Onko muita alkanut ärsyttää ruokakaupoissa täysillä soiva musiikki?
Mua on nyt alkanut kyllä ärsyttää. Olin sitten S-Marketissa, Prismassa tai Cittarissa, niin musiikki on todella lujalla näissä kaikissa. Välillä kun tulee jotain inhokkibiisejäni, niin oikein vituttaa väkisinkin kiertää niitä hyllyvälejä ja kerätä koriin ruokaostoksia, kun pakkosyötetään näitä biisejä. Olisi edes hiljaisella, että sen juuri ja juuri kuulisi, mutta musiikki jytkyttää ihan täysillä.
Välillä oikein ajattelen kaupassa, kuinka rauhallinen ostoskokemus olisi, jos siellä olisi ihan hiljaista, vain ihmisten porinaa taustalla.
Kiinnittäkääpä seuraavan kerran ruokaostoksilla musiikkiin, kuinka kovalla ja häiritsevänä se on. Ja varsinkin kun tulee tuhat kertaa jo kuultuja biisejä, joista ei tykkää.
Kommentit (75)
Aina kun kaupassa aletaan soittaa niitä bonustilittäjä-mainoksia, tekee mieli tiputtaa ostokset maahan ja juosta pois. Järkyttäviä!
Onneks mulla on aina omat kuulokkeet korvilla ja omat musiikit tai puheet mitä haluan kuunnella niin ei tarvi kuunnella radioiden mainstream paskaaa
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yhdessä Tokmannissa aina se taustamökä ihan täysillä, en käy ikinä siellä ellei ole pakko
Uusi kassa aukeaaahhhh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten myyjät kestävät tuota musiikkia? Koko työpäivän ajan joutuu kuuntelemaan.
Niinpä. Ja miten kestivät kuunnella tuhansia kertoja päivässä ne itsepalvelukassan automaattipuheet "jos sinulla ei ole s-korttia, paina "ei s-korttia" ruutua". Nythän nuo itsepalvelukassat mykistettiin automaattioletukseksi.
Voisi niihin edes Kiitos-sanan laittaa äänellä, vaikka muuten on mykistetty.
Vierailija kirjoitti:
Miten myyjät kestävät tuota musiikkia? Koko työpäivän ajan joutuu kuuntelemaan.
Tätä olen ihmetellyt. Henkistä kidutusta. Huoh jos mun pitäis pakkokuunnella jotain Anna Puupään kimeää nasaalia tai Elli Haloon huutavaa paatosta nonstoppina aamusta iltapäivään, olisin pian työterveyshuollon ja pitkän sairausloman tarpeessa.
Ei ärsytä. Ei siellä kaupassa asuta vaan käväistään.
Ei niissä mikään soi. Enintään radio. Laita persiljaa korviin, herkkis.
Minusta on mahtavaa se taustamusiikki. Ihan vetun sama mitä se on, mutta ei koskaan ole mitään vetun rap-paskaa, jota joka tuutti on muutoin pullollaan.
Kyllä ärsyttää. Varsinkin, kun meni työpäivän jälkeen väsyneenä kauppaan perjantain iltapäiväruuhkassa. Mahdollisimman äkkiä kamat kasaan ja ulos. Muuten voisi jäädä vähän hortoilemaan hyllyjen väliin ja ehkä tehdä myös heräteostoksia.
Kovaääninen musiikin tapainen ei siis ainakaan minun kohdalla lisää myyntiä vaan ihan päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yhdessä Tokmannissa aina se taustamökä ihan täysillä, en käy ikinä siellä ellei ole pakko
Uusi kassa aukeaaahhhh!
Jos ei kuulutettaisi, seisoisit pisimmän jonon hännillä
Vierailija kirjoitti:
Aina kun kaupassa aletaan soittaa niitä bonustilittäjä-mainoksia, tekee mieli tiputtaa ostokset maahan ja juosta pois. Järkyttäviä!
Oletpa helposri järkyttyvä. Mä en ole edes huomannut mokomaa rallia.
Vietätkö liikaa aikaa kaupassa, etkö osaa organisoida ostoksiasi?
Mikset käytä sitten kuulosuojaimia tai korvatuppoja ? Helppo ratkaisu. Itseä se ei niin häiritse........mua häiritsee pikemminkin se, et ihmiset kehtaa jättää ne kärrynsä miten sattuu, kun se kauppareissu o ohi......ne kuuluu laittaa jokaisen käyttäjän kunnolla kiinni edelliseen !!!! Myös pienet. Kenelläkään ei ole niin kiire, etteikö niitä kärryjä voisi opetella laittamaan kunnolla ! Alkaa jo ärsyttää se, et ite joudun sen aina tekemään !!!! Mä alan tästä päivästä lähtien vaatia maksua kaikilta käyttäjiltä, jotka jättää ne vähänkin väärin !!!! Maksu o siis 5 €/KERTA. Ihan oikeesti nyt !!!!! Ja niitä pikkuautoja ei jätetä kaupan eteen !!! Ne laitetaan parkkipaikalle, kuten muutkin autot !! Ja sitte yks äijä mäkätti siitä, et tein sen kerran....ihmisten pitää olla mieluummin kiitollisia siitä, et joku edes viitsii tehdä sen !!!!!!! Ei ole kivaa, kun seuraava käyttäjä joutuu hakemaan kärryjä ties mistä.............
Meidän melko pienessä kauppakeskuksessa eniten ärsyttää mainokset joita tulee koko ajan. Samat teennäisen pirteät lätinät kerran toisensa jälkeen. Musiikki ei ole hirveän kovalla, mutta en sitä kaipaa. Pitäisi kaikkien valittaa, ehkä luopuisivat siitä.
Hyvä yrittää keskustella vaikka miehen kanssa ostoksilla jostain tuotteesta kun samaan aikaan joku mainos renkuttaa menemään -__-
Parhaiten sopii sellainen hissimusiikin tapainen. Hieman kyllä kiinnittää huomiota sellainen iskelmä melko kovaa. Kyllä on häiritsevää, jos vaikka inhokki biisejä. Kaikilla kauppaketjuilla ja kaupoilla ei sama käytäntö. Ei edes samoilla ketjuilla.
Lidl ainoa missä ei ole musiikkia?
Prismassa on lähes aina naislaulajien uikutusmusiikkia. Tuossa lähi cittarissa iskelmää melko kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset käytä sitten kuulosuojaimia tai korvatuppoja ?
Haluan tehdä ruokaostokseni hiljaisuudessa enkä niin, että joudun tunkemaan ensin korviini jotain korvatulppia tai kuulosuojaimia.
Hyvin rauhallinen ja erittäin hiljainen musiikki olisi ok, mutta kun luukutetaan täysillä miljoona kertaa kuultuja kappaleita, joista ei edes tykkää, niin aivan tuskaisaa kiertää kauppaa tuon takia.
Vierailija kirjoitti:
:D
Ei ärsytä,laulan useasti mukana😀