Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nykyään kuuluu pukeutua vieraana yo-juhliin?

Vierailija
25.04.2025 |

Olemme menossa kutsuttuina yo-juhliin, olemme niissä pari tuntia. Isot juhlat. Meillä on kuitenkin samana päivänä muutakin, jatketaan siitä shoppailemaan ja kahvilaan tapaamaan ystävää. Bussilla ollaan liikkeellä autottomia kun ollaan. Mietin pukeutumista. Bussimatkat ja se muu tekeminen ei oikein sovi juhlavaatteisiin, mutta toisaalta juhlissa kai pitää sellaiset olla. Mikä on nykyään etiketti yo-juhlissa? Kuinka hienosti sinne ihmiset pukeutuu?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten bussissa istuminen estää juhlavaatteet? Laittaisin jonkun kesäisen mekon. Farkut on ihan ehdoton ei. Kyllä yo-juhliin mennään puku päällä (siis miehet). Jollekin nuoremmalle voidaan antaa anteeksi kauluspaita ilman takia. Keski-ikäiselle puku. Tuossa teidän tilanteessa puuvillahousut ja irtotakki on ihan ok. Miksi ette mene juhlista kotiin vaihtamaan vaatteita?

Kuulostaa tosi kummalliselta että kaikista päivistä johonkin niinkin arkiseen asiaan kuin shoppailemaan ja kaverin kanssa kahville pitää mennä samana päivänä kun on juhlat. Ihan kuin sinne kahville ei voisi mennä jonain muuna päivänä shoppailusta puhumattakaan. 

Oletko koskaan ollut bussissa kesällä tumma puku päällä? Minä olen ja se oli melkoinen kärsimysnäytelmä. Perillä naama oli hiestä märkä ja punainen eikä kauluspaidassa ollut yhtään kuivaa kohtaa. Hauskat juhlat jee.

Vierailija
22/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten bussissa istuminen estää juhlavaatteet? Laittaisin jonkun kesäisen mekon. Farkut on ihan ehdoton ei. Kyllä yo-juhliin mennään puku päällä (siis miehet). Jollekin nuoremmalle voidaan antaa anteeksi kauluspaita ilman takia. Keski-ikäiselle puku. Tuossa teidän tilanteessa puuvillahousut ja irtotakki on ihan ok. Miksi ette mene juhlista kotiin vaihtamaan vaatteita?

Kuulostaa tosi kummalliselta että kaikista päivistä johonkin niinkin arkiseen asiaan kuin shoppailemaan ja kaverin kanssa kahville pitää mennä samana päivänä kun on juhlat. Ihan kuin sinne kahville ei voisi mennä jonain muuna päivänä shoppailusta puhumattakaan. 

Oletko koskaan ollut bussissa kesällä tumma puku päällä? Minä olen ja se oli melkoinen kärsimysnäytelmä. Perillä naama oli hiestä märkä ja punainen eikä kauluspaidassa ollut yhtään kuivaa kohtaa. Hauskat juhlat jee.

Osta villasta tehty puku. Ei hiosta edes yli 20 asteen lämmössä. 500 kun laitat niin alkaa löytyä, enemmänkin voi laittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapuku on pilalla ensimmäisen sateen jälkeen. Mieluummin laittaisin 500 euroa ylioppilaan kirjekuoreen, jos olisi sellaisia ylimääräisiä summia pyörimässä.

Vierailija
24/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mukava viskoosimekko tai leveälahkeiset housut ja paitapusero tai muu kangaspusero. Jalkaan ballerinat tai kevyet loaferit. 

Vierailija
25/25 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten bussissa istuminen estää juhlavaatteet? Laittaisin jonkun kesäisen mekon. Farkut on ihan ehdoton ei. Kyllä yo-juhliin mennään puku päällä (siis

Oletko koskaan ollut bussissa kesällä tumma puku päällä? Minä olen ja se oli melkoinen kärsimysnäytelmä. Perillä naama oli hiestä märkä ja punainen eikä kauluspaidassa ollut yhtään kuivaa kohtaa. Hauskat juhlat jee.

Osta villasta tehty puku. Ei hiosta edes yli 20 asteen lämmössä. 500 kun laitat niin alkaa löytyä, enemmänkin voi laittaa. 

Ilmastoitu vuokra-auto irtoaa paljon vähemmällä rahalla ja voi juhlia vanhassa puvussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän