Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kenelläkään on erillistä kotinettiä kun melkein kaikissa puhelinliittymissä on nykyisin rajaton netti?

Vierailija
25.04.2025 |

Josta sen voi jakaa kotona. Eikö ole turhaa maksaa kahdesta eri liittymästä? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimessa ei ole nettiä siinä on vain nappuloita.

Vierailija
2/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pelikonetta, löytyy läppäriä, televisiot ja puhelimia räpelletään samalla jatkuvasti. Kuvitellaan miten kätevää on jakaa nettiä puhelimilla, ei yhtää kuumota akkua 24/7. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei olekaan muuta nettiliittymää ja hyvin olen pärjännyt. Etätyötäkin tehty melkoisesti, ja paljon raskaampaa sellaista kuin joku perus toimistopuuhastelu. Kukin tyylillään mutta itse en näe järkeä maksaa erikseen toisesta nettiliittymästä.

Vierailija
4/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisilla on varaa maksaa kotinetistä, jotta sitä puhelimen nettiä ei tarvitsisi erikseen jakaa joka kerta kun menee koneelle.

Vierailija
5/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin työpaikka maksaa kotiin valokuidun ja puhelimet liittymineen.

Vierailija
6/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraan kuuluu nettiyhteys. Luulin kaikilla olevan näin?

Vierailija
7/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai luulit että kaikki asuu vuokralla.

Vierailija
8/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah hah. Miten vtussa joku voi olla noin tyhmä? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
9/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu yhtiövastikkeeseen

Vierailija
10/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka maksaa.

Vierailija
11/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska asennon vuoksi osa ei pysty käyttämään pelkkää puhelinta (ei auta aina edes teline) ja pieni ruutu. Lisäksi sitä on vaikea näpyttää. Migreenikolle jokainen ruutu on liian kirkas, eikä saa säätää tarpeeksi vaikka olisi tummat lasit. Lisäksi puhelin kuumenee helposti videoita katsoessa joillakin tai monet sivustot ja lataus vähenee aika tehokkaasti (tosin sama läppärissä mutta läppärissä on johto ja viilennys). Latauksessa taas kuumenee. On sairauksia omaavia ihmisiä joille on hankalaa pidellä puhelinta, säteilee ehkä hieman ja tubessa ei ole samoja säätimiä jos sitä käyttää tietyllä puhelimella. Nettifirma rahastaa ihan täysillä liittymistä. Mikä puhelinmalli on hyvä nettiin? Mistä viilennys puhelimelle joku tuuletinko.

Vierailija
12/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä olisi tarve kirjoittaa koneella tai kuvien säätäminen. Kirjoituskoneko?

Vierailija
13/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiössä on ilmainen netti. Kännykässä vain pre paid netti kun olen muualla kuin kotona. Halvaksi on tullut. Kesäisin kalliimpaa kun mökillä olen pre paidin varassa

Vierailija
14/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiössä on ilmainen netti. Kännykässä vain pre paid netti kun olen muualla kuin kotona. Halvaksi on tullut. Kesäisin kalliimpaa kun mökillä olen pre paidin varassa

Ei se ilmainen ole, se vaan maksetaan vastikkeessa tai vuokrassa

Vierailija
15/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Niin tyhmä kysymys, että en edes vastaa

Vierailija
16/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska asennon vuoksi osa ei pysty käyttämään pelkkää puhelinta (ei auta aina edes teline) ja pieni ruutu. Lisäksi sitä on vaikea näpyttää. Migreenikolle jokainen ruutu on liian kirkas, eikä saa säätää tarpeeksi vaikka olisi tummat lasit. Lisäksi puhelin kuumenee helposti videoita katsoessa joillakin tai monet sivustot ja lataus vähenee aika tehokkaasti (tosin sama läppärissä mutta läppärissä on johto ja viilennys). Latauksessa taas kuumenee. On sairauksia omaavia ihmisiä joille on hankalaa pidellä puhelinta, säteilee ehkä hieman ja tubessa ei ole samoja säätimiä jos sitä käyttää tietyllä puhelimella. Nettifirma rahastaa ihan täysillä liittymistä. Mikä puhelinmalli on hyvä nettiin? Mistä viilennys puhelimelle joku tuuletinko.

Et kai ole tosissasi?

Vierailija
17/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilanteessa tulen toimeen duunia tehdessä, mutta vain jos puhelin on sitten kokoajan laturissa kiinni ja kuumanahan se käy. Mulla on verkkoratkaisu, jossa kuitu tulee kotiin ja sitten kahden wifi-tukiaseman mesh-verkko. Ja jos kuituyhteys katkeaisi, niin mesh tukiasema alkaisi käyttämään puhelimeni hotspotia, siten kaikissa kannettavissa, televisiossa, apple tv:ssä, playstationissä ja esimerkiksi kodin automatiikassa kuten vaikka pörssisähkön hinnan mukaan lämminvesivaraajaa säätävässä iot-laitteessa verkko toimisi, ilman että täytyisi lähteä säätämään. Teen sellaista duunia, että en todellakaan haluasi olla vain yhden verkon varassa.

Vierailija
18/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ilmainen ole, se vaan maksetaan vastikkeessa tai vuokrassa

Niin. Meillä systeemi on se, että vuokraansa ei saa mitään alennusta, vaikka ilmoittaisi, ettei talon laajakaistaa käytä. Eli vuokra on joka tapauksessa se sama. Sikäli netin käyttö on ilmaista. 

Vierailija
19/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone ja valot toimii wifillä. Ai toimii ne muutenkin, mutta lisää toimintoja saa appilla.

Sitten on pöytäkone ja konsoli.

Vierailija
20/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen hyvin pärjännyt pelkällä puhelimen netillä. Teen myöskin etätöitä tietokoneella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme