Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi facebookkaveri, toki tuttu livenä pidemmän aikaa,

Vierailija
27.04.2025 |

kommentoi ihan joka avaukseen jotain. Antaa itsestään jotenkin yksinkertaisen kuvan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneksi. 

Vierailija
2/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää hänet näkemästä avauksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti on yksinkertainen!

Vierailija
4/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä/miten hän esimerkiksi kommentoi? 

Vierailija
5/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit estää hänet näkemästä avauksesi.

Tiedän, näin olen alkanut tekemäänkin.

Vierailija
6/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kommentointi sinua häiritsee?

Vierailija
7/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miksi teet päivityksiä, jos niihin ei saa kommentoida tai vain tietyt ihmiset saavat? Hyvä kyllä, että nyt olet alkanut piilottaa päivitykset niiltä joille niitä ei ole tarkoitettu. 

Vierailija
8/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jotain positiivista. "Oletpa ollut reipas. Upea maisema. Oli minunkin mielestäni vähän yliampuva elokuva".

Mietin miksi se minua niin paljon häiritsee. Satunnainen kommentointi olisi ihan OK, tai jos olisi oikeasti jotain sanottavaa.

Vierailija
9/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittaja antaa itsestään jotenkin muka paremman kuvan? :D

Vierailija
10/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kirjoittelet facebookiin jotain päivityksiä, mutta sinua häiritsee, kun joku kommentoi niitä? On se some kummallinen juttu.

Vierailija
11/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, en tiedä itsekään. 

Vierailija
12/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jotain positiivista. "Oletpa ollut reipas. Upea maisema. Oli minunkin mielestäni vähän yliampuva elokuva".

Mietin miksi se minua niin paljon häiritsee. Satunnainen kommentointi olisi ihan OK, tai jos olisi oikeasti jotain sanottavaa.

No kerro tälle henkilölle että sinulla on lista ihmisistä jotka saavat kommentoida ja hän ei kuulu tähän listaan.

Vierailija
13/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen tapailumiehen äiti kommentoi jokaista, yli 50v poikansa avausta. Tyyliin *hienoa* ja jokin käsitaputus-emoji perään. Tuli vähän sellainen olo, ettei poika ole vielä irtautunut äidistään.

Vierailija
14/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap adhd vai maaninen jakso menossa vai palkkaavatko tiedusteluporukat hieman yksinkertaisia?

Vierailija
15/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä. Älä postaa, jos kommentoinnit häiritsee. 

Hän yrittää olla vain kohtelias, mutta varmaan jossain vaiheessa ei enää jaksa kiinnostua postauksistasi ja kommentoinnit loppuu. 

Vierailija
16/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Miksi teet päivityksiä, jos niihin ei saa kommentoida tai vain tietyt ihmiset saavat? Hyvä kyllä, että nyt olet alkanut piilottaa päivitykset niiltä joille niitä ei ole tarkoitettu. 

Nuo piilottelut voi saada naurettavia mittasuhteita 😁. Entinen ystäväni julkaisi ensin julkaisunsa muille paitsi minulle, ja viikkojen päästä kun oli saanut paljon tykkäyksiä ja kommentteja ja keskustelua, vasta laittoi niin että minäkin pääsin näkemään julkaisun. Huom. ENTINEN ystävä 😅

Vierailija
17/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisen tapailumiehen äiti kommentoi jokaista, yli 50v poikansa avausta. Tyyliin *hienoa* ja jokin käsitaputus-emoji perään. Tuli vähän sellainen olo, ettei poika ole vielä irtautunut äidistään.

Ei vaan äiti ei ollut irtautunut pojastaan. 

Vierailija
18/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo piilottelut voi saada naurettavia mittasuhteita 😁. Entinen ystäväni julkaisi ensin julkaisunsa muille paitsi minulle, ja viikkojen päästä kun oli saanut paljon tykkäyksiä ja kommentteja ja keskustelua, vasta laittoi niin että minäkin pääsin näkemään julkaisun. Huom. ENTINEN ystävä 😅

Mä myös ihmettelin että työkaverini jonka kanssa olin käynyt samat opinnotkin töitä edeltävästi, oli yhtäkkiä ilmeisesti piilottanut suurimman osan päivityksistään minulta kun kuulin niitä yhteisiltä tutuiltamme ja sitten kun itse menin katsomaan hänen profiiliaan, sillä oli vain jotain hyvää joulua geneeristä ns. kaikille tarkoitettua. No, ratkaisin asian sitten niin että poistin koko tyypin kavereista. Mitä sitä sitten pelleilemään ollenkaan että olisimme kavereita jos täytyy luoda jotain ryhmiä että tälle näytän tätä ja tälle toista jne.

Vierailija
19/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on facebookkaveri joka oikeasti on vähän yksinkertainen ja se kyllä näkyy kommenteissa. Mutta eipä se ole minun häpeäni.

Vierailija
20/26 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan äiti ei ollut irtautunut pojastaan. 

No hän oli vähän sellainen mammanpoika, äiti edelleen kovin tärkeä ja läheinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän