Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niko Saarinen taas vuoden radiojuontaja, miten?

Vierailija
26.04.2025 |

Olenko ainoa jonka mielestä ehdolla olleissa olisi ollut useampikin parempi radioääni? Onko näissä äänestyksissä mitään järkeä vai ovatko jotenkin järjestettyjä, kun ennen Saarista Jaajo voitti vuosia peräkkäin.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarinen nosti kissan pöydälle ja toi esille ä m m i e n haisevat vítut. Palstaä m m ä kin joutuu pesemään sen haisevan v i t t u n s a. Kyllähän se suututtaa.

Mitä Saarinen nosti? Munaa ei pystyne nostamaan?

Vierailija
62/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Niko kaljuuntumassa, kun  sillä on aina hattu päässä? Yhdessä kuvassa hattua ei ollut ja silloin näytti, että sillä on hiuslisäke päälaella.

On, samoin kuin eskokin

Vanha sanonta, "tukka ja järki ei viihdy samassa päässä" ei sitten pidäkään paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä vinettäjistä äänesti? Ja miksi ihmeessä yksi ja sama tyyppi kirjoittaa viestin toisensa jälkeen?

Niko on suosittu: instassa yli 150 000 ja tiktokissa 370 000 seuraajaa. Siellä riittää kannattajia.

Eerikäinen tekee itsestään pellen valittamalla samasta asiasta joka vuosi. Tänä vuonna hän osti itselleen etukäteen Rolexin ranteeseen palkinnoksi. Yön instavideosta tihkui katkeruus.

Vierailija
64/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on suunnannäyttäjä, esikuva. <3

Vierailija
65/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarisen fanit eli varmasti hyvin nuoret vain sattuvat olemaan sitä innokkainta äänestysporukkaa, valitettavasti. Kyllä kaupallisillakin kanavilla on valtavan paljon Saarista enemmän potentiaalia juontajissa, mutta sitten heidän kuulijakuntansa ei käy äänestämässä samalla innokkuudella. Koko Saarisen identiteetti sekä hahmona että radiojuontajana rakentuu "kreisiksi homoksi" jota ei kyllä yhtään järkevämpi ihminen seksuaalisesta suuntauksesta huolimatta jaksa kahta sekuntia kauempaa kuunnella.

Vierailija
66/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Eerikäinen vertaa itseään DiCaprioon? DiCapriohan on siis Oscar-palkittu näyttelijä?

Vierailija
67/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Eerikäinen vertaa itseään DiCaprioon? DiCapriohan on siis Oscar-palkittu näyttelijä?

No kyse oli varmaan siitä että DiCaprio on menestyksestään ja statuksestaan huolimatta saanut odottaa kauan Oscaria eli sitä The Palkintoa, mutta sai sen sitten lopulta. Onhan Eskokin tunnettu ja kuuluisa radioääni ja televisiokasvo niin kai sitten jotenkin ajattelee että siitä kuuluisi jo saada joku palkinto.

Vierailija
68/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DiCaprio sai Oscarinsa nelikymppisenä. On myös kolminkertainen Golden globe voittaja sekä SAG palkintovoittaja. Joten mitä se isokorva Esko oikein marisee siellä?

Vierailija
69/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko on henkilö joka jakaa mielipiteitä. Itse olen aina hänestä pitänyt kovasti. Sanavalmis, hyvä tilannehuumori, erittäin positiivinen tyyppi. Viime viikolla oli puoli seiskan haastattelussa ja kylläpä puhui fiksusti esim. luku- ja kirjoitustaidon ylläpitämisestä. Kylläpä olis tylsää jos ei tämmöisiä Nikoja olisi. 

Vierailija
70/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko on henkilö joka jakaa mielipiteitä. Itse olen aina hänestä pitänyt kovasti. Sanavalmis, hyvä tilannehuumori, erittäin positiivinen tyyppi. Viime viikolla oli puoli seiskan haastattelussa ja kylläpä puhui fiksusti esim. luku- ja kirjoitustaidon ylläpitämisestä. Kylläpä olis tylsää jos ei tämmöisiä Nikoja olisi. 

Noh, on se ajan myötä kasvanut ja paljonkin. Pääasia kuitenkin ettei ole mikään huumehörhö tai seksuaali rikollinen. Sama Eskolle vaikken siitä pidäkään.

Vierailija
71/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tykkää Nikosta, koska se on iloinen, huumorintajuinen, sujuvasanainen ja viihdyttävä. Get over it 😁👍

Nyt tiedämme, että osaat vähän englantia. 

Vierailija
72/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarisen fanit eli varmasti hyvin nuoret vain sattuvat olemaan sitä innokkainta äänestysporukkaa, valitettavasti. Kyllä kaupallisillakin kanavilla on valtavan paljon Saarista enemmän potentiaalia juontajissa, mutta sitten heidän kuulijakuntansa ei käy äänestämässä samalla innokkuudella. Koko Saarisen identiteetti sekä hahmona että radiojuontajana rakentuu "kreisiksi homoksi" jota ei kyllä yhtään järkevämpi ihminen seksuaalisesta suuntauksesta huolimatta jaksa kahta sekuntia kauempaa kuunnella.

Kuuntele hyvä ihminen niin kerrankin voit tuntea itsesi edes vähän fiksummaksi.

Vierailija
73/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu, karavaani kulkee...

Vierailija
74/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Niko kaljuuntumassa, kun  sillä on aina hattu päässä? Yhdessä kuvassa hattua ei ollut ja silloin näytti, että sillä on hiuslisäke päälaella.

On, samoin kuin eskokin

Vanha sanonta, "tukka ja järki ei viihdy samassa päässä" ei sitten pidäkään paikkaansa.

"Ei tyhjä lato kattoa kaipaa" kumoaa edellisen.

Vierailija
75/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, on se ajan myötä kasvanut ja paljonkin. Pääasia kuitenkin ettei ole mikään huumehörhö tai seksuaali rikollinen. Sama Eskolle vaikken siitä pidäkään.

Täysin samaa mieltä 👍

Vierailija
76/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston suosikki, mielenterveytensä kanssa kamppaileva homo. Sillä pääsee noissa piireissä jo pitkälle. 

Vierailija
77/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin Kuukkaa; Saarista en voi kritisoida, koska en ole hänen lähetyksiään seurannut.

Kuuntelen radiota päivittäin, ja minun puolestani Vuoden hengenpelastaja -palkinto, jos sellainen olisi, olisi mennyt Novan aamulle. En kaipaa syvällekäyviä pohdintoja, sellaisten asioiden kanssa olen ammattini puolesta tekemisissä. Lämmin huumori ja matalan kynnyksen ihmisyys sen sijaan kelpaavat. Vuosi on ollut kamala, ilman Novan aamua tuskin olisin nauranut kertaakaan. Lisäksi puhuvat kielellisesti miellyttävää suomea, eivät lapsekasta englanninsekaista slangia.

Vierailija
78/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku HLBDT-juttu. Ei kai näitä kanavia kuuntele kuin pikkulapset ja kiimaiset, vanhat miehet musiikista päätellen. Piti kuunnella hetki, niin tämä NRJ:n duo oli joku siiderikilarilta kuulostava homo ja röökiääninen bimbo. Yhteenlaskettu ÄO tuntui olevan  R E I L U S T I  alle 200. (Siiderikilari on sellainen homo, joka sekoaa kahdesta siideristä ja heittää tuopilla.)

Vierailija
79/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet ilmeisesti äänestänyt omaa suosikkijuontajaasi? Jos et ole, niin älä ihmettele mitä muut ovat äänestäneet. 

Vierailija
80/82 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Just peruttiin firman risteily 30.4 Victorialla koska siellä esiintyy seksuaali rikollinen. Antaa Nikon ja Eskon juontaa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän