Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niko Saarinen taas vuoden radiojuontaja, miten?

Vierailija
26.04.2025 |

Olenko ainoa jonka mielestä ehdolla olleissa olisi ollut useampikin parempi radioääni? Onko näissä äänestyksissä mitään järkeä vai ovatko jotenkin järjestettyjä, kun ennen Saarista Jaajo voitti vuosia peräkkäin.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mä jotenkin toivon että Esko nyt valitsee itselleen jonkun muun tavoitteen, jota kohti kurkotella. Jotain, mikä ei vaadi muilta ihmisiltä mitään. Se viimevuotinen someromahdus oli senkaltainen, että oikeasti alkoi miettiä vajoaako hän tuosta oikeaan masennukseen. Ja nyt jos tätä jatkuu joka vuosi niin apua. Ei aito menestys tapahdu niinkään, että muille tulee olo, että pitää kävellä munankuorilla kun ei tiedä kestääkö jonkun psyyke. Ja korostan; pettymys on ymmärrettävää, mutta jossain vaiheessa täytyy nousta ylös ja oikeasti vaihtaa suuntaa. Väkisin ei tule mistään mitään. 

Vierailija
42/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäävähintti, kuten kaikki vamukit ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarinen nosti kissan pöydälle ja toi esille ä m m i e n haisevat vítut. Palstaä m m ä kin joutuu pesemään sen haisevan v i t t u n s a. Kyllähän se suututtaa.

Vierailija
44/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka? Nevöhöörd...

Se on: nevahöörd. 

Vierailija
45/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden länkyttäjä pitäisi valita ... jutut kolmivuotiaan tasolla...

Nimenomaan. Valitsijoissa riittävän monta wokea niin tulos on tämä. ammattitaidolla jne. ei ole mitään osaa näissä mittelöissä.

Vierailija
46/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä sinä AP äänestit?

Vierailija
47/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että en ymmärrä miten ketään kiinnostaa sellainen väkisinnauraminen, mitä esim kimmo vehviläisen ja minna kuukan ja sit just tän eskon ja sen naisen ohjelmassa tehdään. Mun mielestä se on todella luotaantyöntävää ja sen kyllä huomaa. Jos joku, nyt esim Niko vaikka puhuisi miten tyhmiä, niin jos hän oikeasti sillä hetkellä kuulostaa siltä että hän puhuu aidosti tuntemuksistaan, sen pystyy hyväksymään, väkisin yrittämistä taas ei pysty. Toiset ihmiset tosin eivät jostain syystä erota tätä. 

Vierailija
48/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tykkää Nikosta, koska se on iloinen, huumorintajuinen, sujuvasanainen ja viihdyttävä. Get over it 😁👍

Takuuvarma kanavanvaohtokiekuja.

Vierailija
49/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi eerikäistä ei taaskaan palkittu. Huonot jutut ja ulkonäkökin ihan karsea, viisikymppisellä. Inceliksi jää.

Eikös se ole kohta kuusikymppinen?

Vierailija
50/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on suositeltaa vaihtaa alushousut kahdesti päivässä. Jokaisella naisella pitää olla kahdet pikkuhousut käsilaukussa. Noudatatko suosituksia vai sorrutko homofobiaan ja Saarisen haukkumiseen?

Vierailija
51/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo pysti kerro mitään siitä kuka on paras radiojuontaja, vaan siitä mikä kuulijakunta jaksaa eniten äänestää. Tietenkin ne on nuoret jotka äänestää eniten. Itse kuuntelen useimmiten novaa ja minusta Esko Eerikäinen on hyvä juontaja ja haastattelija, mutta en minä noihin äänestyksiin jaksa vastata, enkä ymmärrä miksi Esko jaksaa joka vuosi nillittää siitä ettei voittanut, ei se ainakaan lisää hänen mahdollisuuksiaan. 

Vierailija
52/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi pelle! Typerä iso hattu päässä ja tekohampaat kuin pikkuoravalla! 

Vierailija
53/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo saa lisäpisteitä äänestyksessä!

Vierailija
54/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku järkevää analyysiä antava jatkaa tätä keskustelua. Mun mielestä ihan mehevä aihe pohtia syitä.

Vierailija
55/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aktiivisimmat äänestäjät? Itse en edes tunne ketään joka säännöllisesti kuuntelee radiota.

Vierailija
56/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok onnea Nikolle. Ensi vuonna sitten Janne Saarinen. Sympaattinen persoona,  joka pärjää ilman törkyhuumoria.

Vierailija
57/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aktiivisimmat äänestäjät? Itse en edes tunne ketään joka säännöllisesti kuuntelee radiota.

Autossa tulee kuunneltua ja on minulla radio eteispöydälläkin, aamuisin tulee välillä kuunneltua. Kyllähän pattereilla toimiva radio kuuluu ihan perus varautumiseen. 

Vierailija
58/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kans Nikoa, vaikka oon yli 40v mutta jotenkin NRJ aamut saa hyvälle tuulelle. 

Vierailija
59/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousut voi vaihtaa esimerkiksi lounaalla. Ei haise vịttu tärkeän palaverin aikaan.

Vierailija
60/82 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerivaginoosin aikaan voi olla jopa viidet pikkuhousut käsilaukussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan