Naiset rakastavat lihaksia, mutta vihaavat salitreenaajia. Selitys on ilmeinen, kun sen oivaltaa.
"Luonnollinen lihaksikkuus, ei mikään salilla pumpattu" viehättää naisia.
Kyse ei ole ole vain siitä bullmentulat tai lavabodarit edes naturaalisarjoissa eivät nyt vaan istu kovin monen kauneusihanteeseen. (Steroidipumpatun nyt erottaa naturaalista, mutta esim. kymmenottelijan kroppaa ei erota heinäpellon pohjasta). Vaan mistä sitten on kysymys?
Selitys: Naiset etsivät tiedostamatta ja/tai tietoisesti parasta mahdollista geenistöä jälkeläisilleen. Geenit toki rajaavat mitä on edes salilla saavutettavissa, mutta monella varsin paljon.
Mutta: Nainen etsii geeniloton päävoittoa eli miestä joka on luonnostaan lihaksikas ja raamikas. Salipumppailu on tässä kohtaa kuin huijausta. Vähän kuin piilokorot tai tupee, säälittävää siis lähinnä vaikka luodaan haluttua vaikutelmaa joskus onnistuneestikin. (Anteeksi lyhyet ja kaljut).
Käytännön ohjeet miehelle: Älä seurustelu/iskuvaiheessa paljasta treenisi määrää, mitä olet oikeasti salilla viettänyt. Vähättele sitä. Myös ruokailun suhteen älä ole rahkamake. Syö vappupöydässä 5 munkkia ilosta hihkuen vaikka sielu itkee vertaa kalorimäärästä.
Pahin mahdollinen virhe: Ylpeänä paljastaa vanhoista kuvista mikä vinkuheinä tai sohvaplösö oli ennen kuin alkoi treenana. Eli geenit on paskat, ja vain jäätävällä työllä korjattu asiaa.
Kommentit (157)
They love sausage but don't want to know how it's been made.
Naiset nyt sanovat, että miehelle riittää "siinä sivussa" hankitut lihakset ihan vain, koska yrittävät huonolla menestyksellä olla armollisia ja empaattisia miesten ulkonäköpaineita kohtaan. Tämä on ihan samaa sarjaa sen kanssa, kun miehet väittävät, että riittää kun nainen ei ole sairaalloinen obeesi, mutta oikeasti näkevät jo normaalipainon ylärajoilla olevan naisen pariutumiskelvottomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaksista näkee helposti onko ne pumpattu salilla vai saatu ruumiillisella työllä.
Jäntevää ja luonnollisella tavalla lihaksikasta kroppaa harvoin salilta saa.
Ei helvetti näitä kommentteja. Anna kun arvaan, sinulle salilla käyminen=steroidien käyttö? Huomaa ettet itse koskaan käy salilla eikä sinulla ole aavistustakaan kyseisestä aktiviteetista. Tiedoksi vain varmaan 99% saliharrastajista ei käytä steroideja etkä pystyisi erottamaan sieltä hankittuja lihaksia mistään muualta hankituista lihaksista.
Käsivarsista näkee eron. Salilihakset on pehmeän pulleita ja pumpatun näköisiä.
Ruumiillisella työllä hankitut melko pienet ja tiiviin näköiset joista jänteet paistaa läpi. Eli Salimakeille liian pienet.
<
Näin se on. Täysin totta.
Vierailija kirjoitti:
On tässä totuuden siemen. Naiset sanovat pitävänsä "sopivasti" lihaksikkaista miehistä, mutta sellaisenkin saavuttaminen vaatii kovaa treeniä salilla. Monelta naiselta puuttuu kyky hahmottaa, kuinka paljon työtä edes pieni lihasmäärän lisääminen vaatii. Ei siihen riitä, että vähän joogailee ja käy lenkillä.
Tuo on kyllä totta, että "sopivasti lihaksikas" vaatii melkoisesti töitä - hoikkana pysyminen on paljon helpompaa kun vaatii lähinnä tekemättömyyttä (=ei syö liikaa). Nykyään kun niitä hyvin fyysisiä töitä, joissa lihaksia kehittyisi "luonnostaan" on melko vähän - ojatkin kaivetaan kaivurilla lapion sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt sanovat, että miehelle riittää "siinä sivussa" hankitut lihakset ihan vain, koska yrittävät huonolla menestyksellä olla armollisia ja empaattisia miesten ulkonäköpaineita kohtaan. Tämä on ihan samaa sarjaa sen kanssa, kun miehet väittävät, että riittää kun nainen ei ole sairaalloinen obeesi, mutta oikeasti näkevät jo normaalipainon ylärajoilla olevan naisen pariutumiskelvottomana.
Näinhän se on. Useimmat naiset lässyttävät poliittisesti korrektia höpöä, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rahkan ja Proteiinijauhon syöminen näkyy lihaksissa....Ne näyttää erilaisilta.
Itse olen toiminut voimailulajien valmentajana aikanaan. Eri lajien harrastajien lihaksisto eroaa aika huomattavasti toisistaan. Eroa on varsin paljon onko Metsätyömies tai Salipumppaaja tai Pikajuoksija tai Nyrkkeilijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahkan ja Proteiinijauhon syöminen näkyy lihaksissa....Ne näyttää erilaisilta.
Itse olen toiminut voimailulajien valmentajana aikanaan. Eri lajien harrastajien lihaksisto eroaa aika huomattavasti toisistaan. Eroa on varsin paljon onko Metsätyömies tai Salipumppaaja tai Pikajuoksija tai Nyrkkeilijä.
Höpöhöpö Lihakset näyttää kaikilla samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihaksikas mies, joka käy salilla. Naiset tykkäävät lihaksistani kovasti eikä salilla käyminen ole ollut kenellekään ongelma. Toki jos lähestulkoon asuisin salilla, tuskin kukaan tykkäisi, mutta ei siellä salilla tarvitse oikeasti paljon edes käydä saadakseen lihakset, ainakin jos on hyvät geenit kyseiseen aktiviteettiin.
Itsekin olen lihaksikas mies, mutta naiset syttyvät aina hoikemmalle kaverilleni, joka ei harrasta mitään liikuntaa.
Koska naamasi on rumempi. No shit. Itse olen sekä komea että lihaksikas. Jos en olisi komea, ei niitä naisia olisi alkuunkaan niin paljon ihailemassa lihaksiani. Lihakset ovat vain plussaa.
Muoti muuttuu.
Lihakset ovat yli kolmekymppisten juttu.
Nyt on tulossa takaisin taas äärimmäinen hoikkuus.
Salitreenaajan kanssa täytyy kyllä viettää paljon aikaa erilaisissa aktiviteeteissa, että selvästi näkisi lihasten olevan salilla pumpatut. Yleensä kehon salskeuteen ja atleettisuuteen nähden harvinaisen huonot motoriset taidot salin ulkopuolella paljastaa, että kunto on hankittu sisätiloissa. Tätä näkee jo lapsilla: Ohjatussa sisäliikunnassa urheilevat lapset on kuin posliinikaupan norsuja ihan tavallisella metsäretkellä, kun taas poliisia ja rosvoa, hippaa ja lipunryöstöä harrastavat lapset liikkuvat metsässä kuin vanhat tekijät ja uuden liikuntamuodon omaksuminen vie heiltä vain pienen hetken.
Ehkä tämä saa naiset pitämään salimakeja pinnallisina. Kun urheilullinen mies kompuroi kankeasti lenkkipolulla tulee sellainen fiilis, että adoniskroppaa ei olla hankittu siksi, että halutaan oikeasti pitää omasta fyysisestä kunnosta ja terveydestä huolta, vaan siksi, että se näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihaksikas mies, joka käy salilla. Naiset tykkäävät lihaksistani kovasti eikä salilla käyminen ole ollut kenellekään ongelma. Toki jos lähestulkoon asuisin salilla, tuskin kukaan tykkäisi, mutta ei siellä salilla tarvitse oikeasti paljon edes käydä saadakseen lihakset, ainakin jos on hyvät geenit kyseiseen aktiviteettiin.
Itsekin olen lihaksikas mies, mutta naiset syttyvät aina hoikemmalle kaverilleni, joka ei harrasta mitään liikuntaa.
No me ollaan sitten kohtalotovereita, koska miehet järjestään syttyvät linnunluisille, ei liikuntaa harrastaville naisille. Eivät minulle. :)
Olen SALIMAKE ja mulla on parhaar Rahkalihakset ja mulla on äö yli 139 !
Vttu mä hakkaan kaikki !
Vierailija kirjoitti:
Salitreenaajan kanssa täytyy kyllä viettää paljon aikaa erilaisissa aktiviteeteissa, että selvästi näkisi lihasten olevan salilla pumpatut. Yleensä kehon salskeuteen ja atleettisuuteen nähden harvinaisen huonot motoriset taidot salin ulkopuolella paljastaa, että kunto on hankittu sisätiloissa. Tätä näkee jo lapsilla: Ohjatussa sisäliikunnassa urheilevat lapset on kuin posliinikaupan norsuja ihan tavallisella metsäretkellä, kun taas poliisia ja rosvoa, hippaa ja lipunryöstöä harrastavat lapset liikkuvat metsässä kuin vanhat tekijät ja uuden liikuntamuodon omaksuminen vie heiltä vain pienen hetken.
Ehkä tämä saa naiset pitämään salimakeja pinnallisina. Kun urheilullinen mies kompuroi kankeasti lenkkipolulla tulee sellainen fiilis, että adoniskroppaa ei olla hankittu siksi, että halutaan oikeasti pitää omasta fyysisestä kunnosta ja terveydestä huolta, vaan siksi, että se näyttää hyvältä.
Salimakella taidetaan tarkoittaa niitä roinaavia sikaniskoja? Ei niitä, jotka treenaavat terveys edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Useimmat naiset lässyttävät poliittisesti korrektia höpöä, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Minua aina huvittaa kun sellaiset super feministiset patriarkaalista maailmaa vastaan muka taistelevat suvakkinaiset sitten kuitenkin tykkäävät perinteisesti maskuliinisesta ulkonäöstä, lihaksista ja muusta, ja suorastaan kerjäävät rankkoja otteita ja alistamista sängyssä. :D Nimimerkillä paljon kokemusta tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen SALIMAKE ja mulla on parhaar Rahkalihakset ja mulla on äö yli 139 !
Vttu mä hakkaan kaikki !
Nyt Make heti sinne Rahkapurkin ääreen ja sitten Peilailemaan. Ole tosimies.
Joskus mä mietin ovatko näihin ketjuihin kommentoineet koskaan edes käyneet salilla. Kauhean vahvoja mielipiteitä vaikka oikeasti salilla treenaa ihan kaikennäköisiä ja -kokoisia ihmisiä.
The study was based on interviews with 160 women. The female participants had to rate the physical individual attractiveness of men from two categories: a group composed of 130 psychology students and one composed of 60 gym-going university students who worked out a few times per week.
None of the surveyed women showed a statistically important preference for weaker looking guys.
No one will be surprised by the idea that strong men are more attractive, said one of the study authors, Aaron Lukaszewski, told The Washington Post. Its no secret that women like strong, muscular guys.
Vierailija kirjoitti:
Hassu ajatus että treenillä voisi huijata. Kukaan ei ole lihaksikas ilman lihaskuntoharjoittelua, vaikka geenit olisivat millaiset.
Uskon että tuo "luonnollinen lihaksikkuus, ei mikään salilla pumpattu"-ihanne juontaa juurensa siitä, että salilla pumppaaminen on itsensä ehostamista (=ei koeta miehekkääksi) ja luonnollinen lihaksikkuus taas kertoo esim. työmoraalista ja fyysisistä kyvyistä tehdä työtä ja vaikka korjata asioita.
Siis raskaita asioita työssään kantava mies on aikaansaava, fyysisesti terve ja vahva (=nam), kun taas raejuustoannoksensa punnitseva ja salilla ravaava mies palvoo peilikuvaansa ja painoindeksiään (=yök).
Eli sinä ja 15 yläpeukuttajaa siis tukee ap:n teesiä, siitä että salitreeni on naisten silmissä huijausta ja juuri siksi ärsyttävää. Et sä noita kahta miestä , Nam ja Yök, ulkomuodon perusteella erota toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Muoti muuttuu.
Lihakset ovat yli kolmekymppisten juttu.
Nyt on tulossa takaisin taas äärimmäinen hoikkuus.
Jaa-a, ihaksikkuus, tuo ikiaikainen biologiaamme koodattu ihanne, on tulossa tiensä päähän. Just just.