Kadutko elämänvalintojasi jonka vuoksi ajat nyt vanhalla paskalla etkä tuliterällä Teslalla?
Todennäköisesti. Olet katkera muille, vaikka oli oma vikasi? Todennäköisesti
Kommentit (134)
Olisihan se Tesla kiva mutta ei riitä rahat. Tai käytän rahat mielummin matkustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla on vispilä.
Auto on auto.
Taas hävisi autot vispilälle motarilla.
Millä tavalla ne hävisi ?
Hävisivät takapeilin horisonttiin
Tulin vaan katsomaan kuinka hyvin ap:n provosoi tehosi. Ja hyvin tehosi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse murehtia että mun vanhaa paska-autoani tulee joku yöllä naarmuttamaan, kun se ei ole mikään ntsiauto. Eikä se syty palamaan itsestään. Hyvin toimii. Eikä tarvinnut ostaa velaksi, kun auton hinta oli vähäinen.
Sinä se sitten saastuttelet bensa-autolla menemään....
En kadu.
Muutaman teslan hinnan olen kaatanut kurkusta alas.
Kukin tyylillään.
M58
En ole ikinä pannut autoon kiinni yli 35 000 euroa, enkä ikinä osta täysin uutta autoa. Mulla on paljon fiksumpia kohteita rahoilleni kuin auto. Varaa olisi ostaa vaikka 400 000 euron kulkupeli, mutta panen paljon mielummin rahani sijoittamiseen ja matkailuun. Matkailuun mulla menee joka vuosi vähintään 40 000 euroa.
En tule ostamaan mitään autoa. Pk-seudulla pääsee hyvin julkisilla. Ja joo maalla ei pääse, tietenkään. Mutta tämä on nyt oma tilanne ja olen tyytyväinen.
Olen erittäin tyytyväinen valintaani ajaa 2005 vuosimallin polttiksella, jossa on V8 moottori.
Sähköautolla ajaminen ei kuulemma maksa juuri mitään. Sopii hyvin köyhille.
Aja millä ajat, mutta aja Braunilla loput.
Kuka nyt Natsin autolla ajaisi, parempiakin sähköautoja saa nykyisin.
Jos auto on elämän kohokohta niin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse murehtia että mun vanhaa paska-autoani tulee joku yöllä naarmuttamaan, kun se ei ole mikään ntsiauto. Eikä se syty palamaan itsestään. Hyvin toimii. Eikä tarvinnut ostaa velaksi, kun auton hinta oli vähäinen.
Sinä se sitten saastuttelet bensa-autolla menemään....
Saastuttelen juna-aseman liityntäparkille arkisin. Busseja ei mene sopivasti. Ei tämä kovin pahasti saastuta tällä käytöllä, sähköauton osto tähän käyttöön ei kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla on vispilä.
Auto on auto.
Sähköoautoilijathan ajaa kuin Mummo Ankka. Kauheesti näillä palstoilla kehutaan tehoja, mutta tien päällä pelätään kulutusta.
En tule ikinä ajamaan Teslalla, koska se on kusetusta.
Kadun sitä, että kouluttauduin pitkälle erikoistumisalallani ja jos saisin palata takaisin lukionjälkeisiin valintoihin, valitsisin sen uran, johon ei silloin uskallus riittänyt. Siinä tapauksessa en todellakaan ajaisi Teslalla vaan kiiltävällä vanhalla Mustangilla auringonlaskuun. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tesla on vispilä.
Auto on auto.
Sähköoautoilijathan ajaa kuin Mummo Ankka. Kauheesti näillä palstoilla kehutaan tehoja, mutta tien päällä pelätään kulutusta.
Bensalenkkarit siellä mummoankkailee kun pensa on niin kallista. Nykyaikaisilla sähköautoilla ja latausverkostolla ei ole mitään tarvetta murehtia kulutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mun 1995vm lexus ls400 on ehkä vanha mutta se on silti takuulla laadukkaampi kuin sun tuliterä Teslasi,joten ei kaduta.
Tänä päivänä tehty auto ei taida kestää 30 vuotta liikennekäyttöä suomessa,no ei kyllä kestä mikään muukaan auto,niin paljon monimutkaista ja halpuutettua tekniikkaa niissä.
Olen ajanut Teslalla. Kuin olisi ajanut muovisella kylpyammeella. Se halpa hirveä tabletti siinnä sivussa. Kauhea kokemus.
Millä tavalla ne hävisi ?