Riikka Purra lähti työajalla Tallinaan kaljalle.
Marin ei saanut persujen mielestä juhlia vapaa-ajalla mutta Riikka saa mennä kaljalle Tallinnaan. Ministerinhän pitäisi olla tavoitettavissa 24/7/365.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bb93b445-1326-41a0-8805-499c86e0b…
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja kaapii jo laarin pohjia.
Sinne sataa joka päivä Persuilta.
The gift that keeps on giving - just it is very unfair - taking from everyone else.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Ihan oli vapaa-aikaa kun lähtivät viettämään, Sannalla oli taas neuvotteluja joita hoiteli tekstiviesteitse ja lähetti Tuppuraisen paikan päälle kun ilo ja valo oli tarpeen hällä juuri silloin.
Sannalla EI OLLUT NEUVOTTELUJA. Niitä oli omistajaohjausministeri Tuppuraisella.
Persut ja Kokkareet hätäilivät Uniperin myyntiä, mikä sitten koitui virheeksi kun sähkön hinta nousi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän persut nimenomaan on. Hyvä kun myönnät. Se on tervehtymisen alku
Itse asiassa olen se vihattu vasemmistolainen ja olen sitä näkökulmaa, että Iltalehden toimittaja kaapii jo laarin pohjia. Mikä se sinun ongelmasi on?
Ongelmansa on että näkee kaikki vähänkin eri mieltään kanssaan olevat jotka eivät suostu laulelemaan samoja duettoja samoilla sanoilla vihollisina. Mielenterveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oli vapaa-aikaa kun lähtivät viettämään, Sannalla oli taas neuvotteluja joita hoiteli tekstiviesteitse ja lähetti Tuppuraisen paikan päälle kun ilo ja valo oli tarpeen hällä juuri silloin.
Höpö höpö. Ministerit on töissä 24/7, myös Purra. Näin te perseet intitte muutama vuosi sitten.
Minä en ole minkään puolueen edustaja enkä kannattaja. Inttämässäkään en ole ollut. Paitsi sinun kuvitelmissasi.
Höpö höpö. Tosin sen uskon, ettet ole persujen maksava jäsen, joita on vähemmän kuin RKP:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ministerit on töissä 24/7, myös Purra. Näin te perseet intitte muutama vuosi sitten.
Minä en ole minkään puolueen edustaja enkä kannattaja. Inttämässäkään en ole ollut. Paitsi sinun kuvitelmissasi.
Höpö höpö. Tosin sen uskon, ettet ole persujen maksava jäsen, joita on vähemmän kuin RKP:llä.
Usko mitä haluat. Tai ole uskomatta. Ei ole minulta pois eikä vaikuta elämääni mitenkään.
Purra se vaan dokaa ja mokaa.
Petteri luulee edustavansa Suomen ääntä, kun on Voicea katsomassa ja Herra Pääministeri. Ja dokaa ja mokaa.
Voi Suomen nuoria. Olisitte ansainneet jotain parempaa.
-winner-
Nu får ni fan börja informera,och sluta snacka skit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän persut nimenomaan on. Hyvä kun myönnät. Se on tervehtymisen alku
Itse asiassa olen se vihattu vasemmistolainen ja olen sitä näkökulmaa, että Iltalehden toimittaja kaapii jo laarin pohjia. Mikä se sinun ongelmasi on?
Ongelmansa on että näkee kaikki vähänkin eri mieltään kanssaan olevat jotka eivät suostu laulelemaan samoja duettoja samoilla sanoilla vihollisina. Mielenterveysongelma.
Minä olen persu höjq kyseenalaistan Purran tekemiset.
Jos kyseenalaistaisin omalla nimellä, hillotolppaeliitti erottaisi minut kuin Katajan Pekan, jota halla-aholaiset kävi vasaroimassa edellisen puheenjohtajan aikana.
Katsokaas kun persuilla on vain yksi sallittu mielipide, jonka määrää juuri nyt tämä syvästi äitiongelmainen luudanvarsi-Louhi.
Purra juo vain tuorepuristettuja vihermehuja.
Aikaisin tullessa oli käynyt jo vahinko. Todella noloa.
Miten sillä pysyy kalja suussa kun suupielet ovat niin alhaalla?
Rajua joraamista housut märkinä laivan diskossa ja diskon ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Saksan kielen maisteri tytti teki hienosti 7 miljardia tappiota Suomelle. Älkää viitsikö nipottaa turhasta.
Miksei kukaan ohjannut häntä hyttiin lepäämään? Oliko lähtenyt yksin juomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei enää näemmä pääministeriä erota muista ministereistä, eikä muutenkaan sitä hetkeä kun ollaan töissä ja lomalla. Ministerit voivat ihan infota lomansa ja silloin on sijainen. Toinen vaihtoehto on jättää näin tekemättä ja mennä ryyppäämään ja unohtaa se virkapuhelin.
Kyllä työajalla pitää voida vetää tanakat kännit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalla EI OLLUT NEUVOTTELUJA. Niitä oli omistajaohjausministeri Tuppuraisella.
Persut ja Kokkareet hätäilivät Uniperin myyntiä, mikä sitten koitui virheeksi kun sähkön hinta nousi.
Miten persut ja kokkareet voivat hätäillä mitään, kun ei heillä ollut valtaa tai sanomista? Myöntäkää vaan, että Sannulin hallitus mogasi tämänkin.