Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huuhtelet wc-pöntön kansi auki?

Vierailija
25.04.2025 |

Yököttävä tapa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pönttö viheltää ap:lla 🙄

Vierailija
62/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki ap nuolet likaisia sormiasi syödessäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana laittaa tuotosten päälle vessapaperia päälle niin, että tuotokset peittyvät. Silloin voi huuhtoa huoletta kansi auki ja samalla tsekata, että kaikki kama menee alas. Lisäksi te, jotka olette vähentäneet paperin käyttöä bideesuihkun takia, ettekö te vieläkään ole älynneet, miten paljon siinä operaatiossa roiskuu sitä suihkuvettä, mikä nostattaa myös sitä pöntön vettä yläilmoihin? Siihen nähden kannen kiinni pitäminen vetäessä on vain hysteerikkojen turhaa vouhotusta.

Puhumattakaan siitä, että se paska roiskuu perseestä sen suihkuavan veden mukana.

Vierailija
64/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson että pökäle lähtee

Vierailija
65/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pökäleeni painuvat sinne pohjalle. Kun vedän vessan, pökäle painuu virtaavan veden mukana saman tien pois. Ei se siihen pinnalle jää suihkuilemaan naamaa vasten. Jos sieltä jotain pisaroi, se on sitä reunalta vuotavaa vettä.

Vierailija
66/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä laskenut kantta, minulla ei ole ikinä ollut noroa, edellisestä mahataudista on noin 15 vuotta.

Vierailija
67/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana laittaa tuotosten päälle vessapaperia päälle niin, että tuotokset peittyvät. Silloin voi huuhtoa huoletta kansi auki ja samalla tsekata, että kaikki kama menee alas. Lisäksi te, jotka olette vähentäneet paperin käyttöä bideesuihkun takia, ettekö te vieläkään ole älynneet, miten paljon siinä operaatiossa roiskuu sitä suihkuvettä, mikä nostattaa myös sitä pöntön vettä yläilmoihin? Siihen nähden kannen kiinni pitäminen vetäessä on vain hysteerikkojen turhaa vouhotusta.

Puhumattakaan siitä, että se paska roiskuu perseestä sen suihkuavan veden mukana.

Tuskinpa nuo bideehullut edes tuota älyä ajatella. Tämän palstan mukaan moni vetää pöksyt suoraan ylös sen kummemmin kuivailematta, hyi yöks sentään.

Vierailija
68/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen alinta sosiaaliluokkaa

Ja tykkäät noroviruksesta?

Mistä se norovirus sinne kodin vessanpönttöön tulisi? Kai tajuat ettei se sinne mistään hyppää muualta kuin ihmisen sisältä, ei meillä ainakaan muita kuin perheen jäsenet vessassa juokse 

Vierailija
69/69 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt sen videon, missä vessan vesi värjätään punaiseksi. Jonkun ajan kuluttua koko vessa on punainen. Myös se hammasharja siinä mukissaan.

No meillä on hammasharjat kaapissa, toisekseen ei ole Amerikan tyylin vessanpönttö jossa vettä on pönttö täynnä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä