persujen mielestä juhlia vapaa-ajalla mutta Riikka saa mennä kaljalle Tallinnaan. Ministerinhän pitäisi olla tavoitettavissa 24/7/365.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bb93b445-1326-41a0-8805-499c86e0b…

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on nyt niin ihmeellistä. Itselläkin on tullut housuun kun olen ollut palaamassa Tallinnasta

Vierailija
42/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaperseet paniikissa, kun saavat kuulla samanlaista tekstiä, mitä itse ovat kylväneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paila paila loko loko pailanto.

Vierailija
44/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oli vapaa-aikaa kun lähtivät viettämään, Sannalla oli taas neuvotteluja joita hoiteli tekstiviesteitse ja lähetti Tuppuraisen paikan päälle kun ilo ja valo oli tarpeen hällä juuri silloin. 

Sannalla EI OLLUT NEUVOTTELUJA. Niitä oli omistajaohjausministeri Tuppuraisella.

Persut ja Kokkareet hätäilivät Uniperin myyntiä, mikä sitten koitui virheeksi kun sähkön hinta nousi.

MISTÄ LÄHTIEN PURRA ON OLLUT PÄÄMINISTERI?!

Sannan lukuisten bileiden aikana hän olit tosiaan PÄÄMIMISTERI, maassa korotettu sotilaallinen valmius ja miljardisopimuksia neuvoteltavana

Ja mehän kaikki muistamme, että Sanna perui ennen bileitä lomansa eli sijaisjärjestelyt ja oli todistetusti kaatokunnossa.

Joten antaa valtiovarainministerin istua aivan rauhassa kaljalla.

Vierailija
45/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaperseet paniikissa, kun saavat kuulla samanlaista tekstiä, mitä itse ovat kylväneet.

Mitä vittua - eikö siellä Sannan propagandatoimistossa muisteta kuka on maan pääministeri? Kuka muuten edes oli Marinin aikana? Kukaan ei muista. 

Vierailija
46/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oli vapaa-aikaa kun lähtivät viettämään, Sannalla oli taas neuvotteluja joita hoiteli tekstiviesteitse ja lähetti Tuppuraisen paikan päälle kun ilo ja valo oli tarpeen hällä juuri silloin. 

Sannalla EI OLLUT NEUVOTTELUJA. Niitä oli omistajaohjausministeri Tuppuraisella.

Persut ja Kokkareet hätäilivät Uniperin myyntiä, mikä sitten koitui virheeksi kun sähkön hinta nousi.

Sannan lukuisten bileiden aikana hän olit tosiaan PÄÄMIMISTERI, maassa korotettu sotilaallinen valmius ja miljardisopimuksia neuvoteltavana

Ja mehän kaikki muistamme, että Sanna perui ennen bileitä lomansa eli sijaisjärjestelyt ja ol

Koksua nokkaan ja Olavia kaulalle on aina ennenkin toiminut! Nih. 

Vierailija
47/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua - eikö siellä Sannan propagandatoimistossa muisteta kuka on maan pääministeri? Kuka muuten edes oli Marinin aikana? Kukaan ei muista. 

Kuka oli marinin valtiovarainministeri, toim huom

Vierailija
48/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja kaapii jo laarin pohjia.

Sitähän persut nimenomaan on. Hyvä kun myönnät. Se on tervehtymisen alku 

Itse asiassa olen se vihattu vasemmistolainen ja olen sitä näkökulmaa, että Iltalehden toimittaja kaapii jo laarin pohjia. Mikä se sinun ongelmasi on?

Ongelmansa on että näkee kaikki vähänkin eri mieltään kanssaan olevat jotka eivät suostu laulelemaan samoja duettoja samoilla sanoilla vihollisina. Mielenterveysongelma. 

Minä olen persu höjq kyseenalaistan Purran tekemiset.

Jos kyseenalaistaisin omalla nimellä, hillotolppaeliitti erottaisi minut kuin Katajan Pekan, jota halla-aholaiset kävi vasaroimassa edellisen puheenjohtajan aikan

Kyllä se taitaa olla niin, että vanhoille vennamolaisille ei ole enää perussuomalaisissa tilaa eikä mitään parempaa näköpiirissä. Ikävä tilanne. Parasta varmaan olla hissukseen, ettei joudu vasaran alle.

Vierailija
49/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on juonut rajusti monta päivää putkeen tulee helposti noita ripulointivahinkoja.

Vierailija
50/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on vara-varapääministeri? Petteri on ollut naula päässä Turussa ja Riikka ppoikien kanssa laivalla. Kuka siis oli virkaa tekevä pääministeri? Johtaako tätä maata kukaan?

Vierailija
51/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrasta tehty lasu.

Tuntuu jatkuvasti olevan ryyppäämässä. Toinen kerta vuoden sisään laivalla kännäystä, joulukirkko, Kreetan reissu, ja lauteiden allakin omien sanojensa mukaan juo pettymykseen. 

Alkoholi kontrolloi selvästi Purran elämän jokaista osapuolta. Suruun vedetään lauteiden alla, ja iloon julkisilla paikoilla. 

Ammattini puolesta olen paljon vähemmästäkin näitä joutunut tekemään, ja ihan puhtaasti valtiolta tulevien lakien, ja ohjeistusten mukaan tässä toimitaan. 

Vierailija
52/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alko-Riikka.

Persut lukevat tuon Alfa-Riikka ;DDDDDD

Voi voi voi. Kyllä se voivottelulla Riikankin päänuppi paranee.

-winner-

Vierailija
53/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on juonut rajusti monta päivää putkeen tulee helposti noita ripulointivahinkoja.

Etenkin jos joraa villisti välillä hypähdellen.

Vierailija
54/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai hällä puhelin on mukana?

Ei työajalla silti kaljoitella.

Oletkos huomannut että samat säännöit ei koske häntä mitä muille jakaa.

Vierailija
55/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilelortto juhlimassa tuloluokkansa veroalea.

Älä Sannaakaan hauku täällä. Jätä molemmat rauhaan. 

Vierailija
56/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu pois tynnyristä. Joka ainoa päivä eduskuntasalissa mutkuSannalaiset eivät  muusta osaa puhuakaan ;DDDDD

-winner-

Vierailija
57/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran huumetestien tuloksia odotellaan yhä. 

Vierailija
58/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mehän kaikki muistamme, että Sanna perui

Ei Purra ota aineita ja jos joku sen väittää täällä teen poliisi-ilmoituksen.Jo se edellinen keskustelu menee tutkintaan. 

Vierailija
59/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ministereillä työaika ? Tuota en ollut tiennytkään.

Vierailija
60/89 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta Sanomat, uskomatonta. Olen aloittanut kolme hallitusta kehuvaa ketjua. Ne on poistettu nopeasti, vaikka mitään sääntöjen vastaista ei niissä ole ollut. On ollut vain väärä politiikkaa. 

Herätkää suomalaiset, media vedättää teitä ihan täysillä. A i v a n  k ä s i t t ä m ä t ö t ä!

Täällä on sallittua ja ihan suotavaa haukkua hallitusta, varsinkin Purraa ja Perussuomalaisia. SDP:tä, Vihreitä ja Vasemmistoa pitää vain kehua. Haiskahtaa mielipiteiden muokkaukselta, poliittisesti vääristyneeltä, ihmisten aliarvioimiselta. 

Yököttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän