Naiset rakastavat lihaksia, mutta vihaavat salitreenaajia. Selitys on ilmeinen, kun sen oivaltaa.
"Luonnollinen lihaksikkuus, ei mikään salilla pumpattu" viehättää naisia.
Kyse ei ole ole vain siitä bullmentulat tai lavabodarit edes naturaalisarjoissa eivät nyt vaan istu kovin monen kauneusihanteeseen. (Steroidipumpatun nyt erottaa naturaalista, mutta esim. kymmenottelijan kroppaa ei erota heinäpellon pohjasta). Vaan mistä sitten on kysymys?
Selitys: Naiset etsivät tiedostamatta ja/tai tietoisesti parasta mahdollista geenistöä jälkeläisilleen. Geenit toki rajaavat mitä on edes salilla saavutettavissa, mutta monella varsin paljon.
Mutta: Nainen etsii geeniloton päävoittoa eli miestä joka on luonnostaan lihaksikas ja raamikas. Salipumppailu on tässä kohtaa kuin huijausta. Vähän kuin piilokorot tai tupee, säälittävää siis lähinnä vaikka luodaan haluttua vaikutelmaa joskus onnistuneestikin. (Anteeksi lyhyet ja kaljut).
Käytännön ohjeet miehelle: Älä seurustelu/iskuvaiheessa paljasta treenisi määrää, mitä olet oikeasti salilla viettänyt. Vähättele sitä. Myös ruokailun suhteen älä ole rahkamake. Syö vappupöydässä 5 munkkia ilosta hihkuen vaikka sielu itkee vertaa kalorimäärästä.
Pahin mahdollinen virhe: Ylpeänä paljastaa vanhoista kuvista mikä vinkuheinä tai sohvaplösö oli ennen kuin alkoi treenana. Eli geenit on paskat, ja vain jäätävällä työllä korjattu asiaa.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö tiedät mitä naiset etsii?
Valitettavasti lihakset on kyllä hankittava!
Totta on, että naiset eivät halua simppeliä salipalikkaa, jolla ei pyöri päässä kuin toistot ja testot ovat liiankin korkealla.
Naiset etsivät hyvää isää lapsilleen, eli rakastavaa jne hyvää ja komeaa miestä joka tulee toimeen.
Voisin kuvitella, et riittävästi salilla/poluilla kuntoileva on useimpien mieleen. Ei välttis niiden lihaksien takia. Vaan kertoo luonteesta myös jotain. Ja ne naiset, jotka toivoo pitkää parisuhdetta ja perhettä, arvostavat myös näitä muita ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut että naiset yleisesti vihaisivat salikävijöitä? Varmasti tuollainenkin mielipide joltain löytyy mutta aika outoa yleistää se naisten mielipiteeksi.
Ei varmastikaan kaikki tykkää jostain kehonrakentajasta mutta eiköhän heillekin monelle ole löytynyt naiset jotka heistä tykkää. Kaikki ei tykkää jäntevistä ja hoikista juoksijamiehistä, jotkut taas tykkää.
Itse olen aina arvostanut miehen kykyä fyysiseen työhön mutta enemmän se liittyy luonteeseen kuin lihaksiin. Mun sydämen sulattaa mies joka jaksaa hakata halkoja, rempata ja rakentaa, vaeltaa metsässä ja kaikkea sellaista. Ei haittaa jos siinä kehittyy lihaksia, mutta ei tarvi. Enemmän se liittyy siihen, että olen itse toiminnan ihminen ja tykkään tehdä yhdessä asioita. Mieluummin siis mies jonka kanssa kuokkia kasvimaata kuin mies joka käyttää aikansa salilla peilin edessä, mikä tuntuu vähän pinnalliselta vaikka toki moni siellä terveys edellä käy
No näin just! Voi kun nämä naisettomuudesta katkeroituneet ymmärtäväisivät tämän. Tee omasta elämästä itsellesi mieluinen. Harrasta sitä, mistä itse tykkäät. Tykkää itsestäsi ja elämästäsi. Hyvällä tuurilla sen huomaa joku toinen, samanmoinen ja sit teillä on yhdessä mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet vaan syntyy sellaisten lihasten kanssa. Niillä oli sixpäck jo kohdussa
Geenivoittajista puhuttaessa ajatelkaapa Christiano Ronaldoa. Sen päätavoitteet ovat varmastikin taito, nopeus, kestävyys yms mitä ammatissaan vaaditaan, jossa se on kiistatta maailman eliittiä. Siinä sivussa sillä on jokin muutaman rasvaprosentin lihaksikas käytännössä kisakroppa.
Rehelliset fitness blokkaajat myötävät, että alle 10% rasvoissa olo on vittumaista, väsyttää, mikään huvita, ajatukset pyörii ruoassa ja treenissä olisi vaan pakko jaksaa, vaikkei tekisi mieli sängystä nousta. Ronaldo on kuitenkin maailman ehdotonta eliittiä siinä sivussa. Käsittämätöntä.
Ronaldo ENNEN & JÄLKEEN (plastiikkakirurgian):
"Ronaldo on niin feikki ukko kuin vaan olla voi. Ja naiset tykkää. MOT!"
Joku tykkää, joku ei.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taitaisi haluta samanlaiset lihakset kuin miehillä on. Nyt naiset lihaksiltaan usein tosi ihanan teinipoikamaisia, ja kai sekin passaa heille. Naisilla on mm. ihana aistikas yläselkä mielestäni. Teinipojista en kiihotu, mutta naisteinipoikavartalo on voimiltaan ja olemukseltaan ihana.
No tää nainen ei halua. Isoja lihaksia. Mutta sain ne syntymälahjana. Olen siis ollut sisarponteva ihan aina. Ja kun nuorempana poikaystävän kera punttasin, oli tulos ikävä. Siis omasta mielestäni. Poikaystävä oli taas kade, kun vaan veivasin ja veivasin, eikä tuntunut missään. En tykännyt isoista lihaksista yhtään.
Missasin urheilu-uran voimailulajeissa, mutta sen vaan sellaista halunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö tiedät mitä naiset etsii?
Valitettavasti lihakset on kyllä hankittava!
Totta on, että naiset eivät halua simppeliä salipalikkaa, jolla ei pyöri päässä kuin toistot ja testot ovat liiankin korkealla.
Naiset etsivät hyvää isää lapsilleen, eli rakastavaa jne hyvää ja komeaa miestä joka tulee toimeen.
Voisin kuvitella, et riittävästi salilla/poluilla kuntoileva on useimpien mieleen. Ei välttis niiden lihaksien takia. Vaan kertoo luonteesta myös jotain. Ja ne naiset, jotka toivoo pitkää parisuhdetta ja perhettä, arvostavat myös näitä muita ominaisuuksia.
Jos olet parikymppinen, se voi kertoa jotain luonteesta. Keski-iässä on sitten jo niin paljon kaikkea elämää ja muuttujia ympärillä, ettei ihminen pysty yleensä elämään täysin itsekkäästi haluamallaan tavalla, ellei ole jotenkin luonnehäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihme paskaa tännekin kirjoitetaan. Niin tyhmä aloitus ja kovin ristiriitainen.
Ei tuossa ole mitään ristiriitaa, se on täysin looginen. Miksi naisten ajattelumalleja ei koskaan saisi avata tällä palstalla, pahin mitä voi tapahtua on se että sukupuolet ymmärtäisivät toisiaan paremmin.
Miehet varmaan olisivat yhtä onnessaan, jos naiset jakaisivat samanlaisia kaasuvalotuskeinoja vaikkapa meikkaamisen suhteen tyyliin;
"Miehet rakastavat kauniita naisia, mutta vihaavat meikkaavia naisia". Jokainen mies haluaa luonnonkauniin naisen, mutta kaikki eivät ole sitä, joten sitä pitää avittaa meikeillä, ihonhoidolla ja ruokavaliolla. Käytännön ohjeet naisille, älä kerro kuinka paljon aikaa ja rahaa käytät kaunistautumiseen. Vähättele sitä. Allasjuhlissa hehku onnea ja käytä vedenkestäviä meikkejä, vaikka jonkun typerä tempaus saisi mahtavan kampauksesi pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Miehet varmaan olisivat yhtä onnessaan, jos naiset jakaisivat samanlaisia kaasuvalotuskeinoja vaikkapa meikkaamisen suhteen tyyliin;
"Miehet rakastavat kauniita naisia, mutta vihaavat meikkaavia naisia". Jokainen mies haluaa luonnonkauniin naisen, mutta kaikki eivät ole sitä, joten sitä pitää avittaa meikeillä, ihonhoidolla ja ruokavaliolla. Käytännön ohjeet naisille, älä kerro kuinka paljon aikaa ja rahaa käytät kaunistautumiseen. Vähättele sitä. Allasjuhlissa hehku onnea ja käytä vedenkestäviä meikkejä, vaikka jonkun typerä tempaus saisi mahtavan kampauksesi pilalle.
Tuo mitä kirjoitit on ihan perussettiä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä pysty oikeasti urheilullisen taustan omaavaa naista huijaamaan että sinulla olisi muuta kuin salipallolihakset. Maksimissaan jotain ylipainoisia sairaanhoitajia, jotka eivät ole itse eläissään liikkuneet.
En minä ole ketään huijaamassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme paskaa tännekin kirjoitetaan. Niin tyhmä aloitus ja kovin ristiriitainen.
Ei tuossa ole mitään ristiriitaa, se on täysin looginen. Miksi naisten ajattelumalleja ei koskaan saisi avata tällä palstalla, pahin mitä voi tapahtua on se että sukupuolet ymmärtäisivät toisiaan paremmin.
Se voisi auttaa ymmärtämään paremmin, että kun ensin itse ajattelee hetken niin ymmärtää, että itse miehenä ei ole samanlainen kuin kaikki miehet. Ja sitten laajentaa tätä ymmärrystä siihen, ettei ole mitään "naiset", jotka ajattelisivat keskenään samalla tavalla ja haluaisivat samoja asioita.
Miksi treenata. Kammoöljyllä ja Silikoneilla ym täyteaineilla saa hetkessä upean kropan.
Niinhän naisetkin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi treenata. Kammoöljyllä ja Silikoneilla ym täyteaineilla saa hetkessä upean kropan.
Niinhän naisetkin tekee.
Jos haluat viehättää kauneuskirurgiaa ja pistoshoitoja käyttäviä naisia niin joo, sinun on myös oltava näyttävä itse. Muutenhan te olisitte ihan eripariset muutenkin. Toisenlaisiakin naisia on, mutta ei varmaan sinulle.
Ainakin mulla katosi tosi nopeasti haihtuen lihakset ja paino putosi noin 20kg alemmas normaaliin mittaan soijavartaloon, kun jätin lihansyönnin pois kokonaan. En siis käytä enää proteiinia.
Munuaiset meni 10 vuoden päivittäisellä proteiinin syönnillä. Nyt on olo parempi ja salikin on jäänyt vähäisemmäksi.
Paljon ketterämpi olo ja kykenen liikkumaan enemmän. Ennen raskaat lihakset lähinnä väsytti ja tuntui että palautumista tarvitsee enemmän kuin nyt, vaikka munuaiset on edelleen heikommat.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mulla katosi tosi nopeasti haihtuen lihakset ja paino putosi noin 20kg alemmas normaaliin mittaan soijavartaloon, kun jätin lihansyönnin pois kokonaan. En siis käytä enää proteiinia.
Munuaiset meni 10 vuoden päivittäisellä proteiinin syönnillä. Nyt on olo parempi ja salikin on jäänyt vähäisemmäksi.
Paljon ketterämpi olo ja kykenen liikkumaan enemmän. Ennen raskaat lihakset lähinnä väsytti ja tuntui että palautumista tarvitsee enemmän kuin nyt, vaikka munuaiset on edelleen heikommat.
Liikuntaketjussa mainittiin liian proteiinin mahdollinen vaikutus munuaisiin, sai vain alapeukkuja. Tätä eivät siis monetkaan tiedä. Hyvä, jos jaat tietoisuutta asiasta!
Ohis
Tätä olen yrittänyt sanoa monta kertaa, vihdoin on mennyt perille ;)
Ei ole mitään kroppaa, jonka saa treenaamalla 2-3 kertaa viikossa. Yksi saa isot lihakset ja toinen ei edes näytä siltä, että treenaa. Sitten paljon tältä väliltä.