Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti tämä ihmisten ryöstäminen

Vierailija
26.04.2025 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011194208.html

Euroopassa kahvin hinta noussut keskimäärin 13% ja Suomessa 50%! On se jännä, että ne maailmanmarkkinat ja ilmastonmuutokset vaikuttavat tänne monta kertaa enemmän kuin muualle. Kauanko tällaista meinataan niellä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien varastan kahvini kaupasta ja teen sen hyvällä omallatunnolla.

Vierailija
2/7 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku boonukset osingot palkat budro kokkelikoo sit viel pojanpojalle tesla ja pitäähän 50e pihvii syödä katos niin helposti menee noi rahat no ei oo otettu velalla siis joo pankki maksaa tai jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ku boonukset osingot palkat budro kokkelikoo sit viel pojanpojalle tesla ja pitäähän 50e pihvii syödä katos niin helposti menee noi rahat no ei oo otettu velalla siis joo pankki maksaa tai jotain

Joo, koska ruokakauppias on maailman keisari, joka tarvitsee kunnollisen korvauksen työstään. Paskat siitä että kohta juuri kukaan muu ei saa ja silti joutuvat töissä raatamaan. 

Vierailija
4/7 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstely tulee lisääntymään koska harvalla on enää rahaa! Ja mää olen sitä mieltä että ruokaa saa varastaa.

Vierailija
5/7 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryöstely tulee lisääntymään koska harvalla on enää rahaa! Ja mää olen sitä mieltä että ruokaa saa varastaa.

Vastavuoroisesti. Koska kauppias varastaa minun rahani.

Vierailija
6/7 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos köyhä varastaa ruokaa, niin ainakin se on moraalisesti tuhat kertaa pienempi paha kuin se, että joku Citymarket-kauppias ryöstää ihmisiä saadakseen vähän hienomman auton. 

Vierailija
7/7 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eri asia ja silleen.

Kumma kun muualla tuotteista voidaan pyytää pienempää hintaa eikä siitä mene kukaan konkurssiin.

Täällä on valtion ja kauppiaan saatava kaikki mahdolliset pennoset itselleen.

Suomalaista ankeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi