Tapaamani nainen toivoo, että ostan hänelle kultakorun lahjaksi
ja puhunut myös laukusta. Onko tälläinen tavallista? En ole juurikaan seurustellut. Onko tarkoitus että ostan tavaroita kokoajan?
Kommentit (31)
No ei ole tapana, mieheni ei ole koskaan ostanut minulle yhtäkään korua tai laukkua. Ne ostan itse.
Vierailija kirjoitti:
Oma valintasi: jos haluat seurustella lahjoista pitävän naisen kanssa, marssit korukauppaan. Jos et, lähdet toiseen suuntaan. Itse en ole koskaan arvostanut miehiä, jotka yrittävät lahjoja hankkimalla jotenkin varmistaa omistusoikeutensa naiseen.
Joo tuo on
Muuten totta, tajusin että ex säni koitti pitää minut liekassa lahjomalla. Suhde oli hankala.
Lahjat annetaan merkkipäivinä. Sopikaa yhdessä jokin summa, jolla ostatte toisillenne lahjoja (kohtuullinen). Puhukaa myös siitä, että aidot tunteet toista kohtaan ja toisen hyvä kohtelu on arvokkaampaa, kuin fyysinen lahja. Naisille tuutataan materialismia lehdissä, mediassa ja somessa. Hän on vain lukenut huonoja juttuja ja katsonut huonoja videoita. Tuo on amerikkalaista tyyliä.
Hän käyttää sinua hyödykkeenä. Maksat seksistä ja huomiosta tavaroilla. Ellet maksa hän vaihtaa miestä. Jokatapauksessa vaihtaa heti, kun löytää enemmän naiselle rahaa syytävän. Haluatko rakkautta? Vai haluatko kulissit? Nainen jota tapailet haluaa kulissit jahyötyä suhteesta.
Parisuhteeseen liittyy vastavuoroisuus. Osta hänelle lahja, niin hän ostaa sinulle. Kerrot vaan mitä haluat.
Kyse on modernista amerikkalaistyylisestä kevytprostituutiosta. Se ei tule päättymään hyvin sinun kannaltasi. Lopeta, lähde ja bännit päälle.
Kohtaamani mies halusi tupakkaa. Ei ollut antaa, kun en polta, uhkasi antaa turpiin, mutta olin nopeampijalkainen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen liittyy vastavuoroisuus. Osta hänelle lahja, niin hän ostaa sinulle. Kerrot vaan mitä haluat.
Aluksi kannattaa ostaa halpa lahja, jos et tunne toista vielä kunnolla. Kullanvärisiä rihkamakoruja saa muutamalla eurolla. Jos annat lahjan esim. kahvilassa, niin hän voi vastalahjana maksaa sinunkin kahvin. Hinnan ei tarvitse olla täsmälleen sama, mutta lähelle toki. Jos se ostamasi koru maksoi 4 euroa, niin hän voi ostaa sinulle jotain 3-5 euroa maksavaa. Laukkujakin saa jopa alle 10 eurolla, mutta 20 eurolla saa jo hyvän.
Suhteen edetessä lahjan arvo nousee, mutta niitä annetaan harvemmin.
Hyväsydämiset miehet ostavat ja sitten katuvat kuinka paljon meni rahaa kultakoruihin ja laukkuihin, kun eivät vastavuoroisesti saaneet käytännössä mitään. Hyväsydämisten miesten kirous. Koveta hieman itseäsi!
Oma valintasi: jos haluat seurustella lahjoista pitävän naisen kanssa, marssit korukauppaan. Jos et, lähdet toiseen suuntaan. Itse en ole koskaan arvostanut miehiä, jotka yrittävät lahjoja hankkimalla jotenkin varmistaa omistusoikeutensa naiseen.