Mitä apupuolueita toivoisit tulevaan sinipunahallitukseen?
Itse toivoisin kovasti keskustaa, mutta saas nähdä miten heidän kannatus mataa... rkp nyt tulee väkisinkin, kd:ta tai vasemmistoa en tahtoisi, mutta vasemmisto saattaa ängätä demareiden vanavedessä... Ps tuskin yltää edes viiteen prosenttiin. Vihreät luultavasti saavat enemmän kuin aiemmissa vaaleissa, mutta toisaalta saattaisi kyllä olla melkoinen jarru taloiskasvulle.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
kok-sdp-kesk-vihr-rkp olisi mun kombo
Sama ilman virheitä.. anteeksi vihreitä!
Vierailija kirjoitti:
noin se tulee olemaan, jollei nyt maatamullistavia tapahdu.... mitä se sitten tarkoittaneekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noin se tulee olemaan, jollei nyt maatamullistavia tapahdu.... mitä se sitten tarkoittaneekin
Kyllä se vas koittaa ängätä mukaan
sehän on ihan sama mistä koostuu, persut tippuu pois niin kaikki sujuu kaikkien muiden kanssa
En tiennytkään, että uudet eduskuntavaalit on jo käyty.
Se kokoomus voidaan unohtaa. Sdp, keskusta, vasemmistoliitto, rkp
Vierailija kirjoitti:
Ei hallitukseen mitään 75 % enemmistöä tarvita
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa tänä aikana enää harrasteta vähemmistöhallituksia.. .
Toivon että vasemmisto perustaa hallituksen ihan keskenään kolmistaan + rkp tietty koska nuo ostaa tiensä joka hallitukseen taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
sehän on ihan sama mistä koostuu, persut tippuu pois niin kaikki sujuu kaikkien muiden kanssa
Sujuu? Kaksi pahinta viimeaikaista talouskatastrofihallitusta viime vuosikymmeniltä on olleet just ne jotka on olleet ilman persuja, eli kataisen punahallitus ja rinne/mariinin "rahaa on" hallitus. Ja molempien sekoiluja on korjanneet persut.
Voi myös muistaa että historiallisesti persujen kuntavaalimenestys ei ole sidottu seuraavaan eduskuntavaalimenestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomessa tänä aikana enää harrasteta vähemmistöhallituksia.. .
Mikä vähemmistö?
Ei maanpettureita voi valita hallituskumppaneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sujuu? Kaksi pahinta viimeaikaista talouskatastrofihallitusta viime vuosikymmeniltä on olleet just ne jotka on olleet ilman persuja, eli kataisen punahallitus ja rinne/mariinin "rahaa on" hallitus. Ja molempien sekoiluja on korjanneet persut.
Voi myös muistaa että historiallisesti persujen kuntavaalimenestys ei ole sidottu seuraavaan eduskuntavaalimenestykseen.
Kaikki hallitukset, joissa on ollut kokoomus, on olleet katastrofaalisia. Omaisuus myyty ja rikkaille vaan järkätty lisää rahaa, työttömyys kasvanut.
Toivon ettei Petteri Orpo lähde hallitukseen joka tekis sosialidemokraattista politiikkaa
Kokoomusta ja persuja ei saa päästää yhteenkään hallitukseen seuraavaan 50 vuoteen. Muuten ollaan kohta täysi banaanivaltio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hallitukset, joissa on ollut kokoomus, on olleet katastrofaalisia. Omaisuus myyty ja rikkaille vaan järkätty lisää rahaa, työttömyys kasvanut.
Aika väärin et syytät Paavo Lipposen kirjottamasta hallitusohjelmasta ensisijasesti mukana olleita puolueita etkä sdp
Vierailija kirjoitti:
Miten olis Kristallipuolue?
Kristallipuolue 290 ääntä maanlaajuisesti. Sillähän saa jopa 0,0003 kansanedustajaa, siinäpä olisi hallituskumppani!
Taitaa olla aika yhdentekevää ketä siellä, lisää on säästettävä ja leikattava.