Onko Laura Birn hyvännäköinen?
Kommentit (50)
Olen lämpimästi kiitollinen ja otettu näistä vastauksista Lauran puolesta ja otan tämän pienenä itsetunnon kohotuksena myöskin.
Aurinkoista viikonloppua! Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen lämpimästi kiitollinen ja otettu näistä vastauksista Lauran puolesta ja otan tämän pienenä itsetunnon kohotuksena myöskin.
Aurinkoista viikonloppua! Ap
Juu voit olla kiitollinen, jos olet sattunut syntymään tuon näköiseksi :) Silmänilo myös muille.
Ei ole kaunis, on rumat hampaat.
Ei osaa artikuloida selkeästi, vaan mumisee sisäänpäin, oli rooli sitten millainen tahansa.
Minusta ei ole, mutta varmaan monen mielestä ja yleisten standardien mukaan on hyvän näköinen.
Itse koen vähän puistatuksia siitä. Tulee mieleen joku pelottava rikollispiirien muija tms. Tässä kylässä oli joku aika samannäköinen joskus 20v sitten kun lapseni oli pieni. Sen 2 poikaa oli samassa hoitopaikassa. Ne vaaleat kulmakarvat ja se naama, oli niin birn kuin olla voi, hrrr. 😅
Nuorempana artikuloi epäselvästi mm sarjassa Karjalan kunnailla. Olen muutaman kerran tavannut livenä lähi vuosina, on tosi selkeä. Kuten myös uusimmissa rooleissa...
Vierailija kirjoitti:
Olimme kylässä ja joku oli katsonut Munkkivuori-sarjaa. Oli ihmetellyt, miten Laura Birn voi olla kuin mun kaksoissisko. Kahvipöydässä moni muu oli samaa mieltä asiasta.
En "näe" itseäni kun katson hänen kuviaan. Ap
Tiesin heti että kysymyksessä on oma lehmä ojassa. Loooool.
Ei ole, sellainen hengetön, veretön blondi
Ap, ei olisi kannattanut kertoa motiivia, täällä kaikki valaat ovat heti mollaamassa.
välttää kännissä paremman puutteessa..
AP on varmaan sokea. Olisi aika tyhmää kysellä tällaista näkevänä.
Laura on niin söde ja varmaan kultainen luonne hällä.
Sureeko koivu pudottamiaan lehtiä ?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei olisi kannattanut kertoa motiivia, täällä kaikki valaat ovat heti mollaamassa.
Aika usein, mutta nyt hyvääkin palautetta 1. sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Upeat silmät, ja hänelle sopii ne vaaleat ripset.
Uh, minusta valkoiset ripset ovat kauheat. Anteeksi vain 🤦 Mutta kevyesti meikattuna hän on oikein kaunis nainen, nyt ja nuorena.
On todella kaunis. Suomalaisista näyttelijöistä (tai oikeastaan ihan kaikista julkkiksista) kaikkein kaunein.