Kadutko elämänvalintojasi jonka vuoksi ajat nyt vanhalla paskalla etkä tuliterällä Teslalla?
Todennäköisesti. Olet katkera muille, vaikka oli oma vikasi? Todennäköisesti
Kommentit (134)
Vaihda teslaan durasel patterit niin pääset pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Leasing on tätä päivää, esim mersun saa vuokrattua noin 500€/kk mihin sisältyy huollot, renkaan vaihdot. Oman uuden auton hinta laskee noin 10%/v eli leasing on jopa edullisempi vaihtoehto kuin ostaa oma auto.
no eikä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään teslaa edes ilmaiseksi.
Sama täällä. Minulla on hyvä saksalainen bensa-auto
Eihän kukaan järkevä ihminen ota ongelmajätettä pihaansa ja vielä ajaisi sillä.
En kadu.
Enkä ajaisi sähkövatkaimella vaikka maksettaisiin.
Kyllä vähän, mutta ikinä ei ole myöhäistä kääntää suuntaa. Elin vähän yli 30v asti siten, että palkasta ei jäänyt mitään ja oli luotot tapissa ja osamaksuja sinne tänne tonne. Päätin laittaa asiat kuntoon ja nyt alle kymmessä vuodessa säästössä on jo 10k, kaikki luotot ja osarit maksettu pois ja alla on täyssähkö, eikä mikään natsitesla.
Perusduunari olen.
Vierailija kirjoitti:
Tesla on vispilä.
Auto on auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leasing on tätä päivää, esim mersun saa vuokrattua noin 500€/kk mihin sisältyy huollot, renkaan vaihdot. Oman uuden auton hinta laskee noin 10%/v eli leasing on jopa edullisempi vaihtoehto kuin ostaa oma auto.
no eikä ole
Itsellä täyssähköliisari 350e/kk, kuuluu kaikki paitsi vakuutus ja sähkö pitää itse lataa. Alkaa olee aika hyvä vaihtoehto polttiksen ostolle. Tai minkä tahansa omaksi ostolle.
Suomessa on paljon miljonäärejä joilla ei ole teslaa tai muutakaan sähköautoa.
Eivätkö he halua säästää ajokuluissa ? Liikaa rahaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ajaa Teslalla? Ei ole autot koskaan kiinnostaneet. Eniten vituttaa ettei ole rahaa hienoon asuntoon tai hienoon kesämökkiin.
Kukaan, kuka on kiinnostunut autoista, ei aja Teslalla.
Olen kiinnostunut autoista ja ajan Teslalla. Mitäs siihen sanot.
Vierailija kirjoitti:
Nämätten sähköautot kärähtävätten herkästi ja palavatten kuumalla liekillä, ei sinua siitä sotkusta tunnista edes hampaista, kun palo on sammunut. Ehkätten siinä on sinullen riittävästetten perustetta Tesloja vastaan.
Polttomoottoriautot palavat 80 kertaa todennäköisemmin. Perustelepa peräkammarin juntti se.
Vierailija kirjoitti:
Teslalla??? On olemassa parempiakin vaihtoehtoja jos on oikeasti paksu lompsa. Tavikset ei vaan tajua vaan hifistelee jotain Tesloja kun parempaan ei ole varaa.
Ihanko totta saa paremman auton kun laittaa 50 000€ lisää rahaa? Uskomatonta!
Patrikilla taas paha krabbis kun tänne piti tulla vettuilemaan heti aamusta :(
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varaa on tod.näk enemmän kuin AP:lla. Sähköautoa harkitsin ja testasin kaverin Teslaa. Ei herättänyt ostohaluja eli pysyn diesel mersussa edelleen enkä enään mieti sähköauton ostamista.
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi ajaa höyrypään Koslalla
Ja oikeasti olet vain köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kaduttaa jotkut valintani, silloin aikanaan olisi ollut helpompi saada sijoitusasuntoja kuin nyt, mutta kun en tajunnut tarpeeksi ollessani nuori.
Sensijaan tuliterän auton hankkiminen ei ole milloinkaan ollut minulle prioriteetti. Auto on käyttöesine, ei mikään brassailulelu.
Jollekin Tesla = Munan jatke
Tesla tuliterä auto.
En kadu.
Ajan uudella audilla enkä paskalla teslalla, jota hädintuskin voi autoksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
En kadu.
Ajan uudella audilla enkä paskalla teslalla, jota hädintuskin voi autoksi kutsua.
Hävettäisi kyllä audinrottelolla ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ajaa Teslalla? Ei ole autot koskaan kiinnostaneet. Eniten vituttaa ettei ole rahaa hienoon asuntoon tai hienoon kesämökkiin.
Kukaan, kuka on kiinnostunut autoista, ei aja Teslalla.
Olen kiinnostunut autoista ja ajan Teslalla. Mitäs siihen sanot.
Lisää tuohon ihan reilusti, että olet kiinnostunut myös pojista 🤣
Sama täällä. Minulla on hyvä saksalainen bensa-auto