Naiset syttyvät turvallisuudesta eivät rahasta
Miehet tykkää jankata rahasta ymmärtämättä kokonaisuutta. Kyse on turvasta. Jotta nainen kokee olonsa luontevaksi tälle täytyy tulla haluttu olo. Halua ei nosteta tölvimällä tai änkyröimällä kahveista. Paritteluhalukkaan miehen luulisi haluavan näyttää parhaimmat puolensa. Yhdessäkin ketjussa Tinderissä tuli kuulemma vastaan murjottaja. Murjotus jatkui treffeilläkin. Luonnollisesti mies sai pakit.
Kommentit (22)
Älä viitsi gold digger valehdella. Joku päivä olet rummo ja sitten et kelpaa kenellekään.
Saako tasa-arvoisessa maassa mies naiselta turvallisuudentunnetta? Tai edes odottaa sitä naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Saako tasa-arvoisessa maassa mies naiselta turvallisuudentunnetta? Tai edes odottaa sitä naiselta?
Se on eri asia ja onhan miehillä jo pakollinen asevelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi gold digger valehdella. Joku päivä olet rummo ja sitten et kelpaa kenellekään.
No mulla ei ole rahaa eikä miehiä. Vaatteetkin on Lidlistä. Johtuuko siitä.
Onko naisilla itsesyttymistaipumus? Sehän on vaarallista jos nainen syttyy yllättäen jossain polttoainetankilla tai maalivarastossa. Pitää siis olla 6 kg sammutin mukana aina kun on nainen näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti tasapainoinen mies on turvallinen.
Miehen seurassa
1. Muut miehet ei saa lähennellä tai kähmiä
2. Miehet ei saa syyttää mistään perättömistä naisia
3. Naisia ei saa syyttää miesten rötöksistä ja hölmöilyistä
4. Jos mies on mulkk*, ei ole naisen vika
Tuossa oikeastaan, mitä se turvallisuus tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
No tuosta olen samaa mieltä ap.
Miehen seurassa pitää olla turvallista.
Jos on heti aluksi ilmoittanut olevansa köyhä, ja silti nainen suostui suhteeseen, niin sehän on ok, se pelkkä turvallisuus
Nainenko on kyvytön hankkimaan taloudellista turvas itse itselleen? Jonkinmoinen holhottava siis?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai odotan turvallisuuden tunnetta parisuhteeltani, ja siis myös vaimoltani. Sehännon yksi tärkeimmistä asioista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on heti aluksi ilmoittanut olevansa köyhä, ja silti nainen suostui suhteeseen, niin sehän on ok, se pelkkä turvallisuus
No en ole ikinä lompakon perusteella miestä valinnut. Oma kämppä on hyvä olla, ettei asu kadulla. Äitin tai mummon luona ei saa asua.
Raha tuo joillekin turvaa. Ei se muuten olisi joillain niin merkittävässä osassa. Toisille turvaa tuo vessapaperi.
Vierailija kirjoitti:
Nainenko on kyvytön hankkimaan taloudellista turvas itse itselleen? Jonkinmoinen holhottava siis?
No kyllä mies saa maksaa osan ja jos on rikas, saa maksaa enemmän. Perusasioita. Meikäläinen elää omalla tyylillään. Ei se parisuhteen takia muutu.
Vierailija kirjoitti:
Raha tuo joillekin turvaa. Ei se muuten olisi joillain niin merkittävässä osassa. Toisille turvaa tuo vessapaperi.
No mulle turvallisuus ei ole materiaalista, vaan toisen ihmisten kohtelu. Jos muut kohtelee hyvin, voi olla turvallista.
Väitätkö ap, että naisten turvallisuushakuisuus johtaa jatkuvaan matkusteluun? Puolet treffaamistani naisista haluaa vähintään kerran vuodessa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö ap, että naisten turvallisuushakuisuus johtaa jatkuvaan matkusteluun? Puolet treffaamistani naisista haluaa vähintään kerran vuodessa ulkomaille.
Positiiviset vaikutukset voittavat negatiiviset. Vähän kuin väitetysti koronarokotteissa. Kaikille ei tietysti käy ulkomaillakaan hyvin. Jotkut saavat ripulin, joutuvat ryöstetyksi tai pahempaa.
inte ap
Tämä takia hakkaava jännämies on suosittu. Luo turvaa eiku lyö turpaan.