Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita alkanut ärsyttää ruokakaupoissa täysillä soiva musiikki?

Vierailija
26.04.2025 |

Mua on nyt alkanut kyllä ärsyttää. Olin sitten S-Marketissa, Prismassa tai Cittarissa, niin musiikki on todella lujalla näissä kaikissa. Välillä kun tulee jotain inhokkibiisejäni, niin oikein vituttaa väkisinkin kiertää niitä hyllyvälejä ja kerätä koriin ruokaostoksia, kun pakkosyötetään näitä biisejä. Olisi edes hiljaisella, että sen juuri ja juuri kuulisi, mutta musiikki jytkyttää ihan täysillä. 

Välillä oikein ajattelen kaupassa, kuinka rauhallinen ostoskokemus olisi, jos siellä olisi ihan hiljaista, vain ihmisten porinaa taustalla.

Kiinnittäkääpä seuraavan kerran ruokaostoksilla musiikkiin, kuinka kovalla ja häiritsevänä se on. Ja varsinkin kun tulee tuhat kertaa jo kuultuja biisejä, joista ei tykkää.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Ei täällä soi ruokakaupoissa mikään musiikki. 

Vierailija
62/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole inhokkimusiikkia, mutta ihmetyttää, mihin taustamusiikkia kaupoissa ylipäätään tarvitaan. Olin tänään Sokoksella ja ihmettelin hetken, että hetkinen, laitoinko puhelimesta musiikin päälle (kuulokkeet oli korvissa). Ei, vaan Depeche Mode soi kaupan kaiuttimista :D En oikein osannut odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kauppa oikea paikka mietelauseille? 

Vierailija
64/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit pessyt korvasi. Täällä Helsingissä ainakin jytkää radiot ja musiikit aivan täysillä joka ikisessä ruokakaupassa, jossa olen ollut. Ainakin luukutetaan S marketeissa, Prismoissa ja Cittareissa.

Vierailija
65/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit pessyt korvasi. Täällä Helsingissä ainakin jytkää radiot ja musiikit aivan täysillä joka ikisessä ruokakaupassa, jossa olen ollut. Ainakin luukutetaan S marketeissa, Prismoissa ja Cittareissa.

En asu Helsingissä ja täällä ei soi musiikki prismassa, cittarissa, s-marketissa, k-marketissa eikä salessa.

Vierailija
66/75 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sais omaa musaa niihin kaiuttimiin.?

Vierailija
67/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangbros-Barbie girl kappaletta ne jonkin takia ei huudata. kaikkee muuta tylsää ne huudattaa.

Vierailija
68/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypoppi on hirveää muslimikuraa tuli mistä töötistä tahansa. Matkitaan vuosi vuodelta yhä enemmän arabialaisia skaaloja ja melodioita. Sietämätöntä roskaa. En käsitä miten hyllyttäjät kestävät itse sitä.

Vierailija
69/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus,ap. Olen aivan samaa mieltä. Inhokkibiisit ajavat vain nopeammin ulos kaupasta.

70/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa soi aina jotain ihme megamasismusiikkia, sellaista joka on tarkoitettu saamaan kivetkin itkemään. Eikä ole edes radio vaan joku soittolista. Aloin käydä kaupassa keskustassa mutta siellä taas soi ne toisistaan erottamattomat suomalaiset naislaulajat jotka huutovaikeroi kaikki biisit läpi. Pakko alkaa kasvattaa ruoka ite, ehkä joku kanakoppi kylkeen niin on proteiiniakin.

Vierailija
71/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähikauppa jossa soi aina sama ambient. Mutta se on k-kauppa jossa ei oo mitään halpaa niin en käy juuri koskaan. Lähimmässä S-marketissa oli ennen ambienttia mutta nykyään maailman hirveintä ja tunkkaisinta Suomi-iskelmää. Kävin toisessa lähiässässä ja siellä soitettiin jopa niin sellasta ripulia kuin tunteen nainenkin silloin vasta saa. Siis joku h*uora siellä lauloi seksistä lapsikuoron kanssa. Ja kun tää horokura soi niin joku hipaisi persettäni kassajonossa. Vieläkin voisin hakata sen hiplaajan korilla muussiks ja polttaa sen talon vihallani🤬😡

Vierailija
72/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
73/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypoppi on hirveää muslimikuraa tuli mistä töötistä tahansa. Matkitaan vuosi vuodelta yhä enemmän arabialaisia skaaloja ja melodioita. Sietämätöntä roskaa. En käsitä miten hyllyttäjät kestävät itse sitä.

😂

Vierailija
74/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi että porukka on alkanut hyräillä iskelmää kauppaostosten yhteydessä ja kaupasta on tullut konserttisali. Kauppa on kyllästynyt ja kääntäny volat mutelle.

Vierailija
75/75 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö olin nolona kun seisoin jonona ja kajareista pauhaa erika vikmanin ichkomme "tartu mun pakaraan". Just tällä hetkellä seison naisen takana ja vähänkö punastuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän