IL: Purra kantoi kaljaa pöytään
Laivalla vapaa-ajan risteilyllä ja ilmeisesti kantoi juomia pöytään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bb93b445-1326-41a0-8805-499c86e0b…
Kommentit (393)
Rahaa ON. Politiikka on aina arvovalintoja.
Oliko Riikkulin ryyppyremmillä laukkurinki, jossa jorasivat vapautuneesti?
Vierailija kirjoitti:
Kantamalla alkoholia pöytäseurueelle Riikka valmistelee asemiaan puoluekokouksessa.
Polvilteen keski-ikäisten nassejen keskelle eriteämpäriks.
Eli Riikka palaa juurilleen!
Missä linkit, kuvat todisteena? Eipä demaripaskoilla taida niitä löytyä valheittenne tueksi. Ymmärrän kyllä että se hiukan harmittaa kun se oma pm idoli osoittaitui ihan bilehile sekopääksi mutta onneksi se oli se yksittäistapaus eikä toista j-päätä toivottavasti löydykkään.
MINÄ olen VARApääministeri! t. Riikka P.
Purreli ei osannut vastata yhteenkään Politiikkaradion tietovisakysymykseen oikein. Siinä meillä on mitä nerokkain poliitikko.
Voi reppanaa! Ei saanut edes joulua järjestettyä viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Purreli ei osannut vastata yhteenkään Politiikkaradion tietovisakysymykseen oikein. Siinä meillä on mitä nerokkain poliitikko.
Mutku Sanna.
Vierailija kirjoitti:
Voi reppanaa! Ei saanut edes joulua järjestettyä viime vuonna.
Alkoholi vei joulun taian koko perheeltä.
Joko se ulina-Ukkola on kirjoitellut velkamuija-Purrasta ilkeilyitään? Siitä tietää että rotat ovat jättämässä uppoavan laivan Iltalehdessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Missä linkit, kuvat todisteena? Eipä demaripaskoilla taida niitä löytyä valheittenne tueksi. Ymmärrän kyllä että se hiukan harmittaa kun se oma pm idoli osoittaitui ihan bilehile sekopääksi mutta onneksi se oli se yksittäistapaus eikä toista j-päätä toivottavasti löydykkään.
Taisit saada jo omas vuoros Riikan hytissä? Geenipooli bingoo ala persut. Kun kaikki jyystää Riikkaa, niin kuka on isä?
Ei se voinut niin hyvä olla, että tuut sitä tänne puolusteleen?
Vierailija kirjoitti:
Tässä nettiin levinnyt video persujen risteilyltä! On vielä youtubesta, niin ei oo ehtinyt "vihervassari media" iskee kiinni
Mun mielestä tää keslustelu on suureksi osaksi asiatonta vaikken sen kummemmin ilmotteleen ala.
Olis jo aihetta kunnianloukkaussyytteille ja tarpeetonta räksyttämistä.
Oliko SugarMama ja Toyboy retkuilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää keslustelu on suureksi osaksi asiatonta vaikken sen kummemmin ilmotteleen ala.
Tää ketju on loistava muistutus persuille, että se sananvapaus koskee muitakin! Kaikkien Sanna ulinoiden jälkeen tää ketju on ku päiväkoti.
Toisaalta suurimmalla osalla persuista on oikeuden määräys olla 200m etäisyydellä päiväkodeista...
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Puuttuu aito eurooppalainen kriittinen keskustelu tästä ketjusta.
Oliko musa kovalla ja jorasiko Riikkuli villisti juomisen lomassa?