Mitä mieltä olette lauseesta "ihminen kestää mitä vain"
Kommentit (35)
Miksi meillä on psykiatrisia osastoja, jos tämä pitäisi paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kestää?
Nooh se on eri kysymys. Väite kuuluu että ihminen kestää mitä vain.
Tämä maailma sopii lähinnä tunteettomille roboteille.
Täyttä sontaa. Kaikki eivät kestä elämää ja päätyvät lopettamaan sen oman käden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kestää?
Ei todellakaan pidä. Turpaan kusipäille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meillä on psykiatrisia osastoja, jos tämä pitäisi paikkansa?
Ja itsemurhia.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä sontaa. Kaikki eivät kestä elämää ja päätyvät lopettamaan sen oman käden kautta.
Kaikki eivät kestä selvinpäin edes omaa elämäänsä.
No ei se ihminen nyt ihan mitä vain kestä, koska olemme kuolevaisia.
Mutta ajattelen että paljon enemmän kestämme kuin luulemme kestävämme.
On joitain todella tärkeitä asioita joiden puolesta olen itse valmis kestämään paljon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ole ajatellut että pettymykset tekee ihmisistä tarkempia niiden asioiden (samankaltaisten, joissa pettyi) suhteen.
Ja vilpittömän hyvät, iloiset tapahtumat elämässä, jalostaa ihmistä paremmaksi itseä ja toisia kohtaan.
Iloiset yllätykset auttaa ihmisiä jotka ovat allapäin. Vilpittömän hyvät teot, auttaa jaksamaan itseä ja autettavaa.
En tiedä mitä tarkoitetaan "ihminen kestää mitä vain". Enkä usko väitteeseen.
Tämä ?
Jos näin on, missä ydinsota viipyy? Eiköhän olisi korkea aika katsoa sekin kortti.
Jos tuttavalle sattuu jotain pahaa, esim menettää lapsensa, joku saattaa sanoa hänelle: minä en kestäisi tuota.
Eihän kukaan kestäkään tuollaista, oppii tai ei opi elämään tuollaisen asian kanssa.
Joo oppii varmaan, mutta kyllä iloiset riemukkaat yllätykset auttaa jaksamaan paremmin kun on elämä ankeaa.
Ja miksi ihmisen pitäisi ihan kaikki kestää -ei kestä jos 40 kg kivi lentää täysillä päähän, jotkut kuolevat
melkein "höyhenen" hipaisuun.
Ehkei ihminen kestä sortumatta ihan kaikkea, mutta aika paljon kuitenkin kestää jos näin päättää hammasta purren tehdä.
Miksi pitäisi kestää?