Mielipiteesi plastiikkakirurgiasta?
Minusta se on enemmän kuin ok, jos onnettomuus on tehnyt pahaa jälkeä kasvoihin tms. Mutta jenkkityyli, jossa tytöt saavat nosejobin 16-vuotislahjaksi, ei mene minulta ollenkaan läpi. Myöskään botoxia, mesolankoja jne. en katso hyvällä.
Mielipiteitä?
Kommentit (67)
Mun mielestä ok, jokainen saa päättää mihin rahansa laittaa ja mitä tekee kehollaan.
Julkisista verovaroista ei kyllä tarvitsisi mitään korjausleikkauksia kustantaa.
🇺🇦🇮🇱
Madonna näyttää avaruusoliolta nykyisin. Monet ovat pilanneet ulkonäkönsä liiallisella/huonolla plastiikkakirurgialla: Lara Flynn Boyle, Meg Ryan, Priscilla Presley, Donatella Versace jne. Toisaalta onhan se viihdyttävää kauhistella noita kuuluisuuksien kaunottaresta hirviöksi-muodonmuutoksia.
Itse en turvautuisi ko. kirurgiaan kuin onnettomuuden/sairauden tmv. takia, mikäli kasvoissa jotain todella häiritsevää.
Mielestäni rintojen eriparisuus kuuluu näihin terveydellisiin haittoihin joita on ok leikata. Uskon että se kyllä kohentaa ja parantaa oloa myös sisäisesti .
Tuolla viitattiin siihen että pinnallisuutta pidetään usein turhana tai sellaisena haihatteluna. Jos kyse on parantelusta niin kyllä se lopputulos pienikin hivelee sisäistä maailmaa. Kun ei se että tutkii itseään henkisesti korjaa ulkoisesti mtn , voithan sä ajatella pakonomaisesti että mun pitää vaan hyväksyä koska Jumala loi ja luonto väritti mutta joskus se epäsuhtaisuus ei toimi oman pään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse suunnittelen rintojen pienennyskirurgiaa jatkuvien tukirankakipujen vuoksi. Ei sillä, että rinnoissani mitään vikaa olisi, mutta tuo ylenmääräisen massan kantaminen 24 h alkaa uuvuttaa. Urheilusuorituksiakin povi häiritsee. Olen täysin kyllästynyt.
Haaveilen mahdollisuudesta pukeutua normiliiveihin, olla kesätopissa liiveittä.. [Minimizer-liivejä olen käyttänyt 19-vuotiaasta. Ne pienentävät poveani yli kupin verran ja yläosat istuvat ne yllä hyvin].
Odotan todella innolla uusia kepeämpiä keuhkojani.
Tästä aiheesta riittäisi, mutta en enempää tällä kertaa.
Eikö laihduttaminenkaan pienennä rintojasi?Monella laihdutus on auttanut.
Iän myötä myös rasvakudosta katoaa rinnoista, jollei liho samaa tahtia. Itsellä on nyt pienemmät rinnat kuin ennen vaihdevuosia.
Onneksi en mennyt rintojen pienennysleikkaukseen.
Voisin hyväksyä kauneusleikkauksen, jos ihminen elintapojensa tai paskojen geeniensä vuoksi näyttää huomattavasti ikäänsä vanhemmalta.
Muutoin olen sitä mieltä, että ikä saa näkyä.
Leikellyt naamat ja turvonneet huulet näyttävät minusta kamalilta. Mun huulet turpoaa allergisen reaktion seurauksena ja se on hirveä tunne. Voi yrjö, jos huulet olisivat aina kuin nakit.
Luonnolliset huulet ja hymy on parempi kuin täyteainella turvotetut.
Botoxilla ja täyteaineilla saa nukkemaiset kasvot, mutta ne ovat pelottavat ilman normaaleja kasvonilmeitä, kuten kujeilevaa hymyä ja kun hymyillään myös silmillä.
En voisi koskaan rakastua nukkenaamaan.
Nämä jotka hokevat ulkonäöstä huolehtimisen olevan pinnallista tuskin ovat sen syvällisempiä ihmisiä. Ulkonäköään kun voi parannella niin monin eri tavoin, eikä kaikilla ole tarkoitus muokata itsestään mitään seksinukkea, vaan ylläpitää nuorekkuuttaan. Minusta on hienoa jos välittää miltä näyttää, eikä se sulje pois syvällisyyttä.