Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies sanoo minusta "pretty" ja muista naisista "beautiful"?

Vierailija
25.04.2025 |

Mikä sävyero näissä on englannin kielessä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavis nätti ja muut naiset missi kauniita.

Vierailija
22/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kokeile alkaa kutsumaan toisten munia komeiksi ja isoiksi, ja hänen munaansa söpöksi. Kerro sitten miten meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Oikeasti. 

Kehuu toisia kauniiksi ja sinua "vain" nätiksi. Vai onko valttisi selkeästi joku muu asia, josta poikaystävä kehuu antaumuksella?

Musta tää on outoa kun mua on aina sanottu  kauniiksi. Hän kertoi että ystävänsä olivat kuvanneet kuulemma minua sanoin gorgeous. Ja mies on siis keskieurooppalainen. En usko että tarkoittaisi etten ole mielestään tarpeeksi kaunis.

Sitten olet kaunis ja joku syy miksi mies ei sitä halua sanoa, kertoa sulle kuinka kaunis olet. Mikä syy sitten on? Ei halua että ylpistyt? Mustasukkaisuus? Tai sitten ei tiedä sanojen tarkkaa merkitystä.

Passiivisaggressiivisuus, syyy sen taustalla on täysin irrelevantti. Jos haluaa alentaa kumppaniaan niin kyseessä on paska itsetunto tai viha. Kumpi vaan, eroon ja äkkiä tuollaisesta "rakkaasta". Sellaiselle miehelle avaat sulohedelmäsi joka aidosti palvoo sinua ja sitoutuu sinuun.

Vierailija
24/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran poikakaveri, joka aina kehui toisia naisia minun edessäni. Kaikki muut naiset olivat seksikkäitä, kauniita, upeita kaunottaria jne. Minä olin korkeintaan " ihan sievä" tai sitten minulla oli vain "kiva luonne". Nyt olen ymmärtänyt, että hän olisi halunnut olla näiden kaunottarien kanssa, mutta he eivät, niin hänen piti painaa minut kostoksi maanrakoon. 

Vierailija
25/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Oikeasti. 

Kehuu toisia kauniiksi ja sinua "vain" nätiksi. Vai onko valttisi selkeästi joku muu asia, josta poikaystävä kehuu antaumuksella?

Musta tää on outoa kun mua on aina sanottu  kauniiksi. Hän kertoi että ystävänsä olivat kuvanneet kuulemma minua sanoin gorgeous. Ja mies on siis keskieurooppalainen. En usko että tarkoittaisi etten ole mielestään tarpeeksi kaunis.

Jos äidinkieli on saksa, niin siinä varmaan selitys. Esim. beautiful voi olla schön (kuka tahansa, mikä tahansa kaunis asia) tai hübsch, jonka voi kääntää myös pretty, mutta ilmentää läheisyyttä.  

Siis vaikka osaisi englantia, niin oma äidinkieli vaikuttaa taustalla. Ihmettelin tätä asiaa itsekin joskus. 

Vierailija
26/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Oikeasti. 

Kuulostaa pelleltä ja tyhjältä ukolta noine ulkonäköjauhamisineen kaikkinensa. 

Toisaalta sinä sitten tulet palstalle vatvomaan asiaa, eli sopinette yhteen. 

Vierailija
27/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaista kielisekaannusta epäilen.. tai sitten hienotunteisuutta. Voisiko pretty olla enemmän kuten söpö tai herttainen?

Mies on mua aika paljon vanhempi ja ei itse niin timmissä kunnossa kuin olen. Ehkä tuntee itse epävarmuutta? 

-ap

Vierailija
28/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia tyhmyrinaisia sitä onkin, ei voi taas muuta todeta. 

Vierailija
29/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies on hyvä esimerkki mun kauhujen miehestä. 

- jauhaa AP:n ulkonäöstä 

- jauhaa muiden naisten ulkonäöstä 

- jauhaa siitä mitä muut on mieltä AP:n ulkonäöstä 

- paljon vanhempi 

- saksalainen 

Kuin kaadettaisiin viisi ämpärillistä ripulia päälle :D Ihan hirvee. 

Vierailija
30/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ylipäätään puhuu toisista naisista sinulle nimitellen heitä kauniiksi? Pitäisi moiset mölyt omana tietonaan.

Vierailija
31/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaista kielisekaannusta epäilen.. tai sitten hienotunteisuutta. Voisiko pretty olla enemmän kuten söpö tai herttainen?

Mies on mua aika paljon vanhempi ja ei itse niin timmissä kunnossa kuin olen. Ehkä tuntee itse epävarmuutta? 

-ap

Jos saksa kyseessä, niin ymmärtää varmaan sanan pretty herttaisen ja kauniin yhdistelmänä. Sanoisin että jos on kertonut, että kaverit sanoivat "gorgeous" niin se kertoo että olet selkeästi kaunis myös hänen mielestään. 

En usko että kyseessä on epävarmuus vaan, että ajattelee että beautiful on vaan sellanen perussana. Mieti miten itse puhut hänestä. Jos sanoo että oot pretty niin kysy tarkoittaako että olet wunderschön ;)

Vierailija
32/35 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ylipäätään puhuu toisista naisista sinulle nimitellen heitä kauniiksi? Pitäisi moiset mölyt omana tietonaan.

No vaikka telkkaria katsoessa on tullut puheeksi.

-- eri

Vierailija
33/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tykkää susta tosissaan. Haluu nöyryyttää.

Vierailija
34/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähemmän kaunis kuin muut on kauniita sinä söpö. Nätti.  No . Sanot hänelle että yritä nyt sitten ottaa se kaunis . Näkemiin. 

Vierailija
35/35 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ap miksi ihmeessä olet miehen kanssa, joka on paljon vanhempi ja raihnaisempi kuin sinä ja puhuu vieläpä muista naisista kauniimmin kuin sinusta?