Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö miehiä olla alasti naisen nähden?

Vierailija
26.04.2025 |

Onhan penis hassun näköinen

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää! Se vain on noloa.

Vierailija
82/102 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hävettää ison vatsan takia. Seksikin mieluusti hämärässä sen takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, päin vastoin. Olen sinut vartaloni kanssa, suht timmi kroppa vaikkakaan en lihaksikas.

Nainen saa ensivaikutelman vartalostani ennen ensimmäistä laukeamista ja on päivänselvää että kaluni on juhlakunnossa siinä vaiheessa kun hänen nähden olen vaatteita. Ja kaluni on komea ja sojottaa yläviistoon, kuvittelen ainakin itse että se naisesta on upeaa ja toivottavaa.

Ei mitään hävettävää, päin vastoin.

Olen 63 v.

Vierailija
84/102 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä ainakin itselläni, kun olen läski ja pieni munakin vielä. Tämä yhdistelmä kyllä toisaalta takaa, että usein ei pääse alasti naisten seuraan. Sitten jos on komea, lihaksikas ja munakin iso niin mukavahan sellaista olisi naiselle esitellä. Tasan ei mene onnenlahjat.

Vierailija
85/102 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kardaania ettei tarvitse hävetä. Mahtavaa nähdä naisten hölmistyneet ilmeet kun näkevät kullini joka on 22/5.

Vierailija
86/102 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Ollaan vaimon kanssa nudisteja niin siihen on jo tottunut. Vaimo on enemmän jo exhibitionisti ja siihenkin tottuu.

Vierailija
87/102 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä häpeä, kun on mitä näyttää. Prinssinakkipersuilla lienee ongelmia identiteettinsä kanssa ja siksi ne kaikille ja etenkin naisille niin katkeria ovat.

On minullakin iso mutta en näytä sitä naisille koska en halua enään  seuraa.  7 vuoteen en ole halunnut. Käsi ajaa saman asian niin ei ole naiselle tarvetta.

niin just, orjat runkkaa, ihmiselle kuuluu läheisyys ja parisuhde

Vierailija
88/102 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin hieman. Vaimon edessä alasti oleminen ei tietenkään hävetä. Viimeksi kun olin lääkärintarkastuksessa piti olla pelkissä kalsareissa naislääkärin edessä ja kyllä sekin pikkuisen hävetti.

Vierailija
89/102 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin hieman. Vaimon edessä alasti oleminen ei tietenkään hävetä. Viimeksi kun olin lääkärintarkastuksessa piti olla pelkissä kalsareissa naislääkärin edessä ja kyllä sekin pikkuisen hävetti.

Kiihottava ajatus kyllä, että pitäisi olla alasti naislääkärin tarkastuksessa, eikä pystyisi hillitsemään itseään. Mitä enemmän yrittäisi keskittyä ajattelemaan muuta, sitä enemmän se pieni ihana kihelmöinti ja pingotus alkaisi tuntua kullinvarressa, ja voimistuva nykiminen aina vain hiukan ylemmäksi.

Vaan tosielämässä voi olla toisin. Olin joitakin vuosia sitten toimenpiteessä jossa piti olla kolmenkin naisen (urologi + pari hoitsua) edessä alavartalo paljaana, ja hommaan kuului kalun pitely, kohdealueena kun oli. Kuinkas kävikään, kulli kutistui pienemmäksi kuin koskaan. En nyt tiedä nolottiko, mutta ehkä hieman harmitti.

Vierailija
90/102 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä minua ainakin hieman. Vaimon edessä alasti oleminen ei tietenkään hävetä. Viimeksi kun olin lääkärintarkastuksessa piti olla pelkissä kalsareissa naislääkärin edessä ja kyllä sekin pikkuisen hävetti.

Kiihottava ajatus kyllä, että pitäisi olla alasti naislääkärin tarkastuksessa, eikä pystyisi hillitsemään itseään. Mitä enemmän yrittäisi keskittyä ajattelemaan muuta, sitä enemmän se pieni ihana kihelmöinti ja pingotus alkaisi tuntua kullinvarressa, ja voimistuva nykiminen aina vain hiukan ylemmäksi.

Vaan tosielämässä voi olla toisin. Olin joitakin vuosia sitten toimenpiteessä jossa piti olla kolmenkin naisen (urologi + pari hoitsua) edessä alavartalo paljaana, ja hommaan kuului kalun pitely, kohdealueena kun oli. Kuinkas kävikään, kulli kutistui pienemmäksi kuin koskaan. En nyt tiedä nolottiko, mutta ehkä hieman harmitti."

Itsellä sama tilanne pari vuotta sitten. Normikokoinen vehje kutistui pelkän terskan mittaiseksi rypyksi. Mutta lääkärit ja hoitajat ovat nähneet lukemattomia samanlaisia tilanteita ja toisaalta miesten varusteita siviilielämässä, joten tuskin kiinnittävät asiaan kummempaa huomiota. Toki kutistuneen peniksen tutkiminen on hankalampaa kuin rennon.

Vierailija
91/102 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää olla alasti tai alushousuissa lääkärin edessä. Oli sitten nais tai mieslääkäri. Jotenkin se on kiusallista.

Vierailija
92/102 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on huomannut että miehet joilla hiukan kookkaampi löysänä niin tykkäävät sitä myö esitellä esim yhteissaunat... On sitten ikää 15 tai 65v. Toki kyllähän ne myös ilo naisen silmälle ovat. Omaani taas näyttötilanteet hävettävät kun koko max 5cm löysänä. Kyllä naisten senkin löytävät ja minäkin joskus sen jälkeen saanut osaaottavan katseen.... Ja isoohan siitä ei tule kovetessakaan... 

N44 

Vierailija
93/102 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua alaston kroppani hävetä. - Enemmämn hävettää se, että en tiedä mitä teen väärin kun pääsen vain ns. friendzonelle. - Ja jotta vosin olla kaveri ja ystävä jatkossakin naisen kanssa, niin en halua yrittää rikkoa ystävyyttämme tai särkeä kaveruuttamme siten, että yrittäsin päästä harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Hävettää siis olla naiselle aina se joku muu kuin hän, jonka kanssa nainen haluaisi edetä ja muodostaa kanssani parisuhteen. - Yhden yän jutut ei ole mun juttu.

Naisena kommentoin tuohon näin: vaikka mies olisi miten hyvä, komea, kiinnostava, hyvässä asemassa, talous kohdillaan jne klisheet, mutta hän ei selvästi osoita naiselle tämän viehättävän häntä, voi nainen olla yhtä lailla epätietoinen ja epävarma siitä, haluatko sinäkään muuta kuin sitä friend zonea.... Eli tilanne voi jäädä tästä syystä polkemaan paikoilleen.

On toki olemassa niitä Tinder-haukkoja ja muita tyrkkynaisia, jotka haluavat vain joko seksikumppanin tai sitten statusmiehen elättämään itseään. He kyllä yleensä tarraavat itse miehen kimppuun kuin sika limppuun ja suoraan sanoen tyrkyttävät itseään yliaktiivisesti. Tällaista tuskin kuitenkaan haet?

Sitten on laadukkaampia naisia, jotka ovat tottuneet siihen, että mies on se, joka liehittelee, toisin sanoen ottaa yhteyttä ja osoittaa kiinnostustaan eri tavoin, osoittaa naiselle että arvostaa tätä ja pitää häntä erityisen viehättävänä. Nämä laatunaiset eivät hae yhden yön juttuja, joten he tarvitsevat hieman enemmän aikaa saadakseen selvää, mikä olet miehiäsi ja oletko vain seksin perässä, vai oletko mahdollisesti sellainen, johon he ovat valmiita tutustumaan tarkemmin ja lähemmin. He myös harvemmin tekevät itse aloitteita lähempään kanssakäymiseen, koska he ovat tottuneet saamaan miesten huomiota ja heillä on varaa valita. 

Ole siis rohkea, osoita kiinnostustasi myös mahdollisesti syvempään suhteeseen jos sinusta tuntuu siltä - mutta tee se herrasmiesmäisesti. On mahdollista että saat vastakaikua, on myös mahdollista, ettet saa sitä. Sekin on ihan ok. Mutta jollet edes yritä, niin et voi tietää...

Onnea matkaan!

Vierailija
94/102 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tää oo se grower vs shower

Vierailija
95/102 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mutta paljaan takapuolen näyttäminen mutsille 35 vuotiaana hävetti.

Vierailija
96/102 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olen huomannut että nimenomaan naisille alastomuus on iso ongelma. Voin aika paljon yleistää koska ikinä eivät tunnu olevan kroppaansa tyytyväisiä vaikka miten hyvä olisi. Aina on joku mikäei riitä heille itsellensä.

Vierailija
97/102 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä ainakin itselläni, kun olen läski ja pieni munakin vielä. Tämä yhdistelmä kyllä toisaalta takaa, että usein ei pääse alasti naisten seuraan. Sitten jos on komea, lihaksikas ja munakin iso niin mukavahan sellaista olisi naiselle esitellä. Tasan ei mene onnenlahjat.

Sellaista se universumi antaa. Toisille ei anneta mitään ja toisille annetaan kaikki. Se vain pitää hyväksyä. Sinulle ei annettu välineitä seksiin tai naisten hurmaamiseen. 

Vierailija
98/102 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää naiset nauraa kuitenkin pienelle munalleni.

Vierailija
99/102 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, tuntuu ihan luonnolliselta, enemmän naiset ujostelevat näyttää omaansa. Olen kuitenkin urheilullinen ja ihan mukavissa mitoissa kaikin puolin. Ehkä erikoisin tilanne oli kerran Hong Kongissa, jossa ihan jonkin verran päihtyneenä hoitelin kahta naikkosta samaan aikaan eräässä go-go baarissa niin että loosi oli vain verholla eristettynä yleisestä tilasta.. Siinä kävi sitten "tarjoiluvastaava" välillä availemassa verhoa ja kannustamassa samalla kun lykin takaapäin sohvalla polvillaan olevaa naikkosta ja toinen otti välillä suihin ja lutkutti nännejäni. Vilkuttelin yleiselle puolelle kun verho oli auki. En ehkä yhtä reteästi tekisi täysin selvin päin :)

Vierailija
100/102 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä. Päinvastoin. Kun mulla on tosi muhkea patukka jalkojen välissä, niin mielelläni sitä esittelen naisille aina kun mahdollisuus. Esim. uimahallin suihkutiloissa kun sinne tulee naissiivooja, niin seison niin että varmasti näkevät sen. On kiihottavaa huomata kuinka he syrjäsilmällä sitä koko ajan innostuneena vilkuilevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi