Heipparallaa. Heräsin täältä Alppimajasta. Komea ja hyvin varusteltu rikas mieheni keittää tuolla juuri kahvia.
Sen jälkeen käymme kävelyllä laaksossa ja rakastelemme kiihkeästi luonnon helmassa :) Miten teidän sunnuntai on alkanut?
Kommentit (63)
Mikä tekisi elämästäsi niin hienoa, että et kokisi käydä tällä sivustolla ollenkaan?
Paksu ja pitkä ja osaa myös käyttää sitä ?
Eikö huonepalvelu pelaa jos itse joutuu kahvitkin keittämään?
Onko Paulan kotiviiniin vahingossa lirahtanut vääriä hallusinogeeneja? Jocken vitjapalleistakin on tullut muhkeita varusteita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, oikein siunattu mies:) rakastelu hänen kanssaan on upeaa! Hääpäivänämme hän aikoo kuulemma viedä minut Alaskaan ja rakastella minua takkatulen äärellä! En malta odottaa.
Miten noin rikkailla ei ole sisäkköä ja kokkia, kun ihan mies joutuu keittämään kahvia🤣
Kleebo, Kleepo, Klääpo, Klääbö... Perinne velvoittaa.
Kyllä sieltä vielä löytyy joskus se sujuva Shasoon Lämyi-Shappui.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Miten noin rikkailla ei ole sisäkköä ja kokkia, kun ihan mies joutuu keittämään kahvia🤣
Miten tylsää olisikaan jos ei olisi sellaisia pieniäkin iloja elämässä kuin kahvin laittaminen tippumaan :) mieheni saa iloa tällaisestakin!
Muista pölliä pyyhe muistoksi majasta
Alppimaja eli yksiö Lahden Liipolan mäellä. Komea eli melkein muistuttaa Charles Bronsonia (ruma), rikas eli tilillä enemmän kuin itsellä on. Hyvin varusteltu eli se yli 9 cm kovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasinhan minä että kateutta tämä herättäisi :)
Ei me kateellisia olla! Me ollaan hengessä mukana kaikissa AV:n mielikuvitustarinoissa :) Kerro sitten lisää minne matka vie!
Innolla odottelen Islannin kuulumisia. Tuttu paikka mullekin.
Vierailija kirjoitti:
"Aaahhh... paksu on ja pitkä kuin mikä perkele." kehui kuuskymppinen kalju ukko hieroessaan parikymppisen vaaleahiuksisen jätkän kookasta kalua.
Vierailija kirjoitti:
Muista pölliä pyyhe muistoksi majasta
Huom! Se pyyhe missä ei ole ruskeaa raitaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, oikein siunattu mies:) rakastelu hänen kanssaan on upeaa! Hääpäivänämme hän aikoo kuulemma viedä minut Alaskaan ja rakastella minua takkatulen äärellä! En malta odottaa.
Varaa lämmintä vaatetta mukaan. Alaskassa on subarktinen ilmasto. Melkein koko ajan on talvi. Pakkaset voi pahimmillaan talvella olla -60. Rakastelut takkatulen äärellä jää vähiin, aika menee puita takkaan lapatessa, ettei jäädy kengät lattiaan kiinni.
Muuten hauska aloitus, mutta ap paljastaa itsensä asioilla, joita luulee muiden kadehtivan. Hän haaveilee niistä itse. Nyyh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasinhan minä että kateutta tämä herättäisi :)
Ei me kateellisia olla! Me ollaan hengessä mukana kaikissa AV:n mielikuvitustarinoissa :) Kerro sitten lisää minne matka vie!
AV:n jäi nyt mainitsematta ne kalliit leikkeleet🤭🤭
Edelleen haluaisin kuulla mikä Euroopassa lentävä yhtiö myy vielä ykkösluokan lippuja. Businessluokkakin on poistettu osasta lennoista.
Ovatko miehesi varusteet Temusta hankittuja? Liimataanko ne käytön aikana kiinni vai miten ne toimii?
Saat sinä haaveilla Todellisuudessa olet kotona kaksiossa ja katselet jotain loma omasta alpeista.
Onko myös 3:ea erilaista leikkelettä...?