Mies inhoaa sitä kun mulla ei ole hampaita
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kumma mies.
Maailman PITKÄMIELISIN mies. Kuka tahansa muu olisi potkinut tuon ruikuttajan torpastaan pihalle ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Näytä sinä kans inhos sitä ukkelia kohtaan. Ens kerralla kun nyrpistelee tms., katot sitä rumasti ja vaikkapa teeskentelet pahoinvointia!
Tai sanot suoraan, mitä oikeasti ajattelet.
Terapiaa tuskin kannattaa teille edes ehdottaa, mutta juu...
No kun tämä hampaattomuuden inhoaminen tulee teoissa esiin, ei hän muuten aiheesta puhu. Ja mä kyllä suostuisin terapiaan, mies ei.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma mies.
Maailman PITKÄMIELISIN mies. Kuka tahansa muu olisi potkinut tuon ruikuttajan torpastaan pihalle ajat sitten.
No sä et tiedä mieheni vikoja.ap
Ota minusta uusi mies, ei minullakaan montaa hammasta ole.
"Yllätys", ettei MIES suostu terapiaan🤦🤯🤦 Melkein arvasin tämän, tuo on vielä nykyäänkin joillekin miehillä tooodella "noloa" yms.
Mitäs nyt, mitäs nyt????
No eipä sitä taida muut tietää, taaskaan. On sitä ehdotuksia laitettu, mutta kun ei mikkään kelpoo!
Kyllä se poismuutto olis yksi ratkaisu, mutta eihän sit kuitenkaan...
Ai, unohdin sen toisen ratkaisun; Valituksen vatkaaminen jatkukoon🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt, mitäs nyt????
No eipä sitä taida muut tietää, taaskaan. On sitä ehdotuksia laitettu, mutta kun ei mikkään kelpoo!
Kyllä se poismuutto olis yksi ratkaisu, mutta eihän sit kuitenkaan...
Ai, unohdin sen toisen ratkaisun; Valituksen vatkaaminen jatkukoon🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Rahattomana ja kun ei saa töitä on vaikea muuttaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Itselläni puuttuu yksi hammas joka poistettiin kun juurihoito epäonnistui, mietin paljonko se haittaa miehiä jos naisella puuttuu takaa yksi hammas? En ole vuosiin suudellut miestä.
Ei haittaa yhtään mitään .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN ei tee tällaista aloitusta vaan tekee jotain hampaattomalle tilanteelleen.
Ei mulla ole hampaita. Ei ole rahaa tehdä enempää tälle tilanteelle.ap
Mitä sun hampaille on tapahtunut.
Proteesi on ihan hyvä ratkaisu, tuskin enää voisi implantteja laittaa, vaikka rahaa olisikin, koska hampaattomat ikenet ovat kutistuneet. Ja implanttien hoitaminen on aika vaativaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Sarita?
Olen, mistä arvasit? Ei mulla ole kuin osaproteesi.
Et taida olla, koska Saritalla ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN ei tee tällaista aloitusta vaan tekee jotain hampaattomalle tilanteelleen.
Ei mulla ole hampaita. Ei ole rahaa tehdä enempää tälle tilanteelle.ap
Mitä sun hampaille on tapahtunut.
Ne on vedetty pois. Mulla on sjögrenin syndrooma ja paradontiitti. Hoidin hampaita kotona hyvin ja kävin säännöllisesti hammaslääkärissä ja suuhygienistillä puolen vuoden välein. Näin vaan kävi ja hammaslääkärikin sanoi, ettei enempää olisi voinut tehdä . Hammasteknikko ei saanut tehtyä sopivia proteeseja. Hammasimplantteihin ei ole varaa.ap
Mites se, kun kerroit jossain ketjussa että teillä on kuitenkin seksiäkin ja jopa paljon?
Jokin ei nyt ihan täsmää. Tai oo ainakaan ihan loogista.
Enkä itse ainakaan tee tuolla "tiedolla" yhtään mitään, mutta tämmöistä luki kyllä jossain.
Että toisaalta ukkeli osoittaa inhoaan, mutta "se" kuitenkin kelpaa...Kai tommosia äijiä on muitakin, ei sen puoleen.
Ja mikäs siinä, ei oo muiden asia miten kukin toimii jos ei muita häiritse käytöksellään yms.
Vierailija kirjoitti:
Mites se, kun kerroit jossain ketjussa että teillä on kuitenkin seksiäkin ja jopa paljon?
Jokin ei nyt ihan täsmää. Tai oo ainakaan ihan loogista.
Enkä itse ainakaan tee tuolla "tiedolla" yhtään mitään, mutta tämmöistä luki kyllä jossain.
Että toisaalta ukkeli osoittaa inhoaan, mutta "se" kuitenkin kelpaa...Kai tommosia äijiä on muitakin, ei sen puoleen.
Ja mikäs siinä, ei oo muiden asia miten kukin toimii jos ei muita häiritse käytöksellään yms.
No tilanne on sen suhteen muuttunut, mutta en siitä viitsisi täällä puhua. Täällä niin paljon irvaillaan.ap
Juu, ei ne kenenkään intiimiasiat todellakaan kuulu kenellekään. Enkä ymmärrä sitäkään, miksi ne jotain kiinnostais...Kaikkii pösilöitä ja friikkejä sitä kyllä on, eipä uskoiskaan! Enkä nyt tarkoita, että ei mitään sais olla...Eihän sekään asia oikeastaan kuulu muille.
Itse en vaan halua henkilökohtaisuuksista puhua tai kuulla muilta. Etsiköön yleisönsä muualta, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ne kenenkään intiimiasiat todellakaan kuulu kenellekään. Enkä ymmärrä sitäkään, miksi ne jotain kiinnostais...Kaikkii pösilöitä ja friikkejä sitä kyllä on, eipä uskoiskaan! Enkä nyt tarkoita, että ei mitään sais olla...Eihän sekään asia oikeastaan kuulu muille.
Itse en vaan halua henkilökohtaisuuksista puhua tai kuulla muilta. Etsiköön yleisönsä muualta, kiitos!
No joo. Voi sanoa, että mä olen nykyään mieheni työkaveri ja meillä on yhteinen lapsi. ap
No eihän sulla ole kuin joku 15v enää ja sitten pääset eläkkeelle ja voit muuttaa pois 🥳
Näytä sinä kans inhos sitä ukkelia kohtaan. Ens kerralla kun nyrpistelee tms., katot sitä rumasti ja vaikkapa teeskentelet pahoinvointia!
Tai sanot suoraan, mitä oikeasti ajattelet.
Terapiaa tuskin kannattaa teille edes ehdottaa, mutta juu...