Niko Saarinen taas vuoden radiojuontaja, miten?
Olenko ainoa jonka mielestä ehdolla olleissa olisi ollut useampikin parempi radioääni? Onko näissä äänestyksissä mitään järkeä vai ovatko jotenkin järjestettyjä, kun ennen Saarista Jaajo voitti vuosia peräkkäin.
Kommentit (82)
Hyökkäävähintti, kuten kaikki vamukit ovat.
Saarinen nosti kissan pöydälle ja toi esille ä m m i e n haisevat vítut. Palstaä m m ä kin joutuu pesemään sen haisevan v i t t u n s a. Kyllähän se suututtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Nevöhöörd...
Se on: nevahöörd.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden länkyttäjä pitäisi valita ... jutut kolmivuotiaan tasolla...
Nimenomaan. Valitsijoissa riittävän monta wokea niin tulos on tämä. ammattitaidolla jne. ei ole mitään osaa näissä mittelöissä.
Lisään, että en ymmärrä miten ketään kiinnostaa sellainen väkisinnauraminen, mitä esim kimmo vehviläisen ja minna kuukan ja sit just tän eskon ja sen naisen ohjelmassa tehdään. Mun mielestä se on todella luotaantyöntävää ja sen kyllä huomaa. Jos joku, nyt esim Niko vaikka puhuisi miten tyhmiä, niin jos hän oikeasti sillä hetkellä kuulostaa siltä että hän puhuu aidosti tuntemuksistaan, sen pystyy hyväksymään, väkisin yrittämistä taas ei pysty. Toiset ihmiset tosin eivät jostain syystä erota tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tykkää Nikosta, koska se on iloinen, huumorintajuinen, sujuvasanainen ja viihdyttävä. Get over it 😁👍
Takuuvarma kanavanvaohtokiekuja.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi eerikäistä ei taaskaan palkittu. Huonot jutut ja ulkonäkökin ihan karsea, viisikymppisellä. Inceliksi jää.
Eikös se ole kohta kuusikymppinen?
Naisten on suositeltaa vaihtaa alushousut kahdesti päivässä. Jokaisella naisella pitää olla kahdet pikkuhousut käsilaukussa. Noudatatko suosituksia vai sorrutko homofobiaan ja Saarisen haukkumiseen?
Eihän tuo pysti kerro mitään siitä kuka on paras radiojuontaja, vaan siitä mikä kuulijakunta jaksaa eniten äänestää. Tietenkin ne on nuoret jotka äänestää eniten. Itse kuuntelen useimmiten novaa ja minusta Esko Eerikäinen on hyvä juontaja ja haastattelija, mutta en minä noihin äänestyksiin jaksa vastata, enkä ymmärrä miksi Esko jaksaa joka vuosi nillittää siitä ettei voittanut, ei se ainakaan lisää hänen mahdollisuuksiaan.
Täysi pelle! Typerä iso hattu päässä ja tekohampaat kuin pikkuoravalla!
Homo saa lisäpisteitä äänestyksessä!
Voisiko joku järkevää analyysiä antava jatkaa tätä keskustelua. Mun mielestä ihan mehevä aihe pohtia syitä.
Varmaan aktiivisimmat äänestäjät? Itse en edes tunne ketään joka säännöllisesti kuuntelee radiota.
Ok onnea Nikolle. Ensi vuonna sitten Janne Saarinen. Sympaattinen persoona, joka pärjää ilman törkyhuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aktiivisimmat äänestäjät? Itse en edes tunne ketään joka säännöllisesti kuuntelee radiota.
Autossa tulee kuunneltua ja on minulla radio eteispöydälläkin, aamuisin tulee välillä kuunneltua. Kyllähän pattereilla toimiva radio kuuluu ihan perus varautumiseen.
Äänestin kans Nikoa, vaikka oon yli 40v mutta jotenkin NRJ aamut saa hyvälle tuulelle.
Pikkuhousut voi vaihtaa esimerkiksi lounaalla. Ei haise vịttu tärkeän palaverin aikaan.
Bakteerivaginoosin aikaan voi olla jopa viidet pikkuhousut käsilaukussa.
En tiedä, mutta mä jotenkin toivon että Esko nyt valitsee itselleen jonkun muun tavoitteen, jota kohti kurkotella. Jotain, mikä ei vaadi muilta ihmisiltä mitään. Se viimevuotinen someromahdus oli senkaltainen, että oikeasti alkoi miettiä vajoaako hän tuosta oikeaan masennukseen. Ja nyt jos tätä jatkuu joka vuosi niin apua. Ei aito menestys tapahdu niinkään, että muille tulee olo, että pitää kävellä munankuorilla kun ei tiedä kestääkö jonkun psyyke. Ja korostan; pettymys on ymmärrettävää, mutta jossain vaiheessa täytyy nousta ylös ja oikeasti vaihtaa suuntaa. Väkisin ei tule mistään mitään.