Onko Laura Birn hyvännäköinen?
Kommentit (50)
Upeat silmät, ja hänelle sopii ne vaaleat ripset.
Se on siinä melkein rajoilla kuten Laura Malmivaarakin nuorena. Ne haluaisi olla just sen verran kauniimpia että ne kelpaisi ulkomaillekin kuten Anneli Sauli ja Linnea Leino jotka on gorgeous.
Sellainen naapurintyttö, on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Se on siinä melkein rajoilla kuten Laura Malmivaarakin nuorena. Ne haluaisi olla just sen verran kauniimpia että ne kelpaisi ulkomaillekin kuten Anneli Sauli ja Linnea Leino jotka on gorgeous.
Makuasioista ei voi kiistellä.
Minun makuuni Laura Birn on paljon kauniimpi kuin Anneli Sauli tai Linnea Leino, vaikka ei heissäkään mitään vikaa ole. Laura Malmivaara enempi komea.
Ihanimman näköiset tietämäni suomalaiset naiset ja miehet eivät ole julkisuudessa, vaikka jotkut heistä heittävät mallinkeikkaa ulkomaille.
Olimme kylässä ja joku oli katsonut Munkkivuori-sarjaa. Oli ihmetellyt, miten Laura Birn voi olla kuin mun kaksoissisko. Kahvipöydässä moni muu oli samaa mieltä asiasta.
En "näe" itseäni kun katson hänen kuviaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olimme kylässä ja joku oli katsonut Munkkivuori-sarjaa. Oli ihmetellyt, miten Laura Birn voi olla kuin mun kaksoissisko. Kahvipöydässä moni muu oli samaa mieltä asiasta.
Olet sitten kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin asut?
m50
Vierailija kirjoitti:
Upeat silmät, ja hänelle sopii ne vaaleat ripset.
Juu hänellä on sen verran hienot piirteet, että näyttää paremmalta ilman meikkiä tai vain kevyellä ehostuksella, kuin täysin meikattuna. Meikattuna menee hienot, herkät piirteet piiloon.
Siitä tietää myös, että on kaunis.
On todellakin. Täydellinen elokuva-näyttelijä: en tiedä, miten hän tekee sen, mutta utuisen eteerisen läsnäoleva - täysin nonverbaalia; Munkkivuori, Helene. Kososen ohella ihan Blanchett-osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun makuuni Laura Birn on paljon kauniimpi kuin Anneli Sauli tai Linnea Leino, vaikka ei heissäkään mitään vikaa ole. Laura Malmivaara enempi komea.
Ihanimman näköiset tietämäni suomalaiset naiset ja miehet eivät ole julkisuudessa, vaikka jotkut heistä heittävät mallinkeikkaa ulkomaille.
No siitä voi olla samaa mieltä että ne parhaimman näköiset naiset näkee usein lähikaupassa. Minulla oli yksi naapurina mutta sain sen karkotettua. Lapsuuden uimakoulun opettajakin oli malli Pariisissa. Ne ei suinkaan kaikki ole telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen naapurintyttö, on ihan ok.
Kenen naapurissa nuita asuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanimman näköiset tietämäni suomalaiset naiset ja miehet eivät ole julkisuudessa, vaikka jotkut heistä heittävät mallinkeikkaa ulkomaille.No siitä voi olla samaa mieltä että ne parhaimman näköiset naiset näkee usein lähikaupassa. Minulla oli yksi naapurina mutta sain sen karkotettua. Lapsuuden uimakoulun opettajakin oli malli Pariisissa. Ne ei suinkaan kaikki ole telkkarissa.
Eikä ne ole makuaisoita jos päältä sekunnissa näkee, että rahkeet riittää ehkä vähän isompiinkin piireihin.
On söpö ja herkällä tavalla kaunis ihminen.