onkohan iso A:lla nousu hattu päähän kun pitää julkisesti haukkua ihmisiä
Remu Aaltosta ja eikö se haukkunu sitä viime vuoden idols kisan voittajaakin. Alkaa mennä maku koko pojasta. Pitäisi mölyt mahassaan.
Kommentit (51)
ja on pihalla kuin lumiukko. Mutta hys, hys raikkaat uudet tuulet eivät saa puhaltaa ettei vanhat starbat vaan horju jalustallaan.
Nimim. Ari voittaa ;-D
Tai no, sen verran että, se on mun mielestä ihan sairaan hyvän kuuloista, tai ne biisit. Mulla soi roadrunner autossa harvase viikko, kun kyllästyn kuuntelemaan poppia radiosta.
Joten en ole Arin kanssa samaa mieltä. Sen verran vielä että, mun mielestä taas ari on ihan keskinkertaisuus. Kimeä ääni ja teinipojan ulkonäkö ei nappaa meikäläiseen.
se on tappavan tosi ettei se osaa niistä kumpaakaan.
On todella tyhmää noilla meriiteillä alkaa arvostelemaan jotain jolla on takana pitkä ura. Mielessään voisi ajatella niin, mutta kameroille! Jos sen olisi sanonut joku toinen pitkän uran musiikkimies niin asia olisi eri.
Kristianista piti vielä kommentoida, mä sain juttua lukiessani sen kuvan että toimittaja on häneltä kysynyt että haluaisiko hänkin olla suurmies niin kuin moni hänen suvustaan ja Kristian vastannut että tottakai haluaisi, niin siitä sitten vedettiin lööpit jotka ei niin hyviltä kuulostaneet. Jos se olis vastannut ettei haluaisi, niin varmaan siitäkin olis vedetty lööppi, ettei Kristian arvosta sukunsa suurmiehiä. Luitteko muuten edes sitä juttua lööpin takaa? Kristian on mielestäni selvästi nöyrempi kuin Ari tai Anna. Anna on antanut itestään ihan nenäkkään päällepäsmärin kuvan. Mitä se sitä Kristiinankin biisivalintaa arvosteli, ettei se voi sitä laulaa " No, et vaan voi!"
" Pilke silmäkulmassa" sanoi, ettei Remu osaa laulaa/soittaa rumpuja, mutta arvostaa kuitenkin kovasti tämän uraa. Tuohan on FAKTA! Äijälle on kirjoitettu sanatkin niinkuin ne enkuksi lausutaan, eli " Get on" on varmaankin kirjoitettu tyyliin " Ketoon" . Tässä on taas tämä keisarin uudet vaatteet ilmiö, moni ajattelee samoin, mutta ei uskalla ääneen sanoa mielipidettään...
Itsekkin arvostan Hurriganesin tuotantoa, homma tosiaan toimii!!!:) Mutta Remu ei todellakaan ole mikään " maailman paras" artisti. Toisaalta pidän monesta muustakin bändistä, jotka eivät " osaa soittaa" ;) mutta minulla ei ole pätkääkään sävelkorvaa, että ei haittaa!;)
Kaikki tietää et Remu kiilaa aina rummuilla, ja englantia se ei osaa yhtään, ja Cisse oli paljon parempi laulamaan. Mutta oli jätkällä fiilistä ja energiaa, mutta kun sen muistelmat luki, ni ei kelpais kyllä esimerkiks kenellekään, ja huumeidenkäyttäjiä ei pidä nostaa mihinkään jalustalle.
mitä väliä sillä on, onko remu enää tänä päivänä vireessä?? (ei käsittääkseni enää kauheasti esiinny??!)
vaikka olisi nyt kuinka seniili ja sekaisin, ei kenelläkään aneemi-arilla ole varaa lähteä sitä arvostelemaan. on remulla sen verran meriittejä hyviltä vuosiltaan.
ja by the way, musta remun tuomarointi oli tosi osuvaa. etukäteen pelkäsin, mitä se mahtaa siellä sekoilla, mutta sehän antoi parhaat ja nasevimmat kommentit.
Vierailija:
Toinen juttu oli jo semifinaaleissa, kun oli ollut Thaimaassa karaoken mm -juttujen tiimoilta. Ja Ellen kysyi että olit Tsunamiuhreja avustavassa tai jossain konsertissa Thaimaassa, miten sinne löysit tiesi. No tää pentu vastas jotian et no tottai thaimaaseen pitää lähtee kun ilmasiks pääsee....Ellennin ilme oli aika ikimuistoinen.....ja kyllä mullakin alaleuka valahti, et voi jiisus mikä pölvästi
-Siis mä muistan tämän kanssa... jo silloin laski arin osakkeet ja roimasti... mikä onneton mäntti.
No eikä meriitiksi riitä yli 40vuoden ura musamaailmassa? Siihen ei moni pysty.
se on soittanut Hurriganesissa, ja niillä on muutama _aika_ hyvä biisi.
että Remu ei osaa laulaa. Ei todella. Mutta niin kuin Arikin siinä sanoi, että Remu on tehnyt paljon Suomen rock-historiassa ja kunnioittaa tätä.
ELi ei tässä lausunnossa pitäisi olla mitään näin maailmoja kaatavaa pointtia.
haukkuu pystyyn.
Miettikää nyt jos vaikka Anna haukkuisi että kun se Beyonce on ihan pyllystä eikä osaa yhtään laulaa.. ja vielä tv:ssä
Mikä tässä on niin uutta ja ihmeellistä. Sille on vaa kasvatettu Olli Saarela parta, ja erottaako mammat edes kumpi on kumpi?
en mäkään tykkää remusta, mutta ei mun mielestäni kenenkään aloittelijan pidä sitä mennä haukkumaan. osoittaa täydellistä kypsymättömyyttä ja typeryyttä arilta. mutta sitähän ari juuri onkin. muistatteko vielä sen rattijuopumuskommentitkin..! ja tuo tsunamijuttu...
Eli kunhan vaan et ole julkisuuden henkilö, saat sanoa suoran mielipiteesi keskellä senaatintoria, mutta jos olet julkisuudfessa, pitää turpa pitää tukossa...Julkkiksellahan ei oo oikeutta mielipiteeseen... hohohoijaa xD
ja toisen tekemälle työlle annetaan sen ansaitsema arvostus vaikkei itse sitä täysin ymmärtäisikään. Se kuuluu alan hyviin tapohin. Missään ei katsota hyvällä jos joku artisti alkaa dissaamaan kolleegaansa. Varsinkaan jonkun aloittelijan kohdalla joka ei vielä päivääkään ole tehnyt alan töitä.
Eli suomeksi sanottuna YLEISÖN kritiikki on täysin eri asia ja toisinaan se on ihan paikallaankin. Mutta se ei ole kolleegan tehtävä tosiaankaan.
Mikä tässä on niin vaikea käsittää?
ja onneks johtajassa on aina vika. Rockmuusikot on hyvää pataa kännissä tai paukuissa, ja selvinpäin aina ei olla edes puheväleissä. Et kyllä kuule kaikki mollaa kaikkia, mitään pyhää muusikkoryhmää ei ole olemassa. Ihme että suomessa saa puhuu suurista munista artistilla, miten olis ollu tiukka pillu? Onks tää edes tasaarvosta et miehiä saa toinen mies tolleen nimitellä?
Ari on joku karaokea kiertävä wanna-be-hevari, joka ei olisi ikinä tullut suuren yleisön tietoisuuteen ilman Idiots-kisaa. Todelliset hevimusiikkia ja -kulttuuria tuntevat nauravat räkäisesti tuolle penikalle. Remu on sentään pitkän tien kulkenut muusikko, jonka musiikki puhuu puolestaan. Arstipoppaa ei ole vielä laulanut mitään omaa tuotantoaan, vaan hoilottanut lainabiisejä.
Vierailija:
Arstipoppaa ei ole vielä laulanut mitään omaa tuotantoaan, vaan hoilottanut lainabiisejä.
On asenne sen verran syvältä ja valtavat luulot itsestään. Vaikka laulutaitoa sitten kai onkin, kun niin moni sitä kehuu. Mun mielestä laulaa aika tylsästi. Mutta vähän pimee oli se Remun kommenttikin, " mähän kehuin sitä poikaa" ... aivan kuin sen takia ei olisi saanut arvostella, mutta jos Remu olis lyönyt lyttyyn, niin sitten olisi ollut ymmärrettävää :-)
" ihanalta" näytti Ari niissä kalsareissaan, kuin olis tutiseva kissanpoika nostettu vedestä... hentoselta pieneltä tytöltä näyttää. No toivottavasti alkais palikat päässä järjestyä pikku hiljaa parempaan kuosiin, että pääsis edes kokeilemaan, tulisko siitä mitään.
Vierailija:
Arin tapa kertoa mielipiteensä Remusta, teki siitä nyt vain tyhmän kuuloisen ja oloisen.
Mä uskon että moni musiikin ammattilainen pyörittelee tällä hetkellä päätään Arin kommenteille.