Työttömien kannattaa pitää huolta ulkonäöstään
Ei kukaan halua palkata resupekkaa. Siisti kampaus ja huolitrltu meikki. Tyylikkäät merkkivaatteet ylle niin työnantaja tarjoaa sinulle töitä. Katse peiliin!
Kommentit (24)
Kilinpskanvtut! 
Vain työnantaja tai muu todellisuudesta vieraantunut uskottelee tuollaista pskaa jopa itselleen. 
Polvipituinen hame kunnon halkiolla ja kiiltävät stay upit. Valkoinen pusero pari ylänappia auki. Ei rintsikoita. Pitkät, vähintään olkapäille ulottuvat hiukset vapaasti auki.
Minä ainakin palkkaisin.
M40
Se selittää miksi osalla yrityksistä menee huonosti. Merkkivaatteita pidetään osaamista tärkeämpänä rekrytoinnissa.
Siisti olla ilman merkkivaatteita
Taas näitä elämämkoululaisen voimaantumisfantasioita. Ei voi kuin ihmetellä, mikä juuri työttömistä kiihottaa ap:ta noin kovin.
Kannattaa kaatua humalassa naamalleen. Irronneiden hampaiden kanssa irvistellessä voi onnistuneesti vältellä työllistymistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä huoliteltu meikki? Just.
Eli ei mitään överiä Abba-meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Polvipituinen hame kunnon halkiolla ja kiiltävät stay upit. Valkoinen pusero pari ylänappia auki. Ei rintsikoita. Pitkät, vähintään olkapäille ulottuvat hiukset vapaasti auki.
Minä ainakin palkkaisin.
M40
Et sinä lapsipieni ketään osaa palkata. Ei riitä kapasiteetti edes sen resupekan lähestymiseen.
Nuorilla naisilla nykyään profiilikuvat cv:ssä ja linkedissä kuin jostain mallikatalogista. Kyllä sillä oikeasti vaikutus on!
Kun oikein kunnolla tuista leikataan, niin ehjissä vaatteissa pysyminen helpottuu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehenkin kannattaa meikata sillai huomaamattomasti. Ihossa olevat virheet kannattaa ainakin piilottaa
Sitten pääsee työpaikkaan johon palkataan ulkonäkö edellä. Onnittelut!
Kyllä juuri näin.
Työntekijä on käytännössä monesti yrityksen käyntikortti.
Työttömille voitaisiin järjestää ilmaisia kuntosalikäyntejä ja kampaamo/parturi aikoja.
Ovat todellakin ansainneet ne. Kun ovat joutuneet työttömiksi.
Jos ei ees haastatteluun kutsuta niin mitä merkitystä. Ne keskeyttää laboratorioanalyytikkojen rekryjä kokoajan. Haluu pitää alemman tason laborantit suosiossa. Kalju kurppa labra johtaja kato siel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei mitään överiä Abba-meikkiä.
Ei siis Björn Ulvaeaueaueaus- tyyliä? (sukunimi hiukan hakusessa)
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla naisilla nykyään profiilikuvat cv:ssä ja linkedissä kuin jostain mallikatalogista. Kyllä sillä oikeasti vaikutus on!
Eli himokkaat vanhemmar sedät palkkaavat!
Ei ole varaa edes ripsiväriin. Kampaajalla olen käynyt viimeksi ennen pandemiaa.
Niin teenkin. En turvota huuliani, en laita lisää tukkaa enkä tissejä, kynsiä, ripsejä.. Sen sijaan pidän huolta, että syön hyvin ja liikun päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin palkkaisin.
M40
Palkkahan on sitten vähintään 7:lla alkava nelinumeroinen summa jos tulen toimistolle tukka auki keikistelemään pappojen silmäniloksi.
up