Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsan toiminta, tarvisiko huolestua

Vierailija
25.04.2025 |

Minulla on ollut joulusta 2024 !?!? alkaen todella ikävä vaiva, minulla on vatsa pääosin ripulilla. Syön kuituja. Olen pudottanut painoa 15 kg ja vielä jatkuu. Terveellinen elämä on nyt käytössä. Mutta ongelma on se, että vatsa kun päättää toimia niin se toimii. se ehkä pyörähtää yhden kerran vatsassa ja sitten se on menoa. Vatsa toimii useasti päivässä. Äsken olin pitseriassa ja siellä ei ollutkaan vessaa, jouduin juoksemaan lähikaupan vessaan. Ripuli oli jo alushousuissa ja alushousut nyt vessan roskiksessa.  Tässä yksi kerta olin ajamassa töistä kotiin, ei ollut vessaa mihin niin nopeasti pääsisin, niin ripuli tuli istuimelle, istuin pitäisi saada pesetettyä. Omilla keinoilla ei ole lähtenyt tahra. 

eli onko kellään neuvoa mikä auttaisi. 

voisiko se olla tuo Metforem, joka vaikuttaa? Ei diabetesta mutta sokerit ollut koholla tuon painon takia. 

N47v

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Metforem on tarpeen ?

Vierailija
22/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crohnin tauti ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa ja joka arkiaamu menee Imodiumia, jotta uskaltaa lähteä töihin. Tällä tavalla pärjää jotenkin.

Vierailija
24/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo Pitseria, jos ei ollut vessaa.Eikö se ole pakollinen.??

Vierailija
25/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu metforem ei sopinut mullekkaan. Kovasti lääkärit sitä koitti tyrkyttää sanoen, että kyllä vatsa tottuu, ja alotat vaan pienellä annoksella ja nostat pikkuhiljaa. Sanoin, että oon syönyt viikkotolkulla neljänneksen pilleristä, ja paskat on housussa, jos vessa ei ole alle kymmenen metrin päässä tarvittaessa.

Vierailija
26/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä apua vatsaan. Syö luumuja, omenoita, papuja, herneitä, parsakaalia, viljatuotteet, veteen keitetty puuro, marjat. Kiivi, omena ja päärynä. Juo tarpeeksi vettä. 

Vierailija
27/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on loisia. Käyppä lääkärissä,  niin antaa loishaadön € 300 lääkkeillä. Sitten suolisto ok. 

Vierailija
28/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä rove kaupalla. Rauhoittaa vatsaa. 

Vierailija
29/29 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko verta? Sit ehkä ibd, muuten ibs?