Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki naiset eivät hanki kierukkaa?

Vierailija
25.04.2025 |

Jokainen toki saa päättää itse mutta tyttöystävä on ollut todella tyytyväinen. Kuukautiset ovat todella niukat ja vain pikkuhousunsuojat riittävät, ehkäisy samalla ja ei tarvitse syödä mitään pillereitä

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki naiset ovat erilaisia, eikä kaikille sovi (hormoni)kierukka. Mulle se kyllä sopii, mutta en mene sen perusteella tekemään päätelmiä sen sopivuudesta muille.

Kuparikierukka sopii niille jotka ei siedä hormonia. Tulehdusriskien minimoimiseksi kierukkaa suositellaan vain vakisuhteissa oleville.

Kuparikierukka aiheutti mulle niin hirveät vuodot ja supistelut, että kierukka tuli lopulta itsestään ulos. Hormonikierukka sen sijaan toimi kuin unelma. Ei vuotoja, ei kipuja. Kuten sanottu, kaikki me ollaan erilaisia.

Vierailija
42/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä jos mä vain en päästä sua panemaan ollenkaan, ruikku-ukko.

Mulla oli steriloitu mies. Se oli yhtä juhlaa sekä hänelle että mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki miehet eivät kasvata partaa ja pelaa biljardia?

Hyi!

Vierailija
44/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä havainnut kierukan estävän hyvin vahinkoraskauksia. Olen pitänyt sitä ahterissani siitä lähtien kun vihreät kertoivat biologisten miesten raskauksista.

M42

Kerro toki lisää persepanoistasi, bottom.

Olen päivittäin polvillani pitkiäkin aikoja.

T. Ilmari

Vierailija
45/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hanki koska silloin en voi unohdella pillereitä kun miehet haluaa tulla mun sisään.

Vierailija
46/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tajua, miten se vapauttaa heidätkin  seksin iloihin kun  mies on steriili. 

Ei ongelmia, ei vierasesineitä, ei kemikaaleja, senkun vetelee vain sydämensä kyllyydestä.

Ja nainenhan voi tarkistaa asian kivespussin yläosasta peniksen tyven läheltä. Siellä on kaksi pienenpientä arpea ja ihon läpi tuntuvat katkaistut, sidotut ja kauterisoidut siemenjohdinten päät.

Vierailija
47/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kaikkia miehiä leikata eunukeiksi?

Vierailija
48/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miehenä havainnut kierukan estävän hyvin vahinkoraskauksia. Olen pitänyt sitä ahterissani siitä lähtien kun vihreät kertoivat biologisten miesten raskauksista.

M42

Kerro toki lisää persepanoistasi, bottom.

Olen päivittäin polvillani pitkiäkin aikoja.

T. Ilmari

Minä pyllistän. Tykkään isosta, mustasta ja suonikkaasta kuten muutkin puolueessani.

T. Sebastian. 

Vierailija
49/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kaikkia miehiä leikata eunukeiksi?

Häiriköille ja raiskaajille pitäisikin tehdä niin. Noin 15-vuotiaasta lähtien.

Vierailija
50/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tajua, miten se vapauttaa heidätkin  seksin iloihin kun  mies on steriili. 

Ei ongelmia, ei vierasesineitä, ei kemikaaleja, senkun vetelee vain sydämensä kyllyydestä.

Ja nainenhan voi tarkistaa asian kivespussin yläosasta peniksen tyven läheltä. Siellä on kaksi pienenpientä arpea ja ihon läpi tuntuvat katkaistut, sidotut ja kauterisoidut siemenjohdinten päät.

Niin ja jää huonot geenit levittelemättä🤌🏽! Kaikki voittaa.

Vierailija
51/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksei miehet hanki kierukkaa?

Vierailija
52/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää ajatuskin. Hieman sivusta, haaveilen kyllä kohdunpoistosta, mutta siinäkin ajatus leikkauksesta ällöttää ja ahdistaa.

Miksi haaveilet kohdunpoistosta? Suuri leikkaus ja paljon jälkivaikutuksia ja ongelmia.

Harvemmin kohdunpoistosta tulee ongelmia, suurimmalla osalla ei ole kuin positiivisia vaikutuksia.

Hormonikierukka oli kyllä tehokas ehkäisy. Kaikki halut hävisi samoin tein.

Mulla myös hormonikierukka tappoi kaikki halut ja puhkesi akne. Kokeilin myös kuparikierukkaa. Se toimi aluksi hyvin, mutta ajan mittaa vuodot lisääntyivät niin paljon, että oli pakko ottaa pois. Lisäksi kierukoiden kanssa oli yhdyntäkipuja ja jopa kipua kävellessä. 

Nyt 3 vuotta pelkällä kondomilla, eikä ole ollut lainkaan yhdyntäkipuja eikä haluttomuutta.

Vierailija
53/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammosin ajatustakin sen asettamisesta, ja lisäksi sivuvaikutukset eivät houkuttaneet - hormonaalisesta ehkäisystä libidon katoaminen ja painonnousu, kuparikierukasta taas runsaammat vuodot. Kierukka kuulosti vain niin vaivalloiselta ja epämiellyttävältä.

Vierailija
54/67 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan suostuisi tuollaiseen härveliin sisällään? Kierukan on pakko olla miehen keksintö.

Vierailija
55/67 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki miehet eivät käytä kondomia?

Kyllä se ehkäisy on kaikkien vastuulla. Mitäpä miehenä tiedät mitään kuukautisista ja kierukoista? Laita hame päälle ja tamponi taskuun..mene neuvomasta killi ja v*dä tumppuun.

Koska kondomi ei tunnu hyvältä.

En juuri mitään tiedä kuukausikierroista, että naisilla on mehupäivät kerran kuussa.

Viikolla tinder deitti itse mainitsi, että kierukka on, joten ei tartte käyttää k....

Vierailija
56/67 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki miehet eivät käytä kondomia?

Kyllä se ehkäisy on kaikkien vastuulla. Mitäpä miehenä tiedät mitään kuukautisista ja kierukoista? Laita hame päälle ja tamponi taskuun..mene neuvomasta killi ja v*dä tumppuun.

Koska kondomi ei tunnu hyvältä.

En juuri mitään tiedä kuukausikierroista, että naisilla on mehupäivät kerran kuussa.

Viikolla tinder deitti itse mainitsi, että kierukka on, joten ei tartte käyttää k....

Vastuuton Sika 

Vierailija
57/67 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä et hanki lobotomiaa ja vasektomiaa?

Hörähdin tälle. Voisipa antaa sata yläpeukkua. 

En halua kierukkaa eikä ole mitään syytä sille mm. siksi etten harrasta miesten kanssa seksiä. Ei myöskään e-pillereitä, ellei tulisi joku terveydellinen syy. En käytä edes tamponeja koska en halua. 

Kannatan avoimuutta ja on hyvä ettei esim. kuukautisia enää häpeillä, mutta inhottaa että naisten kehosta on tullut joku julkisen ruotimisen kohde. Hittoako se kellekään ukolle kuuluu miksi naisilla ei ole kierukkaa? Mene tekemään jotain hyödyllistä. 

Vierailija
58/67 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valittaa kondomin käytöstä, koska epämukava tai estää nautintoa, mutta samaan aikaan odotetaan naisen kantavan ehkäisyn kaikki epämukavuudet ja sillähän ei ole mitään väliä. Kunhan miehen ei tarvitse kärsiä mistään.

Vierailija
59/67 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen asentaminen oli epämiellyttävää ja aiheutti pitkäaikaista verenvuotoa. Jotenkin minua häiritsi myös se, että sen poistamisessakin on toisen ihmisen armoilla. 

Vierailija
60/67 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittaa kondomin käytöstä, koska epämukava tai estää nautintoa, mutta samaan aikaan odotetaan naisen kantavan ehkäisyn kaikki epämukavuudet ja sillähän ei ole mitään väliä. Kunhan miehen ei tarvitse kärsiä mistään.

Sentään jossakin on asiat vielä oikein