Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut työkkärin kautta töitä?

Vierailija
27.04.2025 |

Muistan, kun olin osaeläkkeellä huvikseni työnhakijana, vaikken ollutkaan oikeutettu työttömyysrahaan.

Vuosien aikana sain yhden puhelun työkkäristä ja siinäkin vain kysyivät olenko löytänyt osa-aika töitä mitä etsin?

Hieman hämmennyin ja kysyin, että eikös se ole teidän homma etsiä mulle sitä osatyötä? Sen jälkeen eivät enää edes soittaneet.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatukitöitä oon joskus saanut. Sitten jotain ihme työkokeilua ja kuntouttavaa. 

Vierailija
22/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin saada vastavalmistuneena kesätöitä Tielaitokselta puutarhatöitä. Oli hyvä palkka ja kilometrikorvaukset. Ja toisten kerran seuraavana kesänä. Harmi ku siirtyi sit Destiaksi. Siihe loppu mun töiden saanti. Pisimmän työn kyl hankin ihan ite nuorena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut usean eri vähittäiskaupan henkilöstöhenkilöiltä, että eivät laita mielellään paikkoja julkiseen hakuun, koska sähköposti räjähtää tai jos laittavat, eivät edes katso hakemuksia.

Kun yksityisen sektorin työnantajat eivät näemmä kaipaa työkkärin työnvälityspalveluja sen enempää kuin ne työttömät, herää kysymys, mikä on kyseisen organisaation funktio tässä maailmassa?

Kuinka vtusti turhaa työtä noihin hakemuksiin laitetaan. Kuinka vtusti turhia pakkakustannuksia noista työkkärin henkilöistä tulee.

RIIKKAAAAAAA sakset sinne marsmars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan